Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدارشربت ستادین دی سی
سلام .مقدار مصرف شربت ستادین دی سی برای کوک سه ساله
- افتادن دخترم از ارتفاع یک متری
سلام امروز دختر من از ارتفاع یک متری زمین بازی مهد کودک روی زمین چمن افتاد،، بعد از چند لحظه گریه تو بغل من بی هوش شد و به سختی نفس میکشید و دندونهاش قفل شده بود و چشماش رو به بالا رفته بود،،بعد از چند دقیقه به هوش آمد و گریه میکرد،، سوال اول من ،،چرا این حالات بعد از افتادن پیش آمده و آیا خطرناک هست،،؟ من باید تو این جور مواقع چه کار کنم؟ ممنونم از محبتتون.
- بویبدبینی
سلام خسته نباشید من دخترم یک سالوده ماهشهیکهفته الی دهروزمیشهبوی بدی ازبینیش بیرون میادخواستمعلتشوجویابشم
- خون اومدن از دهان کودک
سلام آقای دکتر دختر من سه ساشه سه روز توخواب شبا از دهنش خون میاد وقبل اونم چن روز تب کرد ولی تبش بالا نمیاد در ضمن دهنشم چن روزه ب و میده میتونید بگید علتش چی میتونه باشه ؟ خیلی نگرانم تو رو خدا کمکم کنید
- گریپ میکسچر نرس
سلام. نوزاد ۲۵ روزه دارم. شب خیلی دلدرد داشت شربت گریپ میسچر نرس وارویز رو ۲ سی سی بهش دادم. الان دیدم روش نوشته زیر یک ماه استفاده نشود . تاثیر بد رو بچم داشته؟
- سرماخوردگی
دکتر برای پسرم ک ۲سال دارد با وزن ۱۱کیلو سفکسیم ۱۰۰تجویز کردن ولی مقدارشو نگفتن..در روز چند سی سی باید بدم؟؟
- آلرژی یا کرونا
سلام وقت بخیر...کودکی ۶ ساله پسر ظهر امروز گوجه سرخ کرده و فلفل و ترشی و سس قرمز خوردن و بعد از این دجار سرفه و گاهی مواقع عطسه شدن... البته این کودک از ۲ یا ۳ سالگی حسیاست داشتن و همین حالا هم دارن و شب ها بینشون کیپ هستش و در طول روز عطسه میکنن ولی هیچ وقت سرفه نداشتن فاصله بین سرفه ها خیلی زیاده شاید نیم ساعت یک بار.... هیج علائم دیگری هم ندارن...ایا کرونا هستش؟یا حساسیت؟
- بچه هام سرفه میکنن
کمک مون کنین ازسرفع راحت شن
- تب
اقای دکتر پسر من ۱۸ ماهشه با وزن ۱۳ کیلو دیروز یهویی تب کرد .بردم دکتر گفتن عفونت نداره و تشخیص امیکرون دادن در صورتی که اریا خیلی کم بیرون میره .وو یه امپول ۱/۴که نگفت چیه و یه شربت دیفین و استا داد گفت اینارو بدید خوب میشه الان دو روز گذشته باز تب دارع بنظرتون امکانش هس که عفونت داشته باشه .راستی اسهالم شده که بهش شربت میدم با رژیم غذایی خونگی..بنظرتون نیاره چرک خشک کن بخوره
- عدم رشد قد و وزن نوزاد
سلام . پسرم ۳ سال و نیم هستش وزنش از،۱۱ کیلو بالاتر نمیره قدش هم چند سانت کوتاهه چیکار کنم
- اسهال کودک یک ساله بخاطر عدم تحمل لاکتوز
سلام وقت بخیر. اقای دکتر من پسرم یک ساله هست و یک ماهی میشد اسهال داشت چند دکتر بردم و چون کاهش وزن نداشت داذو خاصی نمیدادن و گفتن به لاکتوز حساسه و شیر خشکLaگفتن تا دوهفته بدم بعدش همون شیر قبل رو.. الان دوهفته گذشته و اسهالش بند اومد.. ولی باز ک شروع کردم به شیر نان اسهال شده.. خواهش میکنم راهنمایی کنید.. آیا میشه باز همون شیر بدون لاکتوز بهش بدم
- کروپ
سلام ببخشید وقتتون ب خیر پسرم خروسک داره امروز بردمش دکتر وقتی بردمش زیاد صداش خشن نبود دکتر بهش امپول متیل پردیزینول داد اما الان خیلی بده کلا صداش گرفته صدای پارس سگ میده سرفه هاش البته زیاد سرفه نداره از امشب ک بردمش دکتر بعدش تب هم شروع شده ک لا استامینوفن داره کنترل میشه اما امپولی ک زد هیچ تاثیری نداشت دفه قبل دگزا ک زد ی روزه خوب شد اما الان خییلی افتضاح شده نمیدونم چیکار کنم دیگه چ دارویی خوبه براش در ضمن ۱۰ ماهش هم هست
- قطره آ د
سلام خداقوت قطره آد پدیا بست بهتره یا آدسول؟
- قورت دادن زیاد هسته آلوبالو
سلام من دخترم دوسال وسه ماهشه حدود دوازده روز پیش آلوبالوی خشک را همراه هسته اشقورت داده ازون به بعد غذا نمی خوره اگر هم خورد بالا میبرد مدام مهم میگه شکم درد می کند خیلی هم بی حال است مدفوع هم خیلی کم دارد دوروزیک بار اونهم خیلی کم خیلی ممنون میشوم اگه راهنمایم کنید که چکار باید انجام دهم
- علت افتادن ناخن کودک
علت افتادن ناخن دست وپای کودک وعفونت دورناخن چیست
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام واکسن ۲۸ ماهگی با ۷ماه تاخیر میشه زد مشکلی پیش نمیاد
- سلام ی هفته هست پسرم اسهال شده هم روز شب گریه میکنه دکتر بردمش اصلن خوب نشد خیلی نگرانم بخاطر گریع کردن اسهالش چیکار کنم خوب بشه چی بهش بدم تاثیر کنه اسهالش خوب بشه
سلام ی هفته هست پسرم اسهال شده هم روز شب گریه میکنه دکتر بردمش اصلن خوب نشد خیلی نگرانم بخاطر گریع کردن اسهالش چیکار کنم خوب بشه چی بهش بدم تاثیر کنه اسهالش خوب بشه
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک پنج ساله با وزن ۱۸ کیلو
سلام،دخترم ۵ سالشه و وزنش ۱۸ کیلو هستش،سفیکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده روزی ۲ بار ۳ سی سی، ایا سی سی تجویز شده کم نیست؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- مصرف دز دارو
مصرف کیدی لاکت برای بچه۳ساله و ۴ماه در روز چقدر میباشد برای درمان اسهال تجویز شده است
- باسلام اقای دکتر ،دخترم ۶ سالشه یک ماه پیش بستری بود برای عفونت خون و الان دوباره دوهفته ست که سرفه های شدید وچرک دار وسردرد مکررواستفراغ شده دکترهم سه بار بردمش آنتی بیوتیک هم چهار تا زد وکلی دارو خورد والان انگار همون روز اول بیماری هست به نظرتون چیکارکنم؟؟؟

