Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گزیدگی
سلام آقای دکتر برا نیش کک چه دارویی خوبه ممنونم
- آزمایش مدفوع
سلام پسرم دوسال و نیم آزمایش مدفوع داده w.B.c8-10بوده وR.B.C5_6بوده خطرناکه؟
- تب نوزاد
سلام برای اندازه گیری دمای بدن نوزاد کدوم دماسنج و چه روشی بهتره؟ و چه دمایی تب حساب میشه تو نوزاد دو ماهه
- گرفتگی صدای نوزاد
دخترم ۳۴روزشه شربت منیزیم هیدروکسی دادم از زمان شروع دارو صداش کیپ شده ممکنه بهاطر دارو باشه
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشی آقای دکتر دخترم ۵ ماهشه سرفه و آبریزش بینی داره چه دارویی براش خوبه و نحوه ی مصرفش
- کولیف
سلام اقای دکتر. قطره ی کولیف برای نوزاد سی وپنج روزه ، چندبار در روز میتونم بدم و هر بار چند قطره؟
- ادررار نکردن
سلام اقای دکتر خسته نباشید من پسرم دیروز تب داشت و دوبارم استفراغ .... پسرم دیروز یبار ساعت ۹ ادرار کرده یبارم ساعت ۳ تا الان ک ۸ صبحه دیگ ادرار نکرده از تبش؟ تبشم زیاد نمیشد از ۳۷ تا ۳۸ میشد اسهالم نبود مایعاتم زیاد میدم بهش قبلا روزی ۳،۴ بار بعضا بیشتر هم میشد ولی دیروز کلا ۲ بار ادرار کرده
- شربت آموکسی سیلین
سلام خسته نباشیدآقای دکتر شربت آموکسی سیلین برای نوزاد ۵ماهه میشه داد
- سلام وقتون بخیر اقای دکتر دختر من ۱۰ سال داره من شربن فارمنتین ای اس ۶۴۳ میدم مخواستم ۸ ساعته هم می تونه بخوره مممنون میشم بگین ؟
- زردی نوزداد
با سلام و وقت بخیر نوزاد ما ۳روزه بدنیا اومده و در بیمارستان زردی رو چک کردن و نداشت زردی ولی روز سوم صورتش زرد شد و آزمایش بردیم ععد ۷را نشان داد آزمایش گفتن نیاز به بستری نیست و دارو هم احتیاج نیست فقط باید شیر بخوره بنظر شمادعدد۷خیلی بالاست یعنی دارو نیاز نداره
- سلام پسرمن ۲۱ماهه س و بعد ازمصرف کامل کوآموکسی کلاو ۴۵۷ بازم خیلی خلط و آبریزش چسبناک داره و اذیته نمیتونه نفس بکشه و راحت بخوابه
- نوزاد سه ماهه دارم خیلی گریه میکنه وبیقراره
- مدفوع چرب کودک 3ساله
با سلام .دختره 3ساله ی من تب داش با شربت استامینوفن و شیاف تبش رو قط کردم.متوجه شدم ک مدفوعش چرب هست.ولی ن زیاد.شل یا اسهالی هم نیس.رنگش هم روشن نشده .مدفوعش معمولی هس..و ترشح چرب داره.علتش چی میتونه باشه? میخوام توی خونه درمونش کنم.
- سرماخوردگی کودک 4.5
سلام.دخترم روز اول فقط عطسه داشت از روز دوم بینی خلط داره شده سرفه تک وتوک داره و خشکه.تب هم ندارن.بهش سیتروزین دادم با اسپری بینی زدم براش.چرک خشک کن بدم بهش چه مقدار.وزنش 15کیلو هستش و 4.5سالشه
- سلام نوزاد من ۴ماه ۱۰روزش تقریبا از چن روز قبل عیدتا به امروزتعداددفع مدفوعش هر۵یا۶روز یکبار یبوست نداره اما بادزیاد وبود داره شیرخودمم میخوره وزن تولدش ۴کیلو صدگرم بوده الان ۷کیلونیم
- یبوست کودک ۲ ساله
باسلام.دخترم دوساله وپنج ماه است .حدود سه ماه ازپودر پیدرولاکس استفاده میکنه.خدا روشکرخوبه.میگم تا کی باید ازاین پودر استفاده کنه.ممنون
- بی قراری نوزاد سه ماهه
با سلام و وقت بخیر چند روزی میشه که نوزاد دخترم بی قرار شده و دائم می خواد شیر بخوره و فقط زیر سینه آرومه از طرف بعد از ظهر به بعد نمی تونه بخوابه وقتی بزور خوابش می کنم ۱۰ دقیقه بعد بیدار میشه و دنبال پستونک می گرده و با قر می خوره و بعد گریه مداوم تب نداره باد گلو زیاد می زنه که معمولا بعد هر بار شیر ۴ تا می گیرم قبلا شب ها می خوابید تا صبح ولی الان دو شبه که بعد ۴ ساعت بی قراری با استامینوفن یک دفعه اروم میشه و می خوابه
- زیرگردن
سلام دکتر پسر من سه سال و چهارماهش زیر گردنشو خارونده قرمز شده چه پمادی بزنم ممنون
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۸ماهشه ابریزش بینی داره چی بدم بهش؟شربت پدی کرد خوبه؟چقدبدم؟
- سلام دکتر دخترم چهل روزشه خلط گلو و بینی داره چی تجویز میکنید براش؟ممنون میشم

