Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تداخل دارویی
سلام آزیترومایسن و ایبوپروفن و امپرازول را البته بافاصله بیشتر از ۲ ساعت از هم میشود باهم استفاده کرد ؟
- بستنی
سلام آقای دکتر...دادن یک دانه در روز بستنی به بچه 16ماهه باعث يبوست میشه ....خیلی ممنون
- ویروس جدید و مخاط زرد
سلام آقای دکتر مجبور شدم از شما سوالم رو بپرسم هر چی دکتر میرم فایده نداره . همش سرما میخورم ماهی دو بار نمیدونم آیا درسته که ویروس جدید اومده که قویه یا شایعه س میخام باردار بشم اما سرماخوردگی اجازه نمیده علائم اینهاست آبریزش بینی بیرنگ و مخاط بینی زرد رنگ بدن درد و ضعف و دارو هم فقط قرص سرماخوردگی و گایافنزین میخورم آیا آنتی بیوتیک لازمه یا نه .لطف کنید جواب بدید تا خیالم راحت بشه
- ذ
سلام ، آقای دکتر نیازه که هر روز یک پاف قطره بینی کلداماریس برای بچه ۵ ساله استفاده کنیم ضرر نداره ؟ گفتن برای جلوگیری از سرما خوردگی هست درسته ؟
- اسهال
پسرم یکسال و هشت ماهشه دوماهی میشه ب علت بارداری دوباره ازشیرگرفتمش.دکتر براش شیرخشک سوپرامیل نوشته میخوره یکی دوماهه.ولی الان خیلی شکمش شل شده ابکی شده.چیکارکنم ممکنه واسه دندوناش باشه
- دوز سفکسیم برای نوازد ۲ ماهه
برای نوازد ۲ ماهه چند ساعته و به چه میزان شربت سفکسیم باید بدیم
- واکسن
سلام آقای دکتر اگر بچه ۵ ساله سرمای خفیف داشته باشه یعنی فقط ابریزش میتونه واکسن انفولانزا تزریق کنه؟
- سلام دخترم ۲سال ۷ماه تب داشت شربت استامینوفن دادم پرید به گلوش نفسش بالا نمیومد چندبارزدم به پشتش بعد بالا اورد ولی اولش خوب نمیتونست صحبت کنه الان بهترشد ولی ازکجا بفهمم داخل ریه اش نرفته
- مدفوع خلطی دختر دوساله
سلام اقای دکتر بیست روز پیش دخترم سرماخوردگی شد بردمش دکتر یه سری دارو داد یه هفته بعد دخترم حالش خوب شد اما همش میگه دلم درد میکنه و مدفوعش هم خلطی شده. شربت تقویتی میم پرتقالی و قطرهD3 هم میدم بهش علتش چی میتونه باشه؟
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. تسلیت شهادت عزیزان ملت خدمت شما... مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم به پسرم اشکال نداره؟ یک سال ودوماهش
- کیست بیضه
سلام اقای دکتر کودک سه ساله ای دارم که کیست بیضه دارد با مراجعه به پزشک شربت آفاکسیم تجویز نموده اند وبه تشخیص پزشک فرموده اند که دوماه دیگر مراجع بکنند می خواستم بدانم از نظر شما این تشخیص هیچ خطری برای کودک من ندارد؟؟
- نخوردن قطره آهن
با سلام دخترم تازه شش ماهه شده، وقتی قطره آهن بهش میدیم به خاطر مزه بدش همه رو بالا میاره و نمیخیوره.با آب سیب هم مخلوط کردیم، نخورد. آیا میشه با عرق نعنا مخلوط کنیم و بهش بدیم؟ اگر بله، مقدار عرق نعا چقدر باشه؟ همجنین آیا میشه با فرنی مخلوط کنیم و بهش بدیم؟در صوتی که راه بهتری می شناسید، به بنده اعلام نمائید. با تشکر
- من پسرم هشت سالشه سرماخورده بودماهیچه دردشدنمیتونست روپاش بایسته بردمش متخصص اطفال بهش دگزاتزریق کردایاضررداره یانه
- سلام پسرم ۸ماه ونیمش سرفهاش خلط ادر ایاشربت تئوفیلین جی براش خوبه
- بیماری فاویسم
بل سلام پسر من یک سالو هشتوماهش هست و فاویسم هست ،من میخواستم لمینت ناخن انجام بدهم آیا برای پسرم که فاویسم هست مشکلی دارد
- حضور در مطب
باعرض سلام خدمت جناب دکتر آیا اینروزا مطب تشریف دارید
- تب
سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بپرسم پسرم ۱۴ ماهشه وزنش ۱۱ کیلو هست تب داره استامینوفن پاراکید بهش دادم تبش پایین نمیاد چکارکنم
- بی خوابی
سلام صبح بخیر آقای دکتر دختر سه سال و ۲۲ روزه ای دارم که خیلی بد خواب است مثلا در طول روز کلا نمی خوابد ولی شب ساعت دوازده تا یک خواب می رود بعد ساعت سه صبح مجدد بیدار می شود تا صبح و صبح زود اگر خواب برود دوباره زود بیدار میشود باید چکار کنم خوابش تنظیم شود آیا برای سلامتی اش مضر نیست این همه بی خوابی و راستی تحرک زیادی دارد ولی تغذیه خوبی ندارد یعنی اصلا تمایل به خوردن نشان نمی دهد و باید با اصرار و بازی کردن به او غذا بدهیم شرمنده از طولانی شدن پیام و ممنون از صبوری و حوصله شما در پاسخگویی
- دارویی
طریقه مصرف شربت سفکسیم واسه کودک ۴ سال چگونه هستش
- عفونت چشم در اثر سرما خوردگی
سلام دخترم ۷ سالشه یک هفته هست سرما عفونی خورده و گلوش عفونت کرده الا هم زده به چشماش قرمز شده و عفونت میاد از چشمش چه قطره ای استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

