Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد۲ونیم ماهه
سلام پسرم ۸روز یبوست گرفته پزشک شربت لاکسی ژل داده وگفتن روزی یه قاشق مرباخوری ولی بعد از سه روز دفع نداشته، به نظر شما شربت رو دوبار در روز ندم تا دفع داشته باشه
- اسهال
سلام اقای دکتر خسته نباشد من دخترم سه ماهش شربت ازمارتسین دارم بهش اسهال گرفت خوب نشد تو اسهالش عفونت میاد الان چند روز خوب نمیشه چیکار کنم
- غذا نخوردن نوزاد هفت ماهه
سلام آقاي دكتر دخترم ٧ ماهشه دو روزه كه اصلا غذا نميخوره دهنش رو قفل ميكنه سرش رو تكون ميده كه نميخورم حتي تنوع غذايي هم داشته سه چهارتا غذا امتحان كردم نخورد و چهار وعده هر روز فقط در خواب شير ميخوره از همون دو ماهگي تو خواب ميخورد ، روزاي قبل با سرگرمي نصف پياله عذا ميخورد در ضمن از پايين نوك دندونش زده بيرون نكنه بخاطر دندونشه؟؟من از آخراي ٤ ماهگي بهش غذا ميدم الان هراز گاهي شيربرنج و كته مرغ با گوشت وسوپ سبزيجات درست ميكنم با ماهيچه
- سوراخ کردن گوش
سلام بهترین زمان سوراخ کردن گوش کی هستش الان دخترم سه ماهشه سوراخ کنم یا صبر کنم
- سرفه خشک
سلام اقای دکتر پسرم پانزده ماهشه خیلی سرفه خروسکی میکنه شیر میخوره بالا میاره چه شربتی بدم
- شیر نخوردن
نوزاد پسر۶ ماهو نیم اصلا در صورت بیداری شیر نمیخوره از همون نوزادی خوب شیر نمیخورد ولی الان اصلا وقتی بیداره شیر نمیخوره دهنشو سفت میکنه توی خواب میخوره ولی مشکل اینه که صبحا از ساعت ۸ صبح که تا ۱۲ بیداره هبچی نمیخوره حالش بد نمیشه چیکار باید کرد؟
- سرنوزاد
سلام آقای دکترخواهش میکنم دوتاسوال منوجواب بدید فوت کردن زیاد به سرنوزاد خط داره؟یقه لباس نوزادی تنگ بود درش آوردم خیلی گریه کرد به سرش فشارنیومده
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. دیروز و پریروز پیام دادم که پسرم وزن تولدش ۳/۷۶۰. وزن دو ماهگیش ۶ و وزن چهار ماهگیش ۶/۸۰۰ شده. بهداشت گفتن خوب وزن نگرفته. شما فرمودید شیر خشک رو شروع کنم. آلرژی داره به پروتئین گاو و تخم مرغ. شیرخشک آپتامیل پپتی جونیور رو نخورده بود. ببلاک HR رو هم فرمودید گرفتم نمیخوره. مثل موقعی که قطره استامینوفن میدم گریه میکنه. اگه شیرخشک نخوره ممکنه وزن نگیره؟ چیکار کنم الان؟
- تب و سرفه و آبریزش بینی و اسهال نوزاد7ماهه
پسرم هفت ماهش هست سرماخورده تبش میره و می یاد سرفه خلط دار داره آبریزش بینی و اسهال هم داره و گریه وبیقراری میکنه و بی حوصله هم هست دارو بهش آزیترومایسین ،دیفن هیدرامین وقطره پلارگین دادیم بهتر نشده
- شیر خوردن
سلام و خسته نباشید اقای دکتر دختر 4 ماه و 8 روزه ایی دارم که در 35هفته متولد شد و بدلیل انسداد روده جراحی شد شبر اپتامیل پپتی جونیور میخوره این شیر را تا کی باید بخورد ؟ایا شیرش را تغییر ندهم چون وزن گیرش کم هستش 5600 موقع تولد 2600 بود بدنش شل هست گردن میگیرد اما هنوز اشیا با دست نمیگیرد خیلی نگرانشم لطفا راهنماییم کنین با تشکر درضمن موقع شیر خوردن بطور مستقیم شیر نمیخورد سرش را بسمت چپ یا راست میچرخاند
- خون آمدن نوک سینه نوزاد
سلام و وقت بخیر، من یک پسر ۱۶ ماهه دارم دیروز زیر پیراهنیش جای لکه خون بود نزدیک نوک سینه چپش، اگر فشار هم میدی یک قطره ازش خون میاد دلیلش میتونه چی باشه، خیلی نگرانیم، به خاطر این شیوع کرونا هم میترسیم ببریمش دکتر، در ضمن در یک سالگی ازش آزمایش cbc و ptو ptnگرفتیم که نرمال بوده، ممنون میشم راهنمایی کنید
- سوال از متخصص اطفال
سلام پسرم ۴ روز پیش تب داشت بردمش دکتر استامنیفون داد بهش خوب شد دیشب سه چهارتا دونه قرمز روی بدنش ظاهر شده و امروز بیقراره و همش خوابش میاد چیکار کنم
- دل درد
سلام اقای دکتر نوزاد من ۲۴ روزشه برای نفخ شدید قطره کولیکید تجویز کرده بودید ولی اثر نکرد قطره دیگه چی میتونم بدم بهش؟ اینفاکول رو شما تایید میکنید؟
- قطره چشم
سلام دكتر خسته نباشيد قطره چشم سولفاستاميد١٠٪هر ٨ ساعت يكبار براي دخترم كه چشماش قي ميكنه و مجراش بستس استفاده ميكنم سوالم اينه كه تا چند روز ميتوان استفاده كرد اگر طولاني شود ضرر داره؟؟
- سرما خوردگی
باسلام. برای نوزاد چهار ماهه که علایم سرما خوردگی دارد( آبریزش.گرفتگی بینی.گاهی تب) چه دارویی داده شود بهتر است
- شيرخشك
بإسلام دخترم ٥ماهشه هم رفلاكس داره هم الرژي شيرخشك اچ آ دكتر تجويزكرد بشدت خس خس سينه داشت و بي قرار بود،وناله ميكرد،ولي با مصرف شيرخشك اي آر حالش خوبه،فقط موقعي كه گرمش ميشه قرمزي هاي صورتش كه به علت پروتين نمايان شده بشدت ميخاره و قرمز ميشه.آيا مشكلي داره نوزادي كه حساسيت يه پروتين گاوي داره از شيرخشك إي آر مصرف كنه؟
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- بالااوردن شیر
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم تازه وارد۶ماه شد بعدشیرخشک میخوره میخواستم بپرسم تاکی بالااوردن شیر طبیعی؟ زیاد نمیاره ولی همچنان یکمو بالامیاره بعضی وقتابعداروغ بعضی وقتا بلافاصله بعدشیر
- درباره لرزش پای نوزاد
سلام روز دهم که پسرم به دنیا اومده بود از لای لحاف افتاد زمین هیچ مشکلی نداره تازه بیست روزی میشه که متوجه شدم پای راستش ودر برخی مواقع پای چپش هم میلرزه دستم رو میگیرم قطع میکنه خیلی استرس دارم کمکم کنید

