Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
باسلام دخترم سه روزه سرفه میکنه وآبریزش بینی شربت پدی کاف گرفتم ولی خوب نکرده ایا نیازه ببرم دکتر حال عمومیش خوبه تبم نداره ممنون
- اسهال سبز رنگ
سلام آقای دکتر پسرم سه سالشه تب شدید و اسهال سبز رنگ داره و خیلی باحاله میل به خوردن غذا ندارن.
- بیماری کودک
سلام.کودک هشت ماهه دارن که دچار شکاف کام هست.و کف دست وپای او خیلی قرمز هست وزمان گریه هم شدیدا قرمز میشود.دست وپای او هنگام اویزان شدن کبود میشود.آیا میتواند نشانه بیماری قلبی باشد؟؟؟
- سرفه خلط دار
سلام وقت بخیر پسرم چهارشنبه شب تب کرده بود و شکم درد داشت. بعدش تب قطع شد و یدونه چشمش قرمز شد. صداشم خش دار شد. الان دو روزه سرفه خلط دار داره. گلوشم نگاه کردم فقط قرمزه. من شربت سیموسپان میدم بهش. آنتی بیوتیک لازمه بدم؟
- سلام یک دخترسه سال و نیم دارم که یک ماهه ناخن های دستش و پاش انگاردارن می افتن و جدیدزیرش درآمده ولی حالته طبیعی رو نداره والان پنج روزه که قطره کانازول ۱درصدازداروخانه براش گرفتم واستفاده میکنم براش به خاطربیماری کرونا میترسم ببرمش دکتر فقط به دکترداروخانه عکسش رو نشان دادم که این قطره رو داد گفت استفاده کن
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ میل چقدره؟
سلام پسرم 14 ماهه هست و 12 کیلو گرم وزنشه مقدار مصرف شربت سفکسیم 100 روزانه چند سی سی هست
- تب
سلام بچه دوسال و نیمه دارم سرماخورده و تب داره و آبریزش بینی چه دارویی بهش بدم آقای دکتر؟
- زینک سولفات.
سلام آقای دکتر روزتون بخیر،آقای دکتر شما برای دخترم شربت زینک سولفات تجویز فرمودین قبلش شربت سانستول زینک پلاس میخورد میخواستم بپرسم این دو باهم فرق دارند.؟
- قرمزی پوست
باسلام چرا بعضی ببچه ها زردی طولانی مدت نزدیک سه ماه میگیرن در حد ۱۳ درجه ،و یه لکه های قرمز رنگ پشت گردن یا روی ابروشون وقتی بدنیا میان.ایااین لکه ها بزرگ بشن ازبین میرد؟
- شربت آزیترومایسین
مصرف شربت آزیترومایسین در دوران شیر دهی توسط مادر برای نوزاد ۴ ونیم ماهه ضرر دارد
- حساسیت
سلام آقای دکتر دخترم 7سالشه از روزی که رفته مدرسه مرتب مریض میشه حساسیت درست میکنه ایا قرصی هست که جلو حساسیتش رو بگیره بدنشو پیشگیری کنه به خدا دیگه خسته شدم
- تکرر مدفوع
سلام.وقت بخیر.پسر ۱۸ ماهه ای دارم که ماه پیش دچار ویروس اسهال و استفراغ شده بود که آنتی بیوتیک و کیدی لاکت مصرف کرد اما الان بعد از بهبود دچار تکرر مدفوع شده طوری که روزی هفت هشت بار اجابت مزاج داره.علت چیه و چیکار میتونم بکنم براش؟
- پرحرفی کودکم
سلام .من یه دختر6ساله دارم و هیچ مشکلی نداره .فقط خیلی حرف میزنه .اصلا ساکت نمیشه.پشت سرهم حرف میزنه .موقع خاب ،غذاخوردن،اصلا ساکت نمیشه .میشه راهنماییم کنین
- اموکسی سیلین برای کودک ۷ سال چقدر مصرف شود
من کودکمتازه سرما خورده براش آموکسی سیلین گرفتم
- شربت زینک و آهن
سلام آقای دکتر من پسرم وارد یکسالگی شد وقتی دکتر شربت زینک بهم داد قطره آهن رو ازش قطع کردم فککردم زینک و آهن یکی هستن...اشکال داره؟؟
- موارد مصرف سفکسیم
سلام و شب بخیر . پسرم ۳سال و نه ماه من آبریزش بینی دارد که زردر نگ است و دل پیچه هم از چند روز قبل داشت که دو بار بالا آورده بود .دکتر براش ایبوبروفن و دیسیکلومین تجویز کرد . اما با بیشتر شدن آبریزش بینیش دوباره مراجعه کردم و سفکسیم رو نوشت . سوالم اینه که دوز مصرفیش برای کودک ۱۳ کیلو وزن چقدر و چند بار در روز باید باشه و سوال دیگه من اینه که اصلا سفکسیم لازمه بدم به پسرم؟
- مقداردوز شربت ازیترمایسن 100
برای کودک ۸ماهه عفونت گوش مقدارمجازشربت آزیترومایسن ۱۰۰چقدرمیباشد
- سلام میزان مصرف ازیترومایسین برای کودک هجده ماهه چقدراست؟
- مولتی ویتامین کودکان
سلام وقتتون بخیر ،برای تقویت سیستم ایمنی کودک ۵ ساله (پسر) که کم خونی مینور داره،ولی قد و وزنش نرمال هست چی پیشنهاد میدید و به چه مقدار؟ که کمتر دچار سرماخوردگی بشه.
- سفکسیم و دوره درمان
سلام.میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰برای کودک ۱سال و ۴ماهه با وزن ۱۱ونیم کیلو چقدر و چندساعت یبار؟ من روزی ۱بار و ۴ سی سی دادمخوبه؟ و اینکه دوره درمان چند روزه هست؟چند روز بدم بهش؟

