Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نفخ ویبوست
سلام.دخترم ۵۴روزشه و۷روزه شکمش کارنکرده دکتر هم بردم شربت ژل لاکسی داده هر ۸ ساعت ۲سی سی ولی هنوز کارنکرده از روز تولد تاالانم هم نفخ داره ورزش های ک برای نفخ ویبوست هم انجام دادم نتیجه نداده دور ناف هم ماساژ دادم من باید چیکارکنم که شکمش کار کنه و نفخش برطرف شه شیر خودمم بهش میدم ممنون میشم راهنماییم کنید..
- سرما خوردگی
ابریزش بینی وشدید و سرفه و خلط داره عطسه هم میکنه
- زردی نوزاد
نوزاده 4روزه بیلی روبین توتال12.7ودایرکت0.32است درمان خاصی نیاز هست؟ تو39هفته باوزن3.150گرم سزارین شده پسر با گروه خونی Aمنفی مادرoمنفی اشتها ودفع خوب است
- حساسیت به شیر گاو
دخترم ۵۰ روزشه تازه متوجه شدم حساسیت به شیر گاوی داره اومدم جایب نمیدونستم تو غذاش کره داره به نوزادم شیر دادم بعد از ۳۰ دیقه که اون غذا رو خوردم همزمان با شیر خوردنش دفع مدفوع داشت و تو مدفوعش خون دیدم مطمینم که تا یه هفته قبل هیچ مدل لبنیاتی نخوردم یعنی بخاطر همون کره بودت که تو غذا بود؟ چطور انقد سریع خودشو نشون داد؟ مگه نباید طول بکشه؟ یعنی انقدر سریع وارد شیر من شده و تو بدن نوزاد هضم نشده؟
- لووتیروکسین
با عرض سلام و وقت بخیر نوزاد من در روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت که با تکرار ان در ده روزگی تی اس اچ شد 3 و یک دهم و در 29روزگی آزمایش وریدی تی اس اچ 8.09 و تی4 هم 7.66 بود که متاسفانه بعلت عدم دسترسی به پزشک متخصص،پزشک عمومی تشخیص کم کاری تیروئید دادند و براش روزی سه چهارم قرص لووتیروکسین50 تجویز کردن و بهدش از یک ماه مصرف قرص تی اس اچ شد 0.1 و تی4 هم شد 11 خودم احساس میکنم تی اس اچ بیش از حد کم شده سوال من اینه که آیا تیروئید نرمال شده و نیاز به ادامه درمان نیست یا باید تا سه سالگی دارو بخوره؟ درضمن از نظر قد و وزن و دور سر هم خداراشکر خوبه الان دوماه و هشت روزشه وزنش هم پنج کیلو وچهارصد گرم
- دلدردودلپیچه درکودکان
بچه ی سه ماهم خیلی زور میزنه وبیقراره خوابش هم کوتاه آخرش نیم ساعت میخوابه وچند ساعت بیداره دوبار دکتر بردیم قطره کولیک ایز وکولیک آید دادن اما تاثیری نداشته واقعا ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- سلام آقای دکتر بچه م 9ماهشه وزنش کم،آزمایش ازش کردم سالم بود.چه شیرخشکی خوبه بهش بدم یکم چاق بشه؟نان 2بهش دادم تاثیری نداشت.
- ازمایش تیروئید
سلام خسته نباشید ما روز چهارم بردیم آزمایش تیروئید بعد سه روز زنگ زدن گفتن حوابش۵/۲ هستش بار دوم روز دهم گرفتن بعد دوهفته جوابش اومد ۴/۹ بازم نیاز هست یا نرماله
- شير نوزاد
سلام.اقاي دكتر بهم گفتين شيرخشك ببلاك شماره دو بدم به دخترم يعني ديگه نيازي نيست من قطره آهن با مولتي ويتامين بدم بهش؟ بهداشت كه ميدونه تغذيه دخترم با شيرخشكه چرا تاكيد ميكنه كه قطره هارو هميشه بدم اگه قطره هارو ندم مشكلي پيش نمياد واسش؟
- عفونت ريه
سلام دكتر من ي پسر سه ماه ونيمه دارم الان ٤روزه بستري هست بيمارستان گفتن عفونت ريه داره توي ازمايش اولش پلاكتش هم بالا بود رفته رو روي ٨٠٩هزارالان اما esr ش اول ١٧بود بعد از دو روز شد ١٥الان بعد از ٤ووز باز شده ٢٠و پلاكتش هم شده ٨٧٩ توروخدا بگيد چطور بجاي خوب شدن بدتر شده
- سلام دخترم ۵۰ روزش خیلی بد خواب شبا اصلا خواب نداره و بی قرار شربت بی بی سد بدم؟؟؟؟
- گرفتگی صدای نوزاد
نوزاد پنجاه روزم تقریبا دو روزه که صداش گرفته و با اینکه قبلا یبوست بود ولی دوسه شبه که شکمش شبی دوسه بار کار میکنه میخواستم علت گرفتگی صدا و درمانش رو بدونم.ممنونم میشم راهنماییم کنید
- شیرکمکی
سلام آقای دکتر پسرم شیرمادر تغذیه میکنه فقط زمانی که بیمارستان بستری شده بود شیرخشک کمکی بیومیل بهش دادم .چون شیرم کم شده بود گشنه بود الان اگه گاهی بخوام بهش شیرخشک بدم در کنار شیر خودم همون بیومیل باید بدم یا باید شیر خشک دیگه ای بگیرم ؟
- بالا بودن انزیم های کبد در نوزاد
سلام نوزاد چهل روزه دارم که ازمایش انجام داده و سطح انزیم های کبد ان ۴۱ بوده ایا خطرناک است.و ایا به مرور زمان خوب میشود
- سرفه
سلام اقای دکتردخترم 5 ماه نیم هست سرفه خلطی داره که شب ها بیشترمیشه دکتریه شربت دیفین هیرامین با یه ازیترومایسین داده. گفت بهترنشدعکس بایدبگیرم خیلی میترسم اقای دکتر میشه راهنمایی کنیدممنون. درضمن من بخورتوخونه ندارم
- پزشکی
سلام خسته نباشین ببخشید پسر من الان ده روز دیگه نه ماهگیشو تموم میشه مشکلی که داره روی پنجه پا وایمیایسته و من خیلی نگرانشم آیا بچه من مشکلی داره وآیا الان ببرمش دکتر خیلی ممنون میشم راهنماییم کنین
- گرفتگی بینی
پسرم۱۱ماهشه بینیش گرفته و مدام بینیش پره و ابریزش داره چیکار کنم
- وول خورد نوزاد
سلام اقای دکتر ،پسر من تازه رفته ۴ماهگی،تقریبا از دو ماهگی اینطوریه...توی خواب نزدیک صبح ک میشه همش پیچ و تاب میخوره همش دست و پا میزنه اینطرف اونطرف میشه سرشو همش چپو راست تکون میده ،خیلی نگرانم اینجور مواقع بغلش ک میکنم اروم تر میشه و مجبورم بذارمش تو گهواره همش هلش بدم تا اروم بخوابه .درضمن مشکل رفلاکس پنهان هم داره و داروی پدی لاکت و امپرازول هم بهش میدم
- شربت سفیکسیم برا نوازد یک سال ۲ماهگی چقدر باید داد
- رفلاکس
سلام اقای دکتر دخترمن ۷ماه خورده ای داره شیر میخوره یا سرلاک بالا میاره یکم بعدش چهاردستوپا رفتنی بالامیاره بعضی وقتاهم شیر میخوره عاروقشو گرفتنی میاره بالا رفلاکس داشت پودرو شربتشو میدادم الان خیلی وقته قط کردم شیرخشک arببلاک هم میخوره چیکارکنم الان دیگه ۸ماهش شد

