Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت
سلام وقت بخیر ببخشید چند روزه مدفوع پسر من عفونت دارد می خواستم بپرسم شما چه دارویی را تجویز می کنید
- تب شدید
تب خیلی میکنه بدنش پراز دونه قرمز شده همش ناله میکنه استفراغ
- فسفر بالا
کودک دو ماهه ازمایش گرفتیم ازش فسفرش ۶/۵بود ایا فسفرش بالا هستش یا مجددا نیار به ازمایش هست ..با تشکر
- برفک دهان
سلام دخترم از ۴۰ روزگی برفک دارد هر دارویی میرم خوب نمیشود نیستات دادم خوب نشد دوباره بعد چند ماه دادم به استفراغ افتاد آخرین بار فلوکونازول دادم موقت خوب شد دوباره گرفت قبل از شیردهی شیشه شیر پیرکسش را میجوشونم و لباساش هرروز شسته میشود کرم کلوتریمازول به مقعد میزنم و اسباب بازی هایش جوشانده میشود چیکار کنم
- مدفوع سفید
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم دو سال و سه ماه دارد. از بدو تولد پزشکش شما می باشید. اقای دکتر امروز پسرم مدفوع شل و به رنگ سفید تا کرم داشت. اقای دکتر دو روز پشت سر هم به پسرم کمی نون پیتزا و پنیر پیتزا دادم. منتظر بمونم تا ببیتم این رنگ مدفوع ادامه خواهد داشت یا باید اقدامی انجام بدهم؟ منتظر دستور جنابعالی هستم . یک دنیا سپاس و قدردانی
- سرفه کودک
سلام آقای دکتر. پسرم یه سالشه با وزن ۱۲/۸۰۰. از پنجشنبه بعداز ظهر تب داشت تا شنبه شب. الان تب نداره اما سرفه میکنه و ابریزش بینی داره. فقط شربت پلارژین میدم. خواستم بدونم آنتی بیوتیک لازم نداره؟
- قطره استامینوفن پاراکید برای کودکان فاویسم
سلامکودک ۹ماهه دختردارم که فاویسم هستش..ایامیتونم بهش شربت کوریزان یاسرماخوردگی اطفال بدم؟؟انتی بیوتیک ها خطرندارن براش؟؟
- حساسیت به لبنیات
سلام آقای دکتر من بعد از ۴ماه ماست خوردم دخترم تمام شب دلپیچه و نفخ داشت این یعنی حساسیت به پروتئین گاوی؟ و اینکه تا کی نخورم؟ممنونم
- کرونا و فاویسم
با سلام ببخشید میخواستم بدونم بیماری کرونا در فاویسم ها خطرناک تره؟واینکه اگه واکسنی برای کرونا ساخته بشه فاویسمی ها هم میتونن استفاده کنن؟؟
- سرفه کردن
سلام اقای دکتر. ببخش پسرم ۴ ماهشه عمل فیستول tf نای کرده ی سوراخی بین نایش بود ک شیر میخورد توریش میرفت .خس خس شدید داره صداش کمی گرفت پیش متخصص بردم گفت شلی حنجره داره بخاطر همونه خس خساش سرما میخوره خس خسش بیشتر میشه .یا شیر خوردن سرفش میگیره . این ینی ب عملش ربطی داره؟
- سرفه در کودک ۳ساله
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر خواستم بپرسم من دوقلو دارم دوتادختر ۳ ساله دوتاشون با هم سرماخوردن میتونم از این ساشه سینکاست بهشون بدم تا سرفشون خوب بشه
- سلام.پسرم ۶سالشه و ۱۶ کیلو..بینی وگلوش عفونت داره…ازبینی دماغ سبزرنگ میادوشبها سرفه میکنه نمیتونه بخوابه..میخواستم ببینم چه مقدار سفکسیم بخوره؟
سلام.پسرم ۶سالشه و۱۶ کیلو...شبها خیلی سرفه میکنه..بینیشم پره نمیتونهدنفس بکشه..دماغ سبزرنگ میادازبینی...چه مقدارسفکسیم ۱۰۰بخوره؟
- سلام خسته نباشیددخترشیش ساله ای دارم که ماهی یک بارسرودردهمراه بااستفراغ داردخیلی نگرانم دلیلش چیست
سردرددردشدیدبااستفراغ خیلی نگرانم توروخداجواب بدید
- دندان
سلام دکتر دخترم ۵سالو۳ماهشه ویکی از دندونای پایینش لق شد و چندروز بعد افتاد آیا اینقدر زود افتادن دندانش طبیعیه ؟؟چیکار باید بکنم برای مراقبت ؟؟البته ناگفته نماند ک دراواخر۶ماهگی اولین دندانش رویش کرد
- تب
سلام آقای دکتر پسرم 2 سال و 3ماهشه الان تب کرده ولی حال عمومیش خوبه مشکل خاصی نداره فردا میارمش مطب تا فردا میتونم شربت آستامینوفن کوریزان بهش بدم؟
- مقدارشربت سفکسیم
مقدارمصرف سفکسیم 100برای کودک سه ساله 15کیلوگرم
- سلام وقت بخیر دخترم ۶ ماهشه و از دیشب همش تب میکنه بهش استامینوفن میدم اول ۶ ساعت دادم دیدم ک تب میکنه از ۴ ساعت میخوام ببینم میتونم شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم بهش چون ماه پیش هم همین تجویز و دکتر کرده بود براش
- اسپری تنفسی
سلام وقت بخیر اسپری های کاتوسین ۲۵۰ و ونتلاکس برای بچه ۲۰ماهه میشه ؟ سزفه خلط دار داشت دکتر داده اما دیدم زیز ۲سال ممنوعن چی کار کنم ؟
- سرماخوردگی
پسرم ۸ سالشه سرما خورده برا سینه اش شربت پلارژین رو چه مقدار در روز بهش بدم ؟
- حساسیت
سلام آقای دکتر، خداقوت کودک۳ماه م تو نوزادی جوش داشت دکتر تشخیص آلرژی دادن، من تو ۳ ماه لبنیات، آجیل، تخم مرغ و ...نخوردم وزن کودکم کمه، میخوام شیرم تقویت بشه حالا بادام رو۳ روز خوردم جوش نزد، میخواستم گردو بخورم، چند روز طول میکشه حساسیت خودشو نشون بده؟؟؟ ببخشید خیلی وقتتون رو گرفتم.

