Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم ۲۴ کیلو وزنش هست دکتر شربت سفیکسیم ۱۰۰ براش نوشته هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی ایا این مقدار با توجه به وزن کافیه دوم اینکه میلی لیتر همون سی سی هست
دخترم ۸ سالشه گلو درد و سردرد داشته بردمش دکتر این شربت را داد
- مقدار دارو
سلام آیا میشه قرص مونته لوکاست رو یکبار صبح یکبار شب به بچه داد؟دکتر فقط یکبار شب نوشته ولی طول روز هم خیلی سرفه میکنه
- گوش نوزاد
سلام ببخشید پسر یازده ماهی دارم که موقع خواب خیلی گوشاشو میکشه و میخارونه تاحدی که نمیتونه زود به خواب بره دکتر هم بردمش ازمایش ازش گرفتن عفونت نداره گوشاشو نگاه کردن میگن کمی واکس داره بنظرتون چرا گوشاشو میشکشه ؟ چی کار کنم لطفاً راهنماییم کنید خیلی اذیته بچم ؟
- شب ادراری
سلام پسری شش ساله دارم که شب ادراری داره. قبلا دکتر بهش اسپری بینی داد برای درمان ولی جوابی نگرفتم . ایا راهی برای درمان وجود دارد؟
- تب
سلام خسته نباشید ببخشید پسر من ۱۰ ماهشه یک دفعه تب کرده آب دهنش هم زیاد میاد همه میگن از دندون در آوردن اما خیلی تبش زیاد
- دوز آزیترومایسین
سلام پسر ۴ ساله ۳۳ کیلو گرم وزن دوز آزیترومایسین روز اول و سپس روزهای بعد چقدر هست ؟ ممنون
- رفلاکس
سلام پسرم ۷ ماهشه و بردمش دکتر گفت الرژی داره و رفلاکس و حساسیت به پروتئین گاوی براش دارو نسخه کرد و شیر خشک اپتامیل پپتی جونیور داد و گفت تا سه هفته غذا بهش نده اما الان هم برمیخوره و هم اسهال سبز و بد بو شده آیا شیر خشک رو عوض کنم و اگر بهش غذا ندم مشکلی براش پیش نمیاد؟؟؟
- دلیل شیر نخوردن نوزاد
سلام خسته نباشید پسر من الان تازه پنج ماهه شده نزدیک یه هفته هست که شیر خوب نمیخوره شبا توخواب میخوره اما روزا خیلی کم مگه اینکه خیلی گرسنه با شه بخوره بعضی مواقع هم بالا میاره میخواستم اگه لطف کنید علتشو بدونم
- بوی بد دهان
سلام دکتر دخترم از امروز صبح دهنش یکم بود میده به نظرتون علتش چی میتونه باش پنج ماه ودو روزشه
- ویتامین آد
میزان ویتامینی که به بچه ۵و۳ساله چقدرباشه؟
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام واسه جراحی ناف ک گوشت اضافه داشته باشه تا حالا شده بعد عمل بچه بهوش نیاد
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
سلام دخترم ۲سال و نیم هست و ۱۰و نیم کیلو دکتر به خاطر تب و سرماخوردگی آزیترو داد گفت روز اول ۵ سی سی و روزای دیگه ۲.۵ ولی داروخونه روش نوشته روز اول ۲.۵ و بقیه روزا ۱.۲۵ سی سی چه کار کنم کدوم درسته شاید دوز دارو که دارو خونه داده فرق داره
- حساسیت
سلام خدمت دکتر عزیز پسرم نزدیک سه ماهشه به خاطر نداشتن شیر کافی بهش اوایل شیرنان و بعد سوپرامیل دادم از همون ابتدا صورت پسرم روی گونه هاش و ابروهاش قرمز شده در طول روز یه وقتایی شدید مشخص میشه که پسرم همش بهش چنگ میزنه و یه موقع میبینی کامل خوب و سفید شده صورتش موقع شیر خوردن همش خودشو جمع میکنه به نظرتون دلیلش چی میتونه باشه آیا لازم شیر ضد حساسیت براش بگیرم ماه اول وزنگیریش طبیعی بود ولی الان خیلی ضعیف شده
- پریدن قطره در گلو.
سلام آقای دکتر بچه ده ماهم قطره پرید تو گلوش ممی تونست نفس بکشه بعدش استفراغ کرد حالش خوب شد،از کجا بفهمم قطره تو ریه اش نرفته باشه،خواهش میکنم کمکم کنید مننوتم
- معده درد و نفخ معده کودک 12 ماهه
سلام اقای دکتر کودک 12 ماهه برنج دانه بلند له نشده ای ک زیاد مغز پخت نبوده خورده بعدش غذاهای دیگه ای هم خورده الان بعد 2 روز کودک بی قراره و معدش نفخ داره امکانش هست از برنج بوده باشه و آیا غذایی ک هضم نمیکنه رو تو معده نگه میداره یا دفع میشه؟بعدش پی پی هم کرده نمبدونم در پی پیش برنج بوده یا نه لطفا جواب بدین
- مکمل
سلاماقایدکتورنوزادم۳ماهشهبهپروتعینگاویحسلسهازشیرخودممیخورهایامنمیتونمقرصیاکپسولزینکبخورم
- تکرر مدفوع
سلام آقای دکتر دخترم هرچی میخوره زود پی پی میکنه ورودی و خروجیش یکی شده آزمایش اینا نبردم زیاد وزن هم نمیکنه لطفا راهنمایی کنید
- یبوست کودکان
باسلام خدمت شما من یک کودک ۲.۵ ساله دارم که تقریبا از ۶ ماه پیش بعد از گرفتن از شیر مادر کم کم دچار یبوست شد البته اوایل ماهی یکی دوبار ولی الان بیشتر احساس میکنم دلیلش هم درد ناحیه مقعد باشه موقع دفع کلی گریه میکنه و خودشو نگه میداره تحت درمان دکتر هم هست ولی با اینکه آزمایش داره و نه عفونتی داشته نه مشکلی همه چیزشم نرمال بود باز از دفع جلوگیری میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- پماد
بإسلام دخترم ٥ماهشه صورتش قرمزي زده بخاطره الرژي به پروتيين لطفا يه پماد تجًويز كنيد قرمزي ها دو تا اندازه پول سكه اي هستن
- حساسیت غذایی
با سلام آیا میتوان به نوزاد یازده ماهه که حساسیت غذایی داره ماست لاکتیویا داد؟؟؟چند باری بهش ماست لاکتیویا دادیم چشماش قرمز شده آیا قرمزی چشماش میتونه برای ماست لاکتیویا باشه ؟؟؟با تشکر

