Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سرماخوردگی و فاویسم
شربت سرماخوردگی کودکان برای بچه یکساله ک فاویسم داره ضرر داره؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۹سالش هست ..از امروز عصر یهو شروع کرد به سرفه کردن ...حال نداشتن ...بعداز یکی دوساعت تب الانم که نصف شب شده حالت تهوع و تب لطفا بفرمایید چه کار کنم استامینفون...هم دادم ولی تب پایین نیومد
- عفونت گلو
سلام،وقت بخیر،گلوی پسرمعفونت کرده بود،دکتر شربت آزیترومایسین و آمپول پنی سیلین تجویز کردن، ۱۰ روز از اتمام دارو میگذره ولی هنوز دانه های ریز سفید رنگ روی لوزه دیده میشه،میتونم شربت سفیکسیم رو براش شروع کنم ؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر دخترم ۲۸ماهست شمادکترش هستید ممنون میشم برای سرماخوردگی داروی بگین وزنش ۱۳کیلوهست چه داروی خوبه بگیرم شماکه نیستین بیارم پیش شما ممنون
- نان۳
سلام دکتر دخترم یکساله شده و ۸کیلوعه از ۴ماهگی شیرخشک میخوره و نان ۳الان نیست بنظرتون چی بدم بهش ؟؟ بین شیرخشک و شیرگاو مستقیم و پاستوریزه کدوم بهتره؟؟؟
- شربت امتین
سلام من پیش یه متخصص اطفال مراجعه کردم برای بیخوابی های شب پسرم دکتر شربت امتین(کیتوفین) روتجویز کردن نگرانم این دارو برای الژی بکارمیره برای بیخوابی بچه ضرر نداشته باشه. از وقتی بهش دادم شبها خوب میخوابه اشتهاشم زیاد شده به نظرتون ادامه بدم یاقطع کنم مصرف دارو رو
- اسهال کودک یکساله
سلام دختر یکساله ام دوهفته هست که اسهال شده تموم میشه دوباره میگیره دوبار هم دکتر بردم شربت کوتریکسول لوپرامید داد با شیرخشک ببلاک ال اف دوتا آمپول زدن ولی خوب نشده الان دوباره آبکیو زرد شده چیکار باید بکنم
- فاویسم
با سلام ببخشید قرص میترونیدازول برای مادر شیرده که نوزاد فاویسم داره شکلی داره؟
- آب دهان.
سلام دخترم سی ماهشه تو خواب آب دهانش خارج میشه مشکلی وجود داره؟
- استفاده از سفیکسم
سلام آقای دکتر برای دخترم که ۲سال و۸ماهشه چند سی سی از سفکسیم ۱۰۰ می تونم بدم
- قطره میلکازیم
سلام آقای دکتر اینکه با رژیم سختی که دارم و دخترم به شیرخشک پپتی و پپتی جونیور حساسیت داده و رفلاکس بدتر شد یعنی به لاکتوز حساسیت داره؟؟قطره میلکازیم بدم؟
- تشک نوزاد
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم اگه تشک کودک پنج ماهه پنبه ای و نرم باشه باعث آسیب به ستون فقراتش میشه؟؟
- ناخن شصت پای کودکم شکسته و آسیب دیده چه کار کنم تا خوب شود
- سلام من کودکم کم مونده به سه ماهش بهش اندازه یک بند انگشت عسل دادم نگرانم چی میشه الان
سلام من کودکم کم مونده به سه ماهش ندانسته بهش یک بند انگشت عسل دادم الانم نگرانم چی میشه
- مدفوع کودک
سلام دخترم سه سالشه مدفوعش هنوز مثل موقعی که پنج شش ماهه بود اونطوره از شیرم جدا کردم دیگ شیر نمیخوره ولی درس نشده نگرانم و اینکه اسهال زیاد میکنه
- علت گریه کودک ۹ ماهه در خواب حدود ۶ ماه هست که هر نصفه شب در خواب گریه میکند
- دیر حرف زدن
سلام خسته نباشید.پسر ۴ ساله و ۱۰ ماهی دارم که کلمات را ادا میکند ولی خودش حرف نمیزند البته برای آب و غذا و شکلات و بریم بیرون و چند تایی دیگر کلمات هدفمند دارد.در رابطه با پوشک گرفتن هم ۳ ماه با او کار کردم ولی همکاری نمیکند .پسر اول من هم دیر حرف زد ولی ۴ سالگی دیگه صحبت میکرد .میخواستم ببینم من باید چی کار کنم آیا لازمه به دکتر مراجعه کنم و نگران باشم در ضمن در شهر ما گفتار درمانی نیست ولی خودم یه مقداری بلدم که باید چطوری باهاش کار کنم.ممنون
- مقدار سفکسیم
10ساله چه میزان یاید سفکسیم بدم سفکسیم 200
- ایروکاست برای افراد فاویسم
سلام وقتتون بخیر. قرص ایروکاست را افراد فاویسم میتونن مصرف کنن؟
- سلام پسرم ۱۴ سالشه ابله مرغان گرفته تبش از ۳۹ بیشتر فقط با شیاف دیکلوفناک میاد پایین الان پنج روزه تب داره چکاررکنم

