Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تشنج
آیا تب مخفی میتونه باعث تشنج و صرع بشه؟؟؟
- رفلکس نوزاد
سلام آقای دکترپسرم هفت ماهه من رفلکس داره.دستاشوزیادمیمکه وگاهاآب ازدهانش میاد.برای ترک این حالت چکارکنم؟متشکرم.دارویی برادرمان رفلکس پیشنهادبفرمایید
- قرص خوردن مادر درشیردهی
سلام آقای دکتر. آیاکپسول فلکونازول 150 که مادربخاطر عفونتش مصرف میکنه دردوران شیردهی برای کودک 5 ماهه خطرناک هست؟
- بیقراری نوزاد وسرماخوردگی
سلام.بچم 40روزشه و 4/5کیلو. عتصه وسرفه میزنه و گرفتگی بینی با رنگ سبز و دو روزه بیقراری میکنه و گریه میکنه فکر کنم احساس درد میکنه آیا میشه قطره استامینوفن بهش داد؟البته برا فخ قطره بهش میدیم و ترنجبین
- استفراغ
سلام آقای دکتر، پسر من نه ناه و دو روزشه، الان یکی دو هفتس بعصی روزا غداشو که میخوره یه کم بعدش انگار آروغش میکیره غداشو میاره بالا، یه کم مقدار شیر خوردنش کم شده، بعصی شبا تو خواب گریه میکنه بیقراری میکنه، ممکنه از دندون دراوردن باشه، آخه هیچ علایم رو لثه اش از دندون نداره، کلا حالش خوبه ولی میترسم بهش عذا بدم بالا بیاره
- تنگی نفس در خواب
سلام آقای دکتر عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه. دخترم چهار سال و نیم ه هست از نوزادی تا الان گاهی اوقات توی خواب یهو نفسش تنگ میشه و دست و پا میزنه و (شبیه کسی که سرش رو میکنن زیر آب و بعد مدتی میارنش بیرون و نفس های عمیق میکشه ) بچم اونطوری نفسش تنگ میشه. نمیدونم از خلط ه یا رفلاکس معده چون هر دو تا رو داره از نوزادی تا حالا . و خلطش رو میتونه بده بیدون از دهنش و رنگش بیرنگ بود که بعد استفاده از قطره رنگ خلطش سفید شده .دکتر ش براش قطره مومتازون تجویز کرد ولی ظاهرا تاثیری نداره و نفسش تنگ میشه توی خواب.البته هر چی بزرگتر میشه کمتر این حالت توی خواب بهش دست میده. چه دکتری ببرمش یا چه درمان خونگی براش خوبه ؟ممنون از راهنماییتون
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
سلام اقای دکتر خوب هستید ببخشید سر دودول بچم که ۷سالشه از همون جایی که جیش میکنه یکم قرمز شده و میگه جیش میکنم میسوزه امشب متوجه این موضوع شدم ختنه شده بچم موقع نوزاد بوده آزمایشی ام برای اینکه ببینم عفونت ادراری داره انجام ندادم چی پمادی میتونم استفاده کنم و چیکار کنم ممنونم از پاسخ گویی شما
- ابریزش بینی
یلام خسته نباشید نوزاد پسر سه ماهه که فاویسمم داره سرماخوره و ابریزش بینیم داره چه دارویی بهش بدم
- عدم کنترل ادرار
با سلام پسر 5 ساله ای دارم که هنگام خندیدن کنترل ادرار ندارد . دستور چیست ؟
- پنتوپرازول در شیردهی
سلام آقایی دکتر من بعد از زایمانم زخم معده گرفتم الان پسرم شیش ماهه شده میخوام دارو مصرف کنم دکتر بهم پنتوپرازول نوشته میخواستم بدون مضر هست در دورانه شیر دهی ممنون میشم پاسخ بدین
- عوارض واکسن ۴ماهه
پسرم واکسن ۴ماهگی زده بعداون سرفه گرفته خلط دار بهش قطره بینی وکیتوتیفن دادن خوب نشدچیکارکنم اقای دکتر؟
- مقدار مصرف ستادین دی چقدره برا بچه ۲،۵ساله
- تب زیاد کودک
- درمان خس خس سینه
باسلام دخترم ۵ماهشه حدودیک ماهه سرماخورده دوباربردم دکتر اوایل تب وسرفه وخس خس سینه داشت که یکبارآزیترومایسین واستامینوفن ویک بارکتوتیفن واسپری که برای آسم میدن استفاده کردم تب وسرفه اش خوب شده ولی خس خس درمان نشده چیکارکنم
- نوزاد
نوزادم 20 روزس الان یک هفتس مدفوع نکرده باید چی کارکنم
- عمودی نگه داشتن
سلام آقای دکتر ممنون از پاسخ گوییتون ببخشید بچه رفلاکس که خس خس سینه داره وشیر بالا نمیاره چند دقیقه بعد از شیردهی باید عمودی نگه داشت؟ سوال دیگم اینکه اگه تو خواب شیر بخوره هم باید عمودی نگه داشت؟ ممنون
- وزن نوزاد 4 ماهه
سلام پسرم با وزن ۴۱۲۰ بدنیا اومد الان ۴ ماه و ۷ روزشه وزنش از یک ماه قبل رو ۷ کیلو مونده و بالا نمیره. چیکار باید بکنم؟ شیرم کمه شیرافزا میخورم پسرم شیرخشک رو پس میزنه. نگران وزن گیریشم
- شیر خشک
سلام آقای دکتر شیر خشک که درست میکنم اگه نوزادم نخورد بعد از چند ساعت میتونم همون شیر خشک رو بهش بدم.
- ثابت بودن وزن نوزاد آیا ب کمبود اکسیژن موقع تولد مربوط میشود یا خیر
چرا نوزاد من وزن نمیگیرد
- سرماخوردگی وگلودرد

