Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تیرویید لب مرز درکودکان
سلام پسرم ۶سالش جواب آزمایش تیروییدش گفتن تیرویید لب مرز داره پلاکت خونشم بالاس tsh5.50 وt4-88.8وvitamin d25.1پلاکتش۴۹۷ بود آیا بعدن مشکل تیرویید منجر میشه چه دارو وغذایی باید مصرف بشه
- دونه های قرمز
باسلام سه روز هست که دختر۴ساله م تب ولرز واستفراغ داشته ودارو ب ای درمان اسهال واستفراغوهمچنین شربت بروفن وسرماخکردگی خورده امروز بعداز کنترل شدن تب واسهال واستفراغ روی انگشتان دستش دونه های قرمز زده که خیلی خارش داره.ورمانش چی هست؟ممنون
- هپاتیت aوعفونت خون
سلام پسرم پنج شب هستش تب داره وشکم درد بی حالم هستش سه ماه پیش ازمایش دادم گفتن هپاتیت aداره با عفونت خون واسه هپاتیت اصلا دارو نداد گفت هپاتیت دارو نداره گفت یه ماه دیگه دوباره آزمایش بگیر دوباره ۲۰ روز دیگه حالش بد شد تب وشکم درد شدید گرفت چشاش با پوستش هم زرده ازمایش گرفتم بستری کردن سه چهار روز الان حالش اصلا خوب نیس مثل قبله نمیدونم چکار کنم پسرم دوسال وچهار ماهشه وزنش هم ۱۰ کلیو هستش اینم ازمایشش3.W.b.c 23h Na 134L R.b.c 2.35L S.G.o.t(ast) 140L Hb 7.5 L Hct 21.4L
- تغذیه کودکان
دخترم یک سال و چهار ماهش هست هیچ غذای براش جذاب نیسا چهار قاشق میخوره دیگه نمیخوره همون چهار قاشق رو هم توی دهنش نگه میداره با زور آب یا ماست قورت میده میخواستم بدونم باید چیکار کنم آیا شیر خودم رو قطع کنم غذا خور میشه یا باید چه جوری بهش غذا بدم که بخوره
- راه نرفتن کودک 17 ماهه
دخترم با وزن 2700 متولد شده وزن گیری خوبی ندارد شیر خودم را می خورد الان9کیلو هست کلا ضعیفه بدنش خیلی سفت نبود الان خیلی بهتر شده نشستن. سینه خیز و جهار دست و پا به موقع بود و با سرعت. سرپا می ایسته ولی به تنهایی راه نمی ره
- سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر خوبین پسرم ۱۱ماهه است بد مریض شد بردم دکتر عفونت گوش وگلو داشت تب وسرف میکرد.بهش شربت آموکسی کلاو ۶۴۳ داد با کتوتیفن. الان تب وعفونتش خوب شده ولی سرفه میکنه اونم فقط شب موقع خواب چی بدیم بهش چه خوبه
- غدچربی
سلام آقای دکتر خداقوت دخترم ۱ سال شد و ازموقع ک به دنیالومد کف پاش یک غد چربی داشت الان یکم بزرک سف شد و راه میره اذیت میشه میخواستم بدونم خوب میشه یا عمل کنم دکتربردم متخصص جراح گفتن باید عمل بشه ولی شک دارم میترسم چون بیهوش میخواد بشه چکارکنم
- خواب
سلام آقای دکتر میدونم سوالم پر مایه نیست ولی همش تو ذهنم میپرسم بچه من ۶ماه و ۲۰روزشه تا همین ۲ هفته پیش هر دو ساعت گاهی هر ۳ساعت خوابش میومد تا میذاشتم رو پام میخوابید الان با اینکه خوابش میاد به شدت مقاومت میکنه متاسفانه باید خیلی تکونش بدم تا خواب بیفته. ۱هفته هم هست چون یبوست شد دیگه قطره آهن ندادم. ببخشید طولانی شد همیشه براتون دعا میکنم
- وزن کودک و مشکل گلو
سلام، ۲ روز پیش پیام دادم خدمتتون برای دختر ۵ ساله ای که احساس حباب تو گلوشون دارند و وزنشون کم هست پرسیدم فرمودید باید معاینه بشن معاینه شدن گفتن مشکلی نداره ممکنه حالت آلرژی باشه، فرمودید آزمایش باید بدن چه آزمایشی میشه بفرمایید؟ شهرستان هستم
- مصرف سفکسیم در تب
باسلام و عرض ادب. لطفا بفرمایید که بعلاوه اییوبروفن، آیا سفکسیم هم برای کودکم لازمه وقتیکه نه سرفه داره و نه عطسه و گلودرد. ولی یکی دوبار استفراغ داشته و پاهاش سردهستند. فقط شکم و سرش داغ میشه
- تب بدون هیچ عارضه
وقت بخیر پسر من ۱۸/۵ماهه هستش سه شبه که نیمه شب با تب و بیقراری بیدار میشه شب اول چون میخواستیم جای خوابش رو جدا کنیم این اتفاق شروع شد نیمه شب بیدلر شد و دید من نیستم،گریه ناجور و بیقراری و تب شروع شد. البته توی اتاق ما هستش،در تخت جدا نه اسهال داره نه تهوع نه مشکل دیگه ای ارژانس زنگ زدم،بهم گفتن ممکنه عفونت ادراری باشه،مایعات زیاد دادم امروز و دقت کردم موقع ادرار نه درد و نه سوزش نداره ممکنه تبهای شبانه بخاطر ترس از جدا خوابیدن و شوکه شدن باشه؟
- ۲۰ماه
سلام دخترم ۲۰ماهشه کمی سرماخورده بینی هاش میگیره و مخاط سبز میاد گاهی و سفید تب و... نداره چی بدم بهش ایا چرک خشک کن بدم و چی باشه؟نمبتونم ببرم دکتر
- داغی کف دست
سلام وقت بخیر دخترم ۲۰ ماهشه کف دست و پاهاش داغ میشه یهویی میخواستم ببینم مشکلی نداره؟و خیلی بی اشتهاست نسبت به غذا چیکار کنم؟
- عفونت گوش
سلام پسرم ۴سالشه گوشش عفونت شدید داشت دکتر پنیسیلین تجویز کرد براش و قرص سفیکسیم امپول زد بعد قرصم بهش دادم عوارضی نداره الان فک میکنم حالش خوب نیست
- سلام دخترم 6سالشه وگلووگوشش عفونت کرد چند بار در روز باید سفیکسیم بهش بدم
- سوختگی
سلام آقای دکتر. دیشب رو پای پسرم کمی آب جوش ریخ همون لحظه به اندازه یه نخود درشت یدونه تاول زد و پوست رویی جدا شد. پمادی چیزی نمیخواد بزنم؟ ممکنه عفونت کنه؟ چهارده ماهشه
- سوزش ادرار
سلام من دخترم 7سالشه وسط پاهاش میسوزه بردمش دکتر معاینه اش کرد گفت عفونت داره ازمایشاتش هم نشون داده عفونت ادراری داره وسط پاهاش قرمز کرده باید چه کار کنم ؟
- خواب
کاربر مخفی پرسید 3 روز پیش سلام واحترام پسرم ۲۰ماهشه.خوابش خیلی بد.شب ۱۲میخوابه.دو بیدارمیشه شیرمیدم بهش یک ساعت میخوابه باز بیدارمیشه تا صبح میزارمش روپام..همینطوری روپامم خوابش سبک تا ی صدای بازکردم درمیاد بیدارمیشه.کلافم کرده خودشم اذیت میشه .چکارش کنم
- تب وسرفه خلط دار
سلام خسته نباشید دخترمن ۲سال و۷ماهشه امروزصبح تب کرد وهمراه تب سرفه ای خلط دارداره میتونم بهش شربت آفاکسیم ۱۰۰بدم بهش
- واکسن
سلام خدمت شما آقای دکتر . وقت شریف شما بخیر ، پسرم تحت نظر شماست و دوازدهم شهریور ماه ، یعنی دو روز دیگر بابد واکسن هجده ماهگی اش را بزنیم. آقای دکتر میشه لطفا اگر توصیه ای دارید بفرمایید، مثل همیشه قطره ی پاراکید را براش تهیه کردیم. آیا باید شربت دیگری تهیه کنیم و اینکه استامینوفن را قبل از تزریق واکسن بزنیم یا بعد از تزریق شروع کنیم یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر گرامی

