Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کرونا
سلام پسرم ۲۱ ماهشه. امروز سه بار شکمش کار کرد ولی با حجم کم و زیاد هم روان نبود از یک ساعت پیش تب کرده و باز شکمش کار کرد. مدفوعش مخاطی و سبز رنگه ممکنه کرونا باشه؟ در ضمن هیچ کدوم از اعضای خانواده تا الان کرونا نداشتیم
- سرما خوردگی
سلام دخترم سرما خورده و ابریزش و مخاط بینی و گلو داره دکتر گفت التهاب داره و سفیکسیم داده ولی سرفه میکنه بعد چند روز هنوزم سرفه داره تو توخواب بیشتر انگار یکم خلطی شده پروسپانم میدم پلارژینم نوشته اشکال نداره همزمان هر دوش ؟ایا اسپری سالباتامول میتونم بزنم
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- تشنج
37با سلام و احترام،جناب آقای دکتر کرم بین ؛ پسر ۱۸ ماهه من دچار تب وتشنج شد فوری به بیمارستان مفید رساندم و سی تی اسکن شد ۲۴ ساعت تحت مراقبت بود و ترخیص شد در مطب متخصص اعصاب کودکان نوارمغز یک هفته بعد گرفتن تشنج خفیفی تشخیص و قرص فنو باربیتال دو نیمه صبح و شب بعد از غذا دادند که بیش حد فعال شد سپس قرص را عوض کردند ودوره دو هفته رابرای آن تجویز نمودند ،سوال : بیش فعالی به قرص ها ربطی داره وچاره چیست در ضمن هنگام بازی چند بار از جلو وپشت سر روی سرامیک زمین خورده کاراش تغییرنکرده به نظر شما کاری باید انجام بدیم البته کف خونه موکت کردم الان ؟ ازالطفات حضرتعالی کمال تشکر را دارم
- سلام آقای دکتر چند. روز کف پا و کف دستش زرد شده دلیل ش چیه میشه راهنمایی کنید چکار کنم
سلام آقای دکتر چند روز کف دست کف پا دخترم زرد شده دخترم 7سالش است میشه راهنمایی کنید
- بیماری کودک
پسرم ۱۱ماهشه یک مدته اسهاله سرماخوردگی هم داره شدید سینه ش عفونت کرده .دارو که مصرف میکرد بهتر نمی شد کویزان و ایورامی میخورد منم از پریروز داروهاش و قطع کردم گفتم شاید اسهالیش بهتر بشه ولی نشد الانم هنوز سرفه و اب ریزش بینی داره و اسهالم هست
- بی اشتها
برای پسر یک ساله ام که کم اشتها و فعالیتش زیاد هست راسیپ بدم بد نیست براش
- تب
برا بچه ۱۱ ساله ۳۴ کیلو چه مقدار استامینوفن برا پایین آوردن تب لازمه ؟
- در مورد عفونت چشم کودک
سلام ببخشید دخترم ۵سالشه چشمش عفونت کرده بود،دکتر قطره باکتری میاد وقطره تیرـآی(اشک مصنوعی)داده.قطره باکتی میاد هر۶ساعت بوده و اشک مصنوعی هر۴ساعت.یکبار من یادم رفت و قطره باکتی میاد را همون ۴ساعت بهش دادم،اشکال نداره؟
- رشدوزن ودورسر
سلام پسرم۱۰ماهه ودوروزشه.ازپایان۷ماهگی تاالان وزنش۹کیلودورسرش۴۵هیچ رشدی نداشته شیرهم خوب میخوره غذاتاحدودی خوب میخوره ازلحاظ جسمی وحرکات مثل بقیه هم سن وسالانش خوبه.ولی نگرانم .اقای دکترطبیعی سوال بعدیم اینکه پسرم یبوست گرفته یه مدتیه همش تیکه تیکه وسفت مدفوع میکنه ؟
- لکنت زبان کودکان طبیعی است ؟
سلام
وقت بخیر
دختر من ۱ سال و ۱۱ ماهشه
حدود یک هفته هستش که در ادای کلماتش لکنت پیدا کرده
بعضی روزها این مورد خیلی کم هست و بعضی وقتها زیاد میشه
این موضوع مارو خیلی نگران کرده
باید چی کار کنیم ؟
طبیعی هستش ؟ چجوری رفع میشه ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید ، - ازمایش
سلام ببخشد ازمایش گلبول سفید دخترم ۱۵۰۰۰ نتروفیل ۳۳ لنفوسیت ۶۲ و مقدار ESR ۲ ازمایشش مشکلی هست
- تداخل کوریزان و پلارژین
کودکم ۱۰ ماه و ۲۰ روزه با وزن ۱۰ کیلو است. سرماخوردگی شدید داره آبریزش شدید و امروز سه روزه که سرفه دارخ خلط دار. دکتر کوریزانوو پلارژین داده. و پارادایم. تببر را میدم اما آیا پلارژین و کوریزان را هر دو رو بدم یا یکی رو؟
- عفونت گلو
سلام پسرمن شش سال تمام سن دارهو۱۸کیلووزن داره والان چندساله همیشه عفونت گلوداره وهیچوقت کاملا خوب نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید
- تیروییدکودک
باسلام پسرم الان ۳ ساله است مشکلی نداردبراچکاب ازمایش ازش گرفتن تیروییدش ۶بوده ایااین مشکلی داره یاطبیعی هست
- لک های صورتی
سلام پسرم 13 ماهش، پنج روز از شروع بیماریش میگذره تبش قطع شده اسهال هم بود خوب شده، اموکسی کلاو هم هنوز بهش میدم دکتر گفت تا 7 روز بدم، امروز دیدم بدنش بیرون ریخته چیه اینا؟ واکسن یک سالگیش هم نزدم هنوز سرخک نباشه ؟
- قطره پلارژین
سلام خدمت آقای دکتر چرا میگن زیر یکسال پلارزین ندید اما بعصی دکترها مینویسن برای ۸ماهه
- سلام آقای دکتر دخترم چهار ماه دو2روزش هست خیلی حساله چه کار کنم دکترم بردم بهش شربت داده خوب نشده
- سلام من قطره پروکید داشتم میدادم دخترم یهو یه قطره افتاد تو چشمش چشمشو زود بست سریع شستم حالا چیکار کنم خطرناکه؟
سلام قطره پروکید داشتم میدادم دخترم یهو یه قطره افتاد تو چشمش چشمشو زود بست سریع شستم حالا چیکار کنم خطرناکه؟
- زانو
با سلام.پسر من دو سال ونه ماهش هست.چند ماهی هست متوجه شدم که وقتی عصبانی میشه یا به قولی لج میکنه ،زانوهاش به طرف پشت خم میکنه.به صورتی که غیر عادی به نظر می سه.مثل این هست که سر زانوها در راستای هم نیستن واستخوان پایینی کمی عقب تر هست.یه بار مراجعه کردم به پزشک گفت مشکلی در راه رفتن و دویدن نداره.پس اونم مشکلی نیست.میخواستم راهنمایی کنید

