Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زمان نیاز به مصرف آنتی بیوتیک
سلام چه زمانی کودکی که سرماخورده نیاز به آنتی بیوتیک دارد؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۹سالشه و۲۹کیلو لطفا چقدر سفکسیم بهش بدم .دکتر داده بود وگفت یک قاشق غذا خوری اما دقیق نمیدونم چند سی سی میشه ؟ممنون اگه پاسخ بدید
- سرفه
سلام وقت بخیر بچم ۱۵ کیلو داره ۴ سالشه . لوزه هم داره چندروز پیش سرماخورده امروز پنجمین روزه سرفه های خلطیش شروع شده معمولا همیشه همینطور میشه بخاطر لوزه . شربت برم هگزین و هاتی تیم و سیتریزین میدم . بنظرتون شربت آموکسی کلاو هم شروع کنم؟
- تب
سلام جناب دکتر پسرم 6 سالشه و الان حدودا یک هفته س که تابی میکنه و بیشتر بدن و سرش داغ میشه و دست و پاهایش سرده یه دکتر بردم معاینه کرد و گفت انفلانزای جدیده و باید چند شب نبش کنترل بشه ولی همچنان تب میکنه و خودش میگه سردردم و توی گوشش هم چرک داره
- تب کودک
پسرم سه سال ونیم است شربت پاراکید چند سیسی بهش بدم ممنون وتب بالاوگلودرددارد چکارکنم
- تب اسهال
ببخشید دخترم ۲بار بردم دکتر اما خوب نشده تب داره و اسهال هست و تبشم اثلا پایین نمیاد فک کنم بدای دندوناشهاخه لثه هاش خیلی میخاره لطفا بگین برای تبش چیکار کنم رضمن دخترم۱ساله هست
- حساسیت
باعرض سلام خدمت آقای دکتر بدن کودک من قبلا جوشهای ریز قرمزی داشت هفته پیش مریض شد آنتی بیوتیک(آموکسی کلاو)چند روز استفاده کرد بعد از قطع دارو همون جوشهای ریز برآمده تر شد کل بدنش رو گرفت قبلا فقط رو بازو وساق پا بود آیا امکان دارد بخاطر مصرف آنتی بیوتیک باشد
- فارمنتین
سلام آقای دکتر پسر۴ ساله دارم دکتر فارمنتین ۶۴۳ داده ولیکن ندارن میخوام بدونم چه شربتی میتونم بدم اموکسی کلاو میشه داد؟چه اموکسی کلاوی و طریقه مثرفش مثل فارمنتین؟
- سلام دخترم ششو نیم ساله است شربت سفکسیم ۱۰۰رو چه مقدار باید بهش بدم؟مچکرم
- برای پودرلیدی میل سوال داشتم
دخترم ۱سال و نیمشه بهش لیدی میل بدم با شیرخشک ضرر نداره لیدی میل براش
- قطره ضدنفخ دایمیتیکس
باسلام.دخترم ۱۵ ماهه هست با وزن ۱۵ کیلو.قطره دایمیتکس چند سی سی بدم
- شیر خشک رژیمی
سلام روز بخیر اقای دکتر برای حساسيت به پروتئین گاوی شیر اچ ا میدم به بچم الان ۱۸ماهه اس و اچ آ ۲ گاهی هممجبوريم ۱ رو مخلوط با شیر معمولی بدیم چون پیدا نمیشه ممکنه ایجاد کمبود در بچم بکنه چون اینا برا زیر یکساله؟
- سلام ی هفته هست پسرم اسهال شده هم روز شب گریه میکنه دکتر بردمش اصلن خوب نشد خیلی نگرانم بخاطر گریع کردن اسهالش چیکار کنم خوب بشه چی بهش بدم تاثیر کنه اسهالش خوب بشه
سلام ی هفته هست پسرم اسهال شده هم روز شب گریه میکنه دکتر بردمش اصلن خوب نشد خیلی نگرانم بخاطر گریع کردن اسهالش چیکار کنم خوب بشه چی بهش بدم تاثیر کنه اسهالش خوب بشه
- کاتاسین پلاس
سلام اقای دکتر بچم ۴.۵ سالشه هروقت سرما پیخوره یکی دوهفته بعدش به سرفه های خیلی شدید میفته سال گذسته دکتر اسپری سالبوتامول داده بودن گهگداری استفاده کنیم الان دوهفته است دوباره سرفه های خلطی خیلی زیاد داره کلاریترومایسین هم داره استفاده میکنه دیروز دکار بردم گفت اصلا عفونت نداره و بیشتر شبیه آسم و آلرژیه چون شدید نشه اسپره کاتاسین پلاس داد سه هفته هرشب بزنه . میخواستم بپرسم بنظرتون خوبه یا نه ؟ واینکه درمان دائمیه یا همیشه مربض میشه استفاده کنم؟
- چندسی سی به پسر۹سالم زاکسیم ۱۰۰روبدم
دز مصرفی شربت سفکسیم۱۰۰
- شربت سفیکسیم
سلام دوز دقیق شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴/۵ ساله با وزن ۱۶ چقدر است
- سرفه
سلام دکتر جان خداقوت ببخشیدپسرم سه سالشه الان چند روز هست صداش گرفته و وقتی سرفه میکنه انگار گلوش چرک داره ولی قفسه سینش هنگام تنفس صدا نمیده توی خواب خوب نفس میکشه ولی با صدا بهش پلارژین و سیتریزین دادم به نظرتون آزیترومایسین نیاز هست؟؟ متشکرم
- مصرف زینک سولفات
سلام دختر ۲۱ماه دارم با وزن ۱۱کیلو و قد ۸۶ اشتها به غذا خیلی کم میخواستم بدونم شربت زینکسولفات میتونه کمک به اشتهاش بکنه و مقدار مصرفش چه اندازه در روز و چه ساعتی میباشد
- Tfنوزاد و انوس بسته
سلام آقای دکتر نوزاد من آنوس بسته بود تا دوماه کلستومی بود حدود ۲کیلووزن گرفت وقتی آنوس باز کردن و کلستومی را بستن خیلی کم وزن میگیره یعنی الان ۱۴ ماهشه ۷ کیلو شده درواقع tfهم هست الان به نظر شما مشکل از چیه که درست وزن نمیگیره
- سرفه
سلام آقای دگتر پسر یکساله دارم سرماخورده دارو هم دگتر بهش داد سه چهارروزه که سرماخورده از امروز سرفه میکنه و صداش گرفته چه شربتی بهش بدم؟

