Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری کودک 5ساله
سلام پسر 5ساله دارم که 5روز پیش با دمای38.5یک دوز استامینوفن دادمش دماش اومد 36/5دیگه دماش نرمال شدولی روز دوم آبریزش بینی وگرفتگی بینی داشت روز سوم شبش سرفه داشت الآن دوروز هست که شب و روز سرفه داره بیشتر سرفه هاش خشک بعضی موقا به نظر میاد یه کم ترشح همراه سرفه البته خیلی کم لطفاً راهنمایی بفرمایید
- سرماخوردگی و سرفه مکرر
با سلام پسرم ۳/۵ ساله وزن ۱۶ هست سرما خورده بود سرفه شدید داشت دکتر دو تا شربت کواموکسی کلاو ۶۴۳ و دو تا شربت مترونیدازول داد تموم کردیم و ۴ تا امپول بتا ۲/۳ زدیم و اسپری سالبوتامول و کاتوسین پلاس و اپیراندکس استفاده کردیم و شربت زادتین و سیتریزین داد شربت ها تموم شد و پسرم خوب شد دیگه سرفه نکرد و اسپری کاتوسین پلاس رو همچنان ادامه میدادیم الان بعد ۱۰ روز دوباره سرفه های خلط دارش شروع شده من چیکار کنم خوب میشه دوباره شروع میشه لطفا راهنمایی کنید آقای دکتر دوباره کواموکسی کلاو بدم یا نه؟
- شیر خشک
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر ، پسرم ۲ ماهشه کولیک داره و ب پروتئین گاوی حساسیت داره از یه دکتر پرسیدم چه شیر خشکی بدم گفت نان ha1 ، بعد دیدم توی ترکیبات شیر خشک پودر شیر گاو هم هست ترسیدم بدم چون حساسیت داشت به نظر شما همین شیر خشک خوبه یا یکی دیگه پیشنهاد میکنید ؟؟ممنونم بابت راهنماییتون
- زخم و بخیه
سلام پیشانی بچه م خورده به جای الان چهارتا بخیه خورده بعدکشیدن بخیه چه نوع پمادی بزنم که ردزخم نمونه دکترش میگه میمونه توروخدا پمادی هست که واقعا جوابگو باشه
- میزان مصرف آزیترومایسین
برای بچه ۱۱ ساله با وزن ۲۸ کیلو چقدر شربت آزیترومایسین مصرف کنم
- سرف کردن
سلام آقای دکتر پسرم خیلی سرفه میکنه خشک هست نمیتونه بخوابه و غذا بخوره انقدر سرفه میکنه میشه امپول بتامتازون براش بزنیم ممنون میشم جواب بدین
- میزاندادندارو
نوازدامنششماهتمومشدهوخدودششونیمکیلووزندارهچقدرشربتسفکسیمبدم
- تب واکسن
با سلام ببخشید دخترم بعد از ۴ روز تزریق واکسن۱۸ماهگی هنوزم تب داره و بی قراری می کنه،قطره استامینفون و شیاف هم تبشو پایین نیاورد،دکتر براش شربت پروفن تجویز کرد و الان مرتب ۲ ۲روزه بهش میدم و تبش پایین میاد و بعد اتمام اثرش مجددا تبش بالا میره و بی حال و بیقراری می کنه.البته بعضی وقتا که با پروفن تبش میاد 36.7بازهم بیقرار و بیحاله.ممنونم اگه راهنمایی کنید.
- عفونت ادراری دختر شش ساله
سلام دخترم شش سالشه متاسفانه به هیچ طریقی شربت نمیخوره گرفتار شدم گفتم ببینم به جای شربت جایگزینش قرص نیست که بهش بدم بخوره
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک ۱۱ ساله آزیترومایسین 200 برای کودکان
۶/۵ ساله
- مدفوع کودک
سلام پسر ۴ساله ای دارم که یبوست داشت اما دوماهی بشدت اب میخورد و غذا هم کم میخورد، خیلی بدوبدو میکنه، و لاغر هست، اما وزنش خوبه معمولی، یبوستش هم بهترشده اما چرب، موقع مدفوع تمام پاهاش پر از چربی میشه، رنگ و روان بودن مدفوع طبیعی اما چرب، ایا مشکلی هست باید پیش دکتر ببرمش؟
- تب کودک
پسر ۱۹ ماهه ای دارم تب زیادی داره بین ۳۸ و ۳۹ بالا و پایین میشه بهش استامینوفن و چرک خشک کن دادم دیگه چه اقدامی باید انجام بدم
- سرفه
سلام اقای دکتر دیروز دخترم ویزیت شدسرما خورده بود با شماره پرونده ۶۴۱۹ شربت پاراکید اسپری دکو سالین شربت سیتریزین و شربت فارمنتین و قرص جویدنی ایروکاست دادین سرفه نداشت الان سرفه هاش زیاد شده میشه ی شربت سرفه بگین زودتر خوب بشه تا بدتر نشده ممنونم
- اسهال شدید
کودک من ۴ساله الان سه روزه که حال تهوع واسهال هست قطره متوکلوپرامیددادم تهوعش یه کم بهترشده ولی اسهالش هنکز خوب نشده خیلی بی حال وخواب الوده هست واشتهاهم ندارد ممنون میشم راهنمایی م کنین
- اسهال و دل پیچه شدید
پسرم۱۳ماهش دوماه اسهال داره یه هفته توبیمارستان بستری شد ولی خوب نشد گفتن باید دوباره بیاد بستری به علت داشتن عفونت خون ازبچگی عفونت خون همش میگیره خسته شدم دم به دیقه بستریش میکنن باید چیکارکنم
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰
سلام پسرم ۹ماهشه چه مقدار و چن بار در روز باید شربت سفکسیم مصرف کنه متاسفانه دستور ش و یادم رفته
- واکسن
با عرض سلام پسرم ۲۷ ماهشه واکسن ۱۸ ماهگیشو نزده الان آبله مرغان گرفته میشه بعد از خوب شدنش واکسن بزنه ؟
- کمبود هورمون رشد کودکان
سلام دکتر دکتر برای دخترم آزمایش هورمون رشد نوشته جوابش رو گفت که هورمون رشدش کمه ولی قدش مثل بقیه بچه هاست ولی من نگرانم درصد هورمون رشدش رو تو آزمایشش نوشته 166آیا این درصد یعنی کمبود هورمون داره
- رشدمو
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم 19ماهشه زینک سولفات واسه رشدموهاش دادم تعغيري نکرده میخواستم بدونم بي زحمت دارویی دیگه اي هست واسه رشدموبهش بدم.. ممنونم
- پلک زدن مدام کودک
دختر ۸ساله ام مدتی هست مدام پلک میزنه حتی عضلات صورتش هم درگیر هستند خیلی تلاش میکنم هیچ استرسی نداشته باشه اما خوب نمیشه لطفا راهنمایی کنید چکار کنم

