Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تخم کبوتر
سلام اقای دکتر پسرم یک سال و۱۱ماهشه حرف زدنش خوبه تقریبا کلمات راواضح میگه جمله هم میگه ایا تخم کبوتر برای حرف زدن تاثیر دارد ایاَ ضرر دارد باتشکر ازشما
- جوش در همه جای بدن
سلام آقای دکتر همه جای بدن نوزاد من جوش های هایی زده برای چیه؟ دکتر بهش قطره پدی لاکت و پماد ساختنی داده خوبه یا ن؟؟
- واکسن ۶ماهگی کودکم به خاطر سرماخوردگی همسرم یه هفته عقب افتاده من واقعا نگرانم راهنماییم کنید
- قطره دایمتیکون
سلام.وققتون بخیر دخترم دوماه و دو هفته اش هست.تا کی باید قطره دایمتیکون استفاده کنه؟ ممنون
- سلام اقای دکتر دخترم 6ماهش تمومه غذای کمکی میخام شروع کنم تا چن روز فرنی بهش بدم نمیخاد تست حساسیت انجام بدی
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
سلام ببخشید دکتر نوازادمن چندروزپیش سرماخورده بود بردمش دکتر براش قطره پلارژین وآموکسی ۲۰۰داد بچه یهوکه به سرفه میوفته انکاری نفسش توسینه حبس میشه ی صداهای جیغ مانندی بازور وقرمزشدن میکنه خیلی میترسم چیکارکنم روزی چندبار اینجوری میشه ولی وفتای دیگه خیلی آروم خوابه درضمن اروزیکه واکسن دوماهگیشو زدم اینجوری شد یک کمی همون روز سرملخورده بود ولی تب نداش ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام خسته نباشیدنوزاددوازده روزه ام ۸روزاست که شکمش کارنمیکنه نگرانم چه دارویی بایدبهش بدم سپاسگزارم اگرکمکم کنید
- سلام پسرم ۸ساله کف پاهاش همش زرد هست علت چی هست
- یبوست
سلام آقای دکتر نوزاد نه ماهه ام یه هفته بود شکمش کار نمیکرد بخاطرشرایط کرونا میترسم ببرمش دکتر با یه دکتر عمومی مشاوره تلفنی صحبت کردم گفت شیاف گلیسیرین و شربت لاکساپلاس باریج بگیرم.دوبار دوروزپشت سرهم شیاف گلیسرین هفتصد زدم با شیاف هر دوبار مدفوع سفت و بادرد داشت بعداون سه روز باز دفع نداشته .شربت بهش ندادم هنوز چون میترسیدم.ایا میشه شربت لاکساپلاس باریچ به نوزاد نه ماهه داد بنظرشما چه مقدار بدم کافیه؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر من نه ماهشه و یکم ابریزش بینی داره و ادسه و سرفه میکنه و چشم هاشم میماله چه دارویی براش بگیرم ک خوب بشه
- از پوشک گرفتن
سلام خانم دکتر خسته نباشید .دختر من ۲۲ ماهشه یک هفته ای میشه که اقدام کردم برای از پوشک گرفتن البته نه کامل روزی دوبار پوشک رو باز میکنم هر یک ربع میبرم دستشویی ولی متاسفانه تو این یک هفته اصلا همکاری نکرده با اینکه میشناسه خودش نشون میده کجا باید بره وتکرار هم میکنه تو دستشویی با اینکه میدونم که دستشویی داره ولی انجام نمیده میارمش بیرون شلوار میپوشونم یا پوشکمیکنم جیش میکنه وخودم مشکل گردن دارم هرجا هم جیش میکنه میشورم همراه با درد ازتون راهنمایی میخوام روی صندلی هم امتحان کردم جواب نداده تو این یکی دوهفته نتیجه نگرفتم چیکار باید کنم میشه راهنمایی کتید ممنون
- عفونت گلو
دخترم چهار سالشه دچار عفونت گلو شده از شربت هم نمیتونه استفاده کنه اگه سفکسیم 200 بدم خوبه براش چگونه استفاده کنم
- تب کودک همراه سرفه
سلام پسرم تب داره الان خوبه شب یکمی زیاذ میشه چکار کنم
- مکیدن شیر
با سلام ببخشید آقای دکتر نوزاد سه ماهه ای دارم که در خواب حالت مکیدن شیر دارد و بیشتر از یک ساعت خوابش نمیشه ولی خیلی زیاد اینجور میشه ایا مشکلی هست؟؟؟
- ریزش مو
سلام .پسر من۷ ساله است موهای جلوی سرش بعد از دو روز ژل مو زدن میریزد نگران هستم البته قبلا ژل مو میزدیم و چنین اتفاقی نیفتاده بود ولی این ژل جدید است چه کار کنم ؟چه ویتامینی لازم است ؟
- لوزه چرکی
تب 38.5
- بیماری نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر نوزاد 5ماهه دارم تو صورتش یک لکه که داخل ان سفید ودورش جوشهای قرمز است درآمده وخیلی خشک وزبر شده چه چیزی برای آن استفاده کنم
- لتن
سلام شربت آسمویت روزی چند سی سی به بچه ۵ ساله بدم همش سرما میخوره خوب میشه دوباره همون سرما خوردگی شروع میشه.
- شیرخشک
باسلام نوزاد ۶ ماهه ای دارم که تا الان شیرخشک اپتامیل pdf میخورده الان ده روزه شیرخشکو عوض کردم شده شیرخشک اپتامیل ۲ اما ازروزی که این شیرخشکو میخوره تا شیشه شیرش تموم میشه مدفوع میکنه گاهی اوقاتم مدفوعش کمی مخاطیه آیا مشکلی داره؟چه شیر خشکی روشما به جای اپتامیل معرفی میکنین؟علت مدفوع مخاطیش چیه؟
- راه نرفتن کودک
سلام و عرض ادب . کودک یک ساله ای دارم با وزن و قد طبیعی دارای هفت دندان از شیر مادر تغذیه می کنه. از اواخر ده ماهگی روی پا می ایستاد و یازده ماهگی هم چند قدمی می گذاشت. اما هنوز راه نمیرود. به دلیل داشتن ریفلاکس مادر بچه و خود بچه لبنیات مصرف نمی کنند. چیکار کنیم که راه برود؟ الان یکسال وسیزده روزه است. ممنونم از پاسختون

