Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کارن کرفی
سلام پسرم ۵ سالش شبا موقع خوابیدن سرفه میکنه در طول روز هیچ سرفه ایی نداره چیکار کنم آقای دکتر، ممنون
- سلام پسرم ۹ ساله هست برای سوزش ادرار شربت سیفکسیم میخواستم بدم مقدارش رو لطف میکنین
- یبوست
با سلام و خسته نباشید پسری دوسال و 1 ماهه دارم. که تا دوسالگی که شیر خودمو میخورد هیچگونه مشکلی نداشت و روزی تا 3 بار هم دفع داشت. ولی از وقتی از شیر گرفتم شیر گاومیش جوشیده بهش دادم و یبوست شدید گرفت. شیر رو ولرم کردم بازهم تاثیری نداشت. بجاش شیر گاو دادم باز هم بی تاثیر بود. و چند روزی یکبار فقط با شیاف و درد شدید و گریه تا دفع میکرد. بعد از دفع هم یک لکه خون آبه میومد. تا اینکه همه شیر و فرآورده هاشو حذف کردم. ولی باز هم چند روزی یکبار با درد شدید وگریه تا دفع داره. شربت انجیر و انجیر خیسانده شده هم امتحان کردم تاثیری نداشته. تحرکشم بالاس ب طوری که اصلا یجا نمیشینه. غذا خوردنشم بد نیس ولی خیلی اذیته برا یبوست. بازم الان چند روزیه ک دفع نداشته، نفخ و درد شکم هم داره. مایعاتم زیاد میخوره. تورو خدا راهنمایی کنید چیکار کنم
- عسل به نوزاد سه ماهه
با سلام
ندانسته مقدار خیلی کمی با انگشت به اندازه یک قطره به نوزاد سه ماهه برای اولین بار عسل داده ام. مشکل خاصی خدا رو شکر نداره، فقط خیلی نگرانم. چکار باید انجام دهم؟
متشکرم - اسهال
سلام درمورد اسهال فرمودین بهاین وبسایت برین..کدوم وبسایت آدرس میزارین لطفا
- مقدار سفکسیم
سلام خسته نباشید پسر من مبتلا به امیکرون شده ۹ ساله تقریبا ۴۵کیلودکتر سفکسیم ۱۰۰ داده هر ۱۲ ساعت اما نگفتن چقدر باید بدم لطفا راهنمایی کنید
- خوردن هسته ی گیلاس
من ۵۶سالمه و کلی گیلاس رو با هسته خوردم و و معده ام هم درد می کنه خیلی هم نگرانم
- عفونت روده
سلام خسته نباشید. پسرم 4سالشه ویک هفتس اسهال ودرد شدید موقه دفع داره یک بار تب کرد. ازمایس داد وگفتن عفونت رودس ودارو مترو نیدارول وکیدی لاکت دادن وبرای تب استامینوفن اما هنوز خوب نشده.قبل از اون دی سیکلومین. وسفکسیم هم خورده
- پشت کوش
دوتا غده پشت کوش بچه سه ساله دلیلش چیه
- حساسیت به انتی بیوتیک
سلام آقای دکتر ببخشید یک سوال داشتم.دخترم نه ماه و ده روزش هست روز پنجشنبه تب بالا داشت بردمش دکتر سرماخورده بود و خس خس میکرد و ایشون بهش کوآموکسی کلاو هشت ساعته 3 سی سی داد از وقتی بهش دادم تب قطع شده اماچون با آنتی بیوتیک حساسیت داره اسهال داره آبکی شاید تا روز 6.7 بار اکه دارو رو قطع کنم مریضی بر میگرده؟ الان 4 روزه بهش میدم تب قطع شده فقط خس خس سینه داره هنوز دوره درمان انتی بیوتیک چند روز هست؟ ممنون میشم جواب بدین.
- بیضه نزول نکرده
بیضه سمت راست با ابعاد 16*7.5دردیستال کانال اینگوینال است وقیمت فوقانی همی اسکروتوم راست قرار داد...ایاکودک دو ساله با این شرایط به عمل احتیاج دارد
- مصرف قطره آهن
با سلام.دو سال دخترم تمام شده است آیا باید مصرف قطره ی ویتان(مولتی ویتامین+آهن+زینک) را ادامه دهم یا قطع کنم؟جایگزین آن نیاز به قطره ی دیگری است؟
- سفیدی مو
سلام ببخشیو دخترم دوسالشه سه تا تار موی سفید داره از کمبود کدام ویتامینه ممنون میشم
- تب کودک ۴ ساله
دختر ۴ ساله دارم . از دیشب تب داره . هر ۸ ساعت ۷ و نیم سی سی استامینوفن پاراکید بهش میدم . ولی زیاد تاثیر نداره . میخوام بدونم این مقدار کم نیست ؟؟ وزنش ۲۰ کیلو هست
- آزمایش
سلام آقای دکتر عکس آزمایش رو چه جوری میتونم خدمتتون ارسال کنم جهت ارائه نتیجه زحمت بکشید
- گلودرد
باسلام،پسر ۸ ساله من با وزن۵۵ کیلو چند روزی است که وقتی سرش را پایین می اندازد سرگیجه دارد و بوی بد دهان دارد و گلویش تازه درد میکند چه آنتی بیوتیک استفاده کنم؟
- مخاط
سلام اقای دکتر دخترم ۱۸ ماهشه دو روز اسهال شده تو مدفوعش همش مخاط چرکی و خونی هست علتش چیه؟؟ چیکار کنم
- سلام ببخشید دختر من چهارسالشه دستش لایه در مونده بود ناخنش کلا کبود شده بود الانم از ته افتاد خواستم ببینم دوباره در میاد لطفا جوابشو بدین
- مشکلات لب و پوست
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر باشه پسر من پوست لب هاشو با دندون هاش کنده و الان دو روزه لباش خیلی باد کردن و مرتب پاره میشن و خون میان الان هم دونه های ریز قرمز چرک دار دور دهنش و چونه اش زده ممنون میشم برای درمانش راهنماییم کنید.
- شربت فاموتدین
سلام دخترم نزدیک ۶ سالشه همیشه معده ش ترش کرده پارسال کپسول ژومپرازول مصرف کرد که تا امسال خوب بود. اما الان که دوباره معده ش ترش میکنه شربت فاموتدین صبح و شب ۱.۵ میل بهش دادم که کامل خوب نشده و گاهی مری و معده ش سوزش داره .به نظر شما دوزش کم نبوده ؟دکتر گفت شبها ۲.۵ میل بده اما من هر صبح و شب ۱.۵ میل دادم

