Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع چرب
سلام و خسته نباشید دخترم چهار سال و ۵ماه داره حدود یک ماه میشه مدفوعش بوی تندی داره و سفته. وقتی دخترم رو میشورم ناحیه مقعدش کاملا چربه. اما سه روز پیش مدفوعش خیلی چربتر از قبل بود و من چیزی شبیه روغن نارنجی رنگ رو همراه با مدفوعش دیدم.ک فرداش هم تکرار شد. در حال حاضر علائم دیگه نداره.اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشم.درحال حاضر با وجود کرونا میترسم ببرمش دکتر. ضمنا دخترم در طول چند ماه گذشته،گاهی صبح ک از خواب بیدار میشه میگه دلم درد میکنه و بالامیاره و یکی دو روز تب میکنه و بعد خوب میشه.معمولا دوماه یکبار اینجور میشه.دلیلش چیه. امسال چندین بار ازمایش ادرار مدفوع و خون داده و مشکلی نداشته. متشکر از لطف همیشگی تون.
- زیرگردن
سلام دکتر پسر من سه سال و چهارماهش زیر گردنشو خارونده قرمز شده چه پمادی بزنم ممنون
- لطفاً راهنمایی کنید
سلام آقای دکتر بچه من هفت سالشه سرما خورده بود بردمش دکتر ضربان قلبشو گوش دادن گفتن ببرین متخصص قلب بردیم گفتن قلبش سوراخ داره سه ماه دیگه بیارین آنژیو ولی دیگه نگفتن بیارین ای خطرناه لطفاً راهنمایی کنید ممنون.
- درمان سرفه های شدید وخلطی
باسلام وخداقوت. پسرم دو سال ونیمه است. سرفه های شدید وخلطی داره. دکتر داروخانه سیفیکسیم 100 تجویز کرد هر 12 ساعت 5سی سی، مشکلی نداره؟ دوز دارو مناسبه؟
- دانه
سلام.روز یکشنبه پسر ۲۱ ماهه ام رو برای تب خدمتتون اوردیم.۳ روز تب داشت که با شیاف کنترل شد و موفق نشدم کوریزان و شربت سیتریزین که تجویز کردین رو بهش بدم و امروز متوجه دانه های قرمز روی پوست شکمش و پشتش شدم.خارش فعلا نداره.واشتها هم به غذا نداره
- شربت
سلام آقای دکتر گرامی طبق دستور شما به پسرم شربت آسماویت دادم دفعات قبل ایمونس ،کیندر ،فروگلوبین تجویز فرموده بودید این بار چه شربتی دستور میفرمایید و اینکه میتونم در کنارش زینک سولفات بهش بدم یا فقط یک نوع مجاز به استفاده هستم ،پسرم ۳ساله و نیمه هست. متشکرم
- کمبود ویتامین
سلام آقای دکترخسته نباشین دخترم ۷سالشه خیلی ازاوقات میگه خسته ام حوصله ندارم واحساس میکنم انرژی کافی نداره وحتی عصبانی میشه دلیلش چیه وآیا به دلیل کمبود ویتاممین میتونه باشه؟ممنون ازشما🙏🏼
- اسهال
دخترم ۲سال ونیمش بود اسهال خونی شد دکتر یک سرم سدیم کلراید داد بعد گفت باید برید آزمایش امابعد دو روز اسهالش خوب شد ایا احتیاج یه آزمایش یا چیز دیگه ای هنوز هست؟
- آمپول دگزا
دخترم دوسال و دوماهشه. بردمش دکتر براش آمپول دگزا نوشت زدم براش اما اونجا خانومی ک تزریقات انجام میداد گفت آمپول ش خیلی عوارض داره. خیلی ناراحتم. اخه چرا وقتی انقدر عوارض داره واسه بچه تجویز میکنن؟؟!!!!! فهمش واسم خیلی سخته😔
- لک سفید و قهوه ای
سلام بچم از سه ماهگی روی شکمش یه لک سفید بزرگ که شبیه ذو زنقه بود داشت الان حس میکنم این لک ها زیاد شده و در بدنش و صورتشم هست بچم دو سال هفت ماهه این لک ها به چه علت هستند؟ خطرناکه؟ لک قهوه ای هم دارد که اندازه های مختلفی هستن
- سلام کودک من ۹ سالش وزنش کم است هر غذای را نمیخورد مثل تخم مرغ کره آیاخیلی شربتهای ویتامین مختلف مصرف کرده ولی وزنش بالا نمیره آیا میتونیم قرص معده کلینیدیم براش بدیم ممنون
سلام دخترم یه سالشه وزنش خیلی کمه نه کیلو اصلا خوب غذا نمیخوره اونی که هم میخوره استفراغ میکنه میشه یه چیزی معرفی کنید تپل بشه
- چرکی بودن بینی کودک ۳ساله
سلام خسته نباشید دخترم ۳سالشه تب داره وبینیش هم چرکیه
- نخوردن قطره آهن
با سلام دخترم تازه شش ماهه شده، وقتی قطره آهن بهش میدیم به خاطر مزه بدش همه رو بالا میاره و نمیخیوره.با آب سیب هم مخلوط کردیم، نخورد. آیا میشه با عرق نعنا مخلوط کنیم و بهش بدیم؟ اگر بله، مقدار عرق نعا چقدر باشه؟ همجنین آیا میشه با فرنی مخلوط کنیم و بهش بدیم؟در صوتی که راه بهتری می شناسید، به بنده اعلام نمائید. با تشکر
- میزان دفیق مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰
سلام پسرم ۴سال و پنج ماهشه و وزن ۲۱ کیلو دوز مصرف ازیترومایسین ۲۰۰ چنده واسش؟ الان دو شبه ۵ سیسی بهش میدم گلوش خشک شده و تو خواب بیقراری میکنه ممنون میشم الان جواب بدین چیکارش کنم
- دلیل عدم تمایل کودک 9ماهه به شیر خشک
سلام آقای دکتر.پسرم 9ماهشه و دوماهه که کاملا نسبت به شیر بی میل شده و اصلا طی روز لب نمیزنه و مجبورم در خواب بهش شیر بدم. در این مدت شیرخشک نان ،گیگوز و آپتامیل رو هم امتحان کردم اما نتیجه نگرفتم. به شدت از بوی شیر زده شده و با دیدن شیشه شیر نگران میشه.خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
- قرص سفکسیم200را چطوری بهبچمکه5سالشه بدم
پسرم عفونت گوش داشت بهش سفکسیم200داد نمیدونم چندبار در روز بهش بدم راستی به کوآموکسی کلاو آلرژی داره و اسهال میشه
- سرماخوردگی
سلام اقادکتر، پسرم ۳سالشه یک شب تب کرد تبشو کنترل کردم، الان سینش چرکی شده سرفه میکنه خلط زیاد داره اموکسی کلاو ۳۱۲گرفتم ۱۲ساعته بهش بدم خوبه؟ نیاز ب شربت سرفه هست؟ بخاطر خلط زیاد سرفه داره سینش خیلی خرابه
- دلپیچه
باعرض سلام خدمت آقای دکتر پسرم سه سال ونیم سنسه ده روز پیش سرما خورد تب وآبریزش بینی خوبشد بعداون چندروزی هست که دلپیچه داره که بیشتر بعداز خوردن غذا واجابت مزاج براش پیش میاد شما چه دستور میفرمایید
- سلام آقای دکتر با خانواده برای تفریح بیرون بودیم کودک دو ساله دارم بوی زغال وارد گلوی فرزندم سد و پس از آن سرفه میکند البته کمی هم سرما خوردگی داشت چه کنم و سرفه ها نشان چیست؟
- سرماخوردگی وسرفه
سلام دخترم ۹سالش هست سرفه داره الان دکتر کپسول ژلوکاف را براش تجویز کرد تو بروشور نوشته زیر دروازه سال نباید خورد الان من به دخترم ندم

