Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ خونی
سلام اقای دکتر دختر من ۴ ماهشه ۲ بار استفراغ خونی داشته شوستشومعده شد چیزی نبود ازمایشات همش خوب بود فقط اینکه دختر من رفلاکسداره برای استفراغ خونیش چه کنم
- نقطه نقطه
سلام آقای دکتر امروزصبح برا بچه یکساله با شیر پاستوریزه و نارگیل حریره نارگیل درست کردم حالا شب ناحیه پوشکش همش دون دون قرمز هستش اما با فاصله یک سانت.چی بهش بزنم؟حساسیت هست
- چشم و ابروهای نوزادم
با سلام نوزادی ۲ونیم ماهه دارم که وقتی از روبه رو به صورتش نگاه میکنم یکی از ابروها بالا و دیگری پایین است و یکی از چشم ها از دیگری بزرگتر است. نی خوام بدونم این مورد درست میشود و اینکه مشکل خاصی وجود دارد؟
- دل درد و بی قراری
سلام جناب دکتر نوزاد من نزدیک به چهل روزه هست وزن و قد همه چیز نورماله فقط ابتدا شیر خشک نان میدادیم به نظر میامد سیر نمیشه بعد دکتر اپتامیل داد بعد خودش عوض کرد کامفورت داده اما مسئله اینه که باوجود اینکه بعداز خوردن عاروق میزنه ولی تقریبا همش دل درد داره و بی قراره ومخصوصا توی روزها دایما گریه میکنه چی دستور میدهد سپاس
- علت لرزش پای نوزاد چیست؟
نوزادسه ماهه ای دادم که درموقع شیر خوردن هردوپایش هر کدام جداگانه چند ثانیه میلرزد گاهی اوقات که با دست میگیرم آرام میشود احساس میکنم لرزش ها چند روزیس بیشتر شده لطفا راهنمایی کنید
- قد
سلام پسرم ده ماه وهجده روزشه وزنش هشت کیلو ودویست و قدش هفتاد هس قد تولدش 50 بود میخواستم بدونم بنظرتون خوب هست یا ن
- سلام دکترمن بچه ام ۳ماهشه ده روزمدفع نکردبردمش دکترشیاف باشربت سناگل بهش داداگرواسش شیاف بزارم مدفع میکنه
سلام من بچه ام دوهفته مدفع نکردبردمش دکترشیاباشربت سناگل بهش داد باشیاف مدفع میکنه
- دل پیچه واسهال
سلام خسته نباشید دختر ۱۳ ماهه دارم که از دیروز اسهال گرفته البته اسهال آبکی نیست و کمی رگه های مدفوع داره.از امروز خیلییی بدبو و کرم رنگ شده بردمش دکتر ولی خیلی جدی نگرفتن و گفتن حتما باید آبکی باشه رنگش هم مهم نیست و فقط پروبیوتیک دادن ولی من خیلی نگرانشم چون اشتها و فعالیتش هم کمتر شده البته تو این هفته خودم هم مریض بودم و ویتامین سی و سفیکسیم مصرف کردم.بچم شیر خودم را میخوره چیکار کنم که بهتر بشه
- برفک نوزاد
سلام دخترم دوماه ده روزشه دهانش برفک زده چیکار کنم جناب دکتر امکان داره از شیر ببلاک آنتی رفلاکس باشه؟ چند قطره باید از نیستاتین بدم وزنش 4.کیلو و پانصد است آقای دکتر کمک کنید پول ندارم که دکتر ببرم
- استفراغ نوزاد
با سلام نوزاد من 26روزه است چند روزه بینیش گرفته چندبار خیلی کم استفراغ داشته ولی امشب وقتی تو بغلم خوابیده بود یکدفعه خیلی شدید وزیاد استفراغ کرد اصلا تا حالا این طوری نشده بود خطر داره علتش چیه
- درباره قرص چاقی
با سلام من پسر ۹ماهه دارم که شیرخودمو میخوره به شدت لاغر شدم از کدوم قرص استفاده کنم تا چاق بشم
- سلام دکتر برای اسهال دختر ۴۳روزم آزیترومایسین نوشته بدمش؟اخه آزیترومایسین مال اسهال مگ نیست
- غده زیربغل
سلام پسرسه ماهه دارم 10روزی هست که زیربغل سمت چپش یه غده سفت ودردناک درامده دستی واکسن خورده زیربغلش بایدچیکارکنم اقای دکتر خیلی نگرانم بایدچیکارکنم داروش چیه بچه ام خیلی اذیته ممنون میشم راهنماییم کنید
- جوش زدن
سلام اقای دکتر وقت بخیر دخترم ۸ماه سمت باسنش ک مدفوع میکنه جوش زده زینک اکسایدهم زدم اما خوب نشد نمیدونم دونه یاجوش چی بزنم خوب بشه؟ممنون ازشما
- اطفال
سلام خسته نباشید نوازد ۵ ماه پسر دارم به دلیل حساسیت به پوشک التهاب پوستی پیدا کرده از پماد بتامتازون استفاده کردم ۲ بار الان فهمیدم عوارض داره الان مشکلی پیش نیومده ممنونم جواب بدین
- دندان
سلام آقای دکتر برای تسکین درد والتهاب دندان چه راهکاری پیشنهاد میدهید؟؟؟
- سلام دکتر دختر من شیش ماهشهر فقط شیر خشک اچ ا میخوره ولی تن تن میره دستشویی روزی شیش بار آیا اشکال داره. پاینده حالت آب خالی هم نیس دون دون توش هست زیادم غلیظ نیس چیکار کنم کنم
- همانژیوم
سلام دخترم دوماهشه از ۱۸ روزگیش یه لکه قرمز رنگ بالای پیشانیش بوجود اومد و هی بزرگ تر شد الان حدود سه هفته هست ک باد کرده و برجسته شده ..پیش متخصص بردمش گفت همانژیومه و نیاز ب درمان نداره ...بنظرتون کی خوب میشه؟؟باید دارو مصرف کرد؟
- شیرخشک pdf
پسرم۳۶ هفته با وزن ۲۳۵۰ متولد شد یه بار برای کمبود برای کمبود کلسیم رفت ان ای سیو یه بار برای کمبود آهن رفت و ۴۵ سی سی خون گرفت میشه شیر خشک pdf بهش بدم؟؟ الان دو ماهشه قطره آهن از کی بدم و چند قطره؟
- شیرخشک رژیمی
سلام به علت حساسیت کودک 3ماهه ام به پروتئن و شیر گاو دکتر برای او شیرخشک آپتامیل پپتی تجویز کرده که در بازار وجود ندارد لطفا یک شیرخشک جایگزین پیشنهاد کنید با تشکر فراوان

