Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشیدپسرم ازنوزادی بینیش ترشحاتش میمونه یابادست بیرون میاد یازیردوش بابینیش هم زیاد ور میره مشکبی داره
- بلوغ زودرس
سلام .ایا شربت آیروفیکس بلوغ زودرس میاره
- تكرر احساس نياز به دستشويي
با سلام و احترام دختر بچه 5 ساله بنده مدتي است كه در فواصل زماني كم احساس نياز به دستشويي رفتن مي كند اما ادراري هم ندارد و مي گويد قلقلك در زير شكم حس مي كند كه او را به دستشويي رفتن وا ميدارد. ازمايش كلي و ادرار هم داده است اما عفونت ادراري نداشته است. لطفا راهنمايي بفرماييد باتشكر
- بیدار شدن
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۵ ماه س میخوابه با شیر مادر میذارم جاش ۱۰دقیقه نشده یهو چشاشو کامل باز میکنه و بیدار میشه.از رفلاکس ه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- مریضی کودک یه ساله
سلام پسر یک ساله ام سرفه خلط دار میزنه دکتر نبردم بهش سفکسیم ۱۲۵ میدم یه سی سی خواستم ببینم مشکل نداره
- شربت کتوتیفن با هیدروکسی زین با هم
سلام آقای دکتر دخترم ۶ سالشه برای کهیر که روی بدنش میزنه هفتهای یکبار ۵ سی سی هیدروکسی زین میخوره از دیشب روی بدنش خیلللی خیلللی کهیر زده یعنی دونه های ریز صورتی که وسط دونه ها یکم برجسته هست دکتر عمومی بردیم باش شربت کتوتیفن داد روزی سه بار یک قاشق مربا خوری سوالم اینه که آیا با وجود اینکه هفته ای یکبار داره شربت هیدروکسی زین میخوره آیا اگه کتوتیفن بهش بدم مشکلی پیش نمیاد ؟ و تا چند روز بهش بدم ؟تا سه روز یا تا تمام شدن شربت ؟
- میزان شربت سفیکسیم ۱۰۰برای وزن ۱۱کیل
میزان مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک ۱۱کیلووزن دارد
- واکسن
سلام خسته نباشید، من واکسن ۱۸ ماهگی دخترمو نزدم الان ۲سالو ۶ماهشه اگر بزنم مشکلی براش پیش نمیاد؟؟؟
- در مورد سرماخوردگی
سلام پسر دوساله دادم . دیشب جایی رفتم فصای باز سرد بود سرماخورده از صبح ابریزش بینی داره . میخوام بدونم برای درد گلو بهش شربت ازیترومایسین هم بجز بقیه شربتها هم بدم؟
- کبودی زیرچشم دختر یک ساله
سلام خدمت شما
دختر یک ساله ای دارم ک زیر چشماش کبود یا قرمز سه آزمایش خون وادار داده ک مشکلی نبوده و سالمه متخصص کودکان بردم فرمودند سینوس بینش گرفتید بتامتازون وقطره سدیم کلراید وچرک خشک کن دادن که مصرف کرم وگفتن مرتب با سدیم کلراید بینش وشستشو بده الان بعدازیک ماه هیچ تغییر نکرده میخواستم از شما بپرسم ممکنه بخاطر آلرژی باشه این کبودی وقرمزی ممنون اگه پاسخ بدین
- نئوتادین
سلام آقای دکتر پسرم ۱۰روزه آبریزش داره بینیش پر هست سیتیرزین دادم پلارژین هم دادم ولی خوب نشد میتونم نئوتادین بدم بهش ؟؟۱۸ماهشه
- پرسش
با سلام ؛ بچه من هشت سال و نیم داره ؛ دکتر تشخیص داده که عفونت روده داره ؛ سفیکسیم 100 براش نوشته و دیسیکلومین و کیدی لایک ؛الان یه هفته س هنوز بهبودی کامل نداشته ؛ این چند روز روزی یک یا دو بار اسهال داشته ؛ به نظرم وقتی کیدی لایک بهش میدم دل درد میگیره ؛ مصرف کیدی لایک تا چند روز لازمه ؟ با تشکر
- ارتباط برقرار نکردن کودک
دخترمن دوسال و نه ماه دارد بهیچوجه ارتباط باکسی برقرار نمی کند وموقع دیدن ماو دیگران فقط نگاه می کند قادر به حرف زدن هست ولی خیلی کم حرف میزند وبیشتر اوقات هیچ حرفی نمیزند وقتی بهش میگیم بای بای کن فقط نگاه می کند اصلا هرچی بهش میگیم فقط نگا می کند پدرش مسافرت رفته بوداصلانگفت کجاست وموقع دیدنش درواتساپ هیچ حرفی نمیزد خیلی نگرانشم نمیدونم اگر بیماری ای دارد چه نوع مریضی هست وپیش کدام متخصص باید بریم ازطرفی مادرشهرستانیم وشوهرم بشدت بادکتربردن بچه مخالف است نمیدونم چکارکنم
- یبوست
سلام دکتر علت یبوست نوزادم میتونه مصرف قرص آهن و مولتی ویتامین مینرال توسط خودم باشه هم شیرمادرمبخوره هم خشک
- سرما خوردگی
دخترم 4سال 9ماه داره گلوش خلط داره بینیش گرفته گاهی وقتا میگه سرم درد میکنه، هروقت که سرما میخوره فقط با شربت سفکسیم 100 خوب میشه الانم میتونم بهش بدم
- سفکسیم ۱۰۰ میزان مصرف در اسهال خونی کودک ۷ ساله ۲۲ کیلویی
- جوش های سفید ریز
ایا جوش های سفید ریز اطراف مقعد کودک۱ ساله مربوط به غذل هست
- *
سلام پسرم ۵ سالا هست سرما خورده خوب شده ولی الان تو دماغی حرف میزنه بینی اش گرفته آنگاه خلط پشت حلق داره قطره بینی استفاده میکنم رو بخاری آب میزارم شبا خس خس میکنه خیلی، توی بینی اش میگه درد میکنه، چیکار کنم. ممنون .
- شیر نخوردن نوزاد ۵ ماهه
سلام دختر ۲ روز مریض شده بالا میاورد از وقتی مریض شده شیر نمیخوره هر ۵ ساعت یکبار شیر میخوره جای نگرانی داره چیکار کنم

