Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آلرژی
سلام پسرم ۳ماه بود صورتش جوش میزد وی کوچولو حالت سوختگی میشد دکتر گفت حساسیت ب لبنیات داره الا ن پسرم ۹ ماهشه من براش ازلبنیات استفاده نمیکنم نمیدونم الان استفاده کنم یا نه جوش صورت دلیل میشه آلرژی باشه
- کودک
سلام.خسته نباشید.دخترم ۲ سال و ۴ماه هست.با وزن۱۱ و نیم و قد ۸۵.با بیماری سایکل نوتروپنیا که تحت درمان هست.چیزی که الان هست حجم زیاد مدفوع (اسهال نیست )با بوی شدید و رنگ خیلی روشن و خیلی چرب.همیشه همین جور بوده و خیلی نگرانم کرده.از شما خواهش میکنم منو راهنمایی کنید.از لطفتون سپاسگزارمنکته
- ابریزش بینی نوزاد
سلام دکتر دختر ده ماهه ای دارم ک فقط ابریزش بینی داره چه کارکنم ابریزش بینی قطع بشه ممنون.بعدشبها شیرخودمونمیخوره وتاصبح بی قراری میکنه علتش چی میتونه باشه دکتر درطول روز شیرمومیخوره فقط شبها این طوریه.ممنون میشم راهنماییم کنین
- نشستن
سلام ببخشیدمن ازچه زمانی میتوانم نوزادم رابنشانم؟
- دخترم چهار سال دارد دکتر سفکسیم داده هجده کیلودارد چند سی سی باید بدهم
- سدیم بدن
با سلام ببخشید آقای دکتر علائم دفع سدیم بدن نوزاد ۷ ماهه بعد از چند وقت ظاهر میشود؟؟؟
- خواب
سلام آقای دکتر. نوزاد ۴ ماهه دارم کلا خوابش خیلی کمه درکل روز دو یا سه بار حدود ی ربع تا نیم ساعت میخوابه در طول شب هم هر نیم ساعت ی بار بیدار میشه شیرمادر میخوره دلیلش چی میتونه باشه آیا راه کاری داره
- زردى پسرم يك ماهشه
پسرم يك ماهشه رو دماغش و كنار چشمش زرد يه كم هم زمينه داخل چشمش زرد روز اول ك بدنيا اومد زرديش رو ١٢بود با نور مهتابى ك كرايع كرديم اومد رو ٧بعدش باز برديمش با استفاده از دستگاه گذاشت رو پيشونيش اومده بود روى ١٠بهم گفت شبر بدش ديگه خوب ميشه حالا نگران شدم ١ماهشه هنوز خوب نشده هيچ داروى هم تجويز نكرد .چيكار كنم ؟توى اين ويروس كرونا هم ميترسم بچمو ببرم دكتر .واقعا خيلى نگرانم . ايا ب مغزش اسيب وارد نميكنه الان يك ماع هنوز اين زردى رو داره؟ چه دارويى بش بدم؟ميتونم از داروهاى عطارى استفاده كنم .؟
- نوزاد
سلام یه کم سرما خوردم کمی گلو درد دارم قرص کلداکس و سفیکسیم میخورم میتونم به بچه شیر بدم بچه ام دو ماهشه ،ممنون
- سرماخوردگی کودک ۲ساله
سلام دختر دوسال ونه ماه دارم تازگی سرما خردگیش خوب شده امروز دوباره احساس میکنم بوی دهنش میادو بینیش گرفته سرما خورده میتونم شرببت سیتا دین دی سی بهش بدم ایا برای گلو دردهم خوبه
- حرف زدن کودک
سلام دکترعزیز پسرم دوسال و دوماههش حدود ۶۰ کلمه میگه واسم اعضای خانواده خودم و شوهرم و اطرافیان شنواییش هم عالیه و مشکلی نداره تمام دستورات خوب انجام میده ولی جمله فقط درباز کن رو میگه وخیلی از جملاتش نامفهوم هستن بیشتر صدای قلقل واینا بین حرفاش میاد ولی اون ۶۰ تا کلمه و جمله ی درباز کن رو بدن ایراد میگه مشکلی نداره
- سرفه نوزاد۳ماهه
سلام دخترم۳ماهه هس حدود ۱۰روزی میشه سرفه میزنه خوب نشده دکترهم بردمش شربت ازیترومایسین۱۰۰شبی۱نیم سی سی.باشربت سیتریزین ۱۲ساعتی۱سی سی به مدت ۱ هفته بهش دادم بازم سرفه میزنه چکار کنم که خوب بشه ممنونم
- مدفوعچرب
میخواستمبدونمبایدچیکارکنمکهمشکلشبرطرفبشهباتشکر
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که از زمان تولد دل درد داره خوابش خیلی سبکه و مدام در حال نق زدنه خواب شبش هم از ۴ ماهگی کاملا به هم ریخته ،تو خواب زیاد میپره و گریه میکنه
- نحوه مصرف ازیترومایسین ۲۰۰
نحوه مصرف ازیترو۲۰۰ در کودک پنج ساله با وزن۲۰ کیلو
- شیر
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه چندبار درروز میتونه شیرخشک چندبار پاستوریزه بخوره؟
- تغییر شیر خشک
سلام. برا ریفلاکس بچم ببلاک ای ار میدم اما دستشویی بزرگش زیاد شده و وطنم کم کرده بود در روز ۵ دارم دستشویی میکنه چیکار کنم دکتر
- سلام حس میکنم ناخن نوزادم یکم پایین رنگ کبودی داره آیا مشکلی داره ؟
- اسهال کودک۴ماهه
- افت ته گلو
سلام دکتر ته گلو پسرم دونه سفیدی مثل افت زده و دو روزه تب داره از دیشب تب با دارو بهتر کنتر شده

