Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن پایین
سلام وقت بخیر پسر من با وزن 3.340به دنیا اومده و الان چهار ماهشه و وزنش شده 6.490 که تو نمودار وزنش نزولی شده و از نمودار سبز به نمودار زرد رسیده ولی قد و دور سرش طبیعیه و فقط شیر خودم و میخوره میخواستم بدونم این کاهش وزن خیلی بده و من چیکار باید انجام بدم
- دلپیچه و کولیک پسرم
سلام آقای دکتر,مامان آرتام مقدم هستم,پسرم الان 35روزشه هفته پیش پسرمو آوردم پیشتون تشخیص کولیک دادین,پسرم هم شیرمادرمیخوره هم شیر خشک ببلاک 1,دلپیچه زیادی داره,بیقراری میکنه با اینکه قطره کولیکید میخوره ولی بازم دلپیچه داره.امکان داره از شیرخشکش باشه؟میتونم شیرخشکش رو عوض کنم؟به نظرتون چه شیرخشکی بدم بهش؟اگه نه قطره ی دیگه ای نمیتونم بهش بدم آروم شه؟
- یبوست نوزاد
- تغذیه
با سلام ایا به نوزادی که یازده روز است که وارد هفت ماهگی شده میتوان آبمیوه داد چه اب میوه ای؟ با تشکر
- ملاج
سلام ببخشیدپسرمن هشت ماهشه ملاج سرش یه چندروزی میشه خیلی تندتندمیزنه گهگاهی درحدسی ثانیه طوری که ازفاصله دورهم مشخصه خواستم بدونم مگه خطری داره
- متخصص اطفال
باسلام خسته نباشید پسر من ۵۴ روزس و وزنش در ۴۰ روزگی ۴۶۰۰ و قد ۵۷ بوده، پسرم موقع شیر خوردن یا در خواب بیشتر وقت ها زور میزنه ب حدی ک قرمز میشه صورتش و با زور زدن نافش بیرون میزنه نمیدونم چیکار کنم نافش کلا اومده بیرون ایا خطرناکه؟ و اینکه زیر الت تناسلیش بعد از اینکه ختنه شد و حلقش افتاد ب اندازه یک عدس زیر پوستش اب جمع شده ممکنه مشکلی داشته باشه زیر کلاهک التش هست، پسرم شیر خشک میخوره و هم شیر خودم ممنون از لطفتون
- مشت کردن دست
سلام اقای دکتر نوزادم ۳ ماهشه دستاشو مشت میکنه همش گاهی حتی تو خواب .و انگار یه چیزی میاد تو دهنش قورت میده.و وقتی بیداره همش زبونش میده بیرون.گاهی خیلی بی قرار میشه.خوابش چند شب می خوابه چند شب بیداره گاه ۲۴ ساعت بیداره..میزارمش زمین کمرش رو کج میکنه بلند میکنه کمرش رو حتی موقع پوشک عوض کردن.تو رو خدا درست جوابم بدید سردر گمم نکنید امکان دسترسی به پزشک ندارم
- عوارض واکسن
سلام آقای دکتر دخترم ۱۶ واکسن ۶ ماهگی زده کمپرس سرد و گرم انجام دادم اما الان محل تزریق سفت شده قرمز نیست درد نداره اما دست میزنم زیر انگشت قلمبه شده چیکار کنم
- سیاه شدن پا
سلام دخترمو وقتی بغل میکنم پاهاش سیاه میشه ازچیه میترسم بغلش کنم چیزیش بشه وقتی میزارمش خوب میشه ۶ماهشه
- شربت ستادین۹
سلام شربت ستادین چندسی سی باید به کودک یک سال وپنج ماهه بدهم؟ایاشربت ستادین برای مواردضروری برگوش دادنوزادکفایت میکند؟
- سرفه
سلام واکسن ۱۸ ماهگی پسرم رو ۴ روز پیش زدم از دیشب تا الان سرفه های شدید داره آیا به واکسنش مربوط میشه
- الرژي نوزاد
بإسلام.دخترم شش ماهشه باوزن تولد٤٢٠٠ و وزن الان ٨٧٠٠ رفلاكس و آلرژي داره به گفته شما فرني برنج رقيق شده رو ميدم دخترم صورتش دونه هاي قرمز اندازه دو تا سكه داشت ولي بعد از فرني داخل جفت ابروهاش دونه هاي خيلي قرمزي زده امروز هم فرني برنج دادم بيشتر شد بعداز چندساعت يه قاشق آردبرنجيك ليوان آب ويه پيمانه شيرخشك اچ آ ديروز اندازه نخود دخترم موز و كمي خرما خورد ميتونه از اون باشه؟يا به برنج حساسيت داره؟اقاي دكتر اين قرمزي ها خيلي شديد شدن پماد آتوپيكس معرفي كردين زدم اصن تغييري نكرد فقط صورتشو چنگ ميزنه نفخ خيلي شديد هم گرفته با گرفتگي بيني
- قطره آدزیر
سلام آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم می تونم بهش قطره ی آدزیربدم ممنون میشم جواب بدید
- شیر خوردن نوزاد در شب
سلام آقای دکتر. بچه ام دو ماه و ۶ روزشه و وزنش هم ۶/۲۰۰. بهداشت هم بردم گفتن وزنش خیلی خوبه. از حدود ۱۰ روز پیش کم کم ساعت خواب شبش طولانی تر شد و الان حدود ۵ یا ۶ ساعت رو کامل میخوابه و برای شیر بیدار نمیشه. منم بیدار میشم میبینم خواب خوابه. این چند ساعت رو شیر نخوره اشکال نداره؟
- در مورد سرماخوردگی
من چندروز پیش واکسن شیش ماهگی پسرم زدم الان صداش گرفته نگرانم چرا اینجوری شده ممنون
- زردی
سلام برای زردی نوزاد سه روزه چی خوبه
- سرماخوردگی
سلام کودک ۷ ماهه با وزن ۸ کیلو علائم سرماخوردگی داره خر خر سینه سرفه مدام انقد ک بالا میاره دماغ کیپ شده شیر نمیخوره فقد تو خواب میخوره آزیترومایسین میتونم بهش بدم؟ چند سی سی بدم؟
- شربت ستادین
میتونم به نوزاد ام که ۸۰ روزش هست و ۶ کیلو شربت ستادین بدم؟
- واکسن
سلام اقای دکتر پسرم شش ماهشه تازه واکسن چهارماهگیشو زدیم واسه اینکه همش سرما میخورد دیرشد دوروز تب داشت الان روز سوم تبش قطع شده ولی تهوع و استفراغ داره بعد هر شیر خوردن بالا میاره ممنون میشم بفرمایید چیکار کنم و این خطرناک هست یا نه
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام آقای دکتر نوزادم ۴۰ روزه هست و دیر به دیر مدفوع میکنه دو سه روز یکبار مدفوع میکنه میشه راهنمایی کنین ممنون؟

