Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل درد
سلام آقای دکتر دختر م ۷ سالشه و بیشتر اوقات میگه دلم درد میکنه و غذا نمیخوره آزمایش و سونوگرافی انجام داد مشکلی نداشته داخل ماشین هم تهوع داره...ولی موقع غذا فقط ۴ قاشق میخوره ومیگه دلم درد گرفت نمیدونم چکار کنم .وزنش کمه و سیستم ایمنی بدنش ضعیف شده
- بیخوابی
دخترم ۹سالسه زیرچشاش تیره شده علتش چی هست
- بتانتازون
سلام، ممنون از پاسخی که دادین. در ادامه پرسش قبلی درفاصله زمانی یکماه استفاده از آمپول بتامتازون اشکالی نداره؟ ممنون
- شربت امگا سه و شش
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم شربت امگا ۳ و ۶ جونیور در تقویت هوش و ایمنی کوک شش ماهه موثر است؟؟
- قطره اهن
سلام اقای دکتراسم قطره اهن برای دختردوساله چی بدم بهتره تشکر
- دونه زدن انگشتهای دست وپای کودک 10ساله
- سلام آقای دکتراست نباشید من کودکم 18ماهش سیب زمینی بانشاسته ذرت قاطی کردم براش سرخ کردم خورد آیا اشکالی نداره ممنون اگه زودتر آب بدین
- حرکات غیر عادی در دست
دختر بیست ماهه ام به دلیل کمبود اکسیژن حین زایمان در دستهایش کمی حرکات غیر عادی دارد که خودمان متوجه میشویم زیاد مشخص نیست به موقع راه رفته نشسته حرف میزند آیا امکان عقب ماندگی در آینده هست ضمنا الان هوش بسیار خوبی دارد .ممنون از پاسختون
- واکسن هیجده ماهگی
سلام من دخترم رو روز یک شنبه واکسن زدم وهنوز تبش قطع نشده خیلی نگرانم اگه میشه راهنمایی ام کنید تقریبا هر به 6ساعت. تبش به بالای 38میرسه که با مصرف استامینوفن کنترلش میکنم دکتر بردم گفته تایک هفته صبرکنید اگه خوب نشد آزمایش مینویسم
- سرفه خلط دار
سلام وقت بخیر پسرم چهارشنبه شب تب کرده بود و شکم درد داشت. بعدش تب قطع شد و یدونه چشمش قرمز شد. صداشم خش دار شد. الان دو روزه سرفه خلط دار داره. گلوشم نگاه کردم فقط قرمزه. من شربت سیموسپان میدم بهش. آنتی بیوتیک لازمه بدم؟
- گلودرد
سلام آقای دکترپسرم ۵ سالو۴ ماهشه وامروزصبح بیدارشدوصبحانه شیروکورنفلکس خورد بعدازیکساعت گفت گلوم دردمیکنه گلوش متورم نیست واثارچرکی شدن هم دیده نمیشه ممکنه تیروییدباشه؟ چون توخانواده همسرم ارثی دارند.علایم خاصی داره؟میگه دست میزنم دردمیگیره.
- جوش در ناحیه پوشک
سلام آقای دکتر خداقوت بچم ۸ماه س و دوبار ک از غذای سفره دادمش ک رب داشت یا ادویه ناحیه پوشک جوش زده. فهمیدم آلرژی داره و براش زوده میشه بفرمایید ک کرم زینک اکساید خوبه براش؟یا یه کرم دیگه، خیلی خیلی ممنونم
- مدفوع بدبو و چسبناک
سلام دختر من دوسال ونیم هستش مدتی هست که مدفوعش به اندازه یک بند انگشت وکمی چسبناک و بدبو شده روزی سه جها بار بعضی اوقات اینطوری میشه دفع کامل نداره ادرارش هم دفعات زیاد هست وکمی بو میده میخواستم بدونم به خاطر یبوست هست چون تغذیه اش درست نیست غذا نمیخوره بیشتر تنقلات
- سینوزیت
سلام دکترجان خداقوت ببخشید دخترم ۱۲سال هست سابقه سینوزیت داره الان چند روز صداش تغییر کرده و یک سمت بینیش گرفته چه دارویی مصرف کنه؟متشکرم
- س دکتر اقای دکتر من از چهار شنبه سرفته خلت خیلی بدی دارم مخصوصا گلو درد چی باید بخورم
- جایگزین رانیتیدین
باتوجه به توصیه عدم مصرف رانیتیدین،چه دارویی بعنوان جایگزین برای مواردمصرف گهگاه سوزش یادردمعده کودک پیشنهادمیکنید؟برای مصرف درکودکی که قبلا دراثرضربه به سریکبارتشنج کرده مضراست؟
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام وخسته نباشیدجناب دکتردخترم بیست وهشتوماهشه...الان دوسه هفتست که خیییلی بدخواب شدقبلاهاخیلی خوب میخوابیداماالان مثلاازصبح که بیدارشدتاااده شب نمیخوابه بعدکه یه دوساعت خوابیددوباره بیدارمیشه تاپنج شیش صبح ودوباره مثااتانه میخوابه...یعنی کلاتوبیست وچهارساعت پنج شیش ساعت هم نمیخوابه...آیااین نشون ازمشکلی میتونه باشه
- جلوگیری از بلوغ زود رس
سلامسلام وقت بخیر. ببخشید دکتر برای دختر من که 12 سالشه آمپول برای جلوگیری از بلوغ زود رس تجویز کرده (هر ۲۸ روز) الان بعد از دوهفته از اولین دوز، دخترم پریود شده
می خواستم ببینم یعنی آمپول تاثیری نداشته یا نمیشه الان جلوش رو گرفت ؟ - سلام
سلام آقای دکتر خدا شما رو برای ما نگهداره. بچه من ۱۷ماهشه همزمان داره چنتا دندون درمیاره دندون های آسیا کمی از لثه زده بیرون وسط اونا انگار خون مردگی هستش، دهنش هم بوی بد میده. آقای دکتر بچم تب هم میکنه هر بار دندون درمیاره مجبور میشیم سرم بزنیم.ولی این بار بوی بد دهان هم داره.اشتها هم اصلا نداره آب هم اصلا نمیخوره فقط شب. ببخشید طولانی شد
- ماشین گرفتگی
باسلام وتبریک سال نو خدمت شما،آقای دکتر دخترم 20ماهشه یکی دوبار توماشین بالا اورده میخواستم ازحضورتون سوال کنم چه کار کنم که اذیت نشه ممنون از راهنمایی شما

