Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تکرار ادرار
مدتی بود دختر سه ساله من پاهاشو باز می کرد و خودش رو روی زمین می مالید متوجه شدیم که زمانی که ادرار داره این کارو انجام می ده اخیرا این عمل زیاد تکرار می شه و هر بار به دستشویی می بریمش مقدار کمی ادرار یا مدفوع می کنه این عمل به خصوص شب ها حدودا هر نیم ساعت تکرار می شه تب و علامت خاص دیگه ای نداره تلاش ما هم معمولا اینه که با تشویق بره دستشویی به طوری که استرسی بهش وارد نشه آیا مشکل خاصی وجود داره؟ سپاس
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی
سلام دوقلوهای من مریض شدن الان ۲۰روزی میشه از وقت واکسن میگزه هنوزم خوب نشدن .ایا بزنم واکسنشو ؟
- سلامخستهنباشیدمنبچمیکماهدیگهمیشهدوسالشهبجایشیرخشکشبچیبدممیخوامازشیربگیرمشچایونباتشکمشوسفتمیکنه؟
بچهدوسالهدارممیخوامازشیرخشکبگیرمشبابجایشیرخشکشیرپاستوریزهمیدادمدوروزیخوردبعدنهلببهشیرخشکمیزدنهلببهشیرپاستوریزهبعدشبیستروزیاسهالواستفراغشدچایونباتمشکمشوسفتمیکنه؟
- بی خوابی کودک
سلام آقای دکتر پسر۲۲ماهه ام همش درطول شبانه خواب راحتی نداره هردوساعت بیدارمیشه میگه شیشه شیرشوبدم بهش اصلا درطول شب همش نق میزنه.چکارکنم به نظرتون شربت بی بی سددادم اثرنداشت.شربت آرام بخش قوی بهم معرفی کنیدلطفا
- تغییرصدا
سلام دکترجان خداقوت ببخشید دخترم۱۲سالشه هفته پیش گلودرد داشت آموکسی کلاو خورد خوب شد الان صداش تغییر کرده حس سرماخوردگی داره بنظرتون کپسول بخوره؟
- سرماخوردگی در ناحیه سر کودک توام با تب
- کره بادام زمینی
باسلام .ایا به بچه دوسال و دوماهه میتوان کره بادام زمینی داد؟قبلا چندبار بادام زمینی مصرف کرده و خداروشکر مشکل نداشته.ممنون از راهنمایی شما
- تجویز همزمان شیاف واستامینوفن خطری ندارد خطری
- بی حالی وبی اشتهایی
سلام خسته نباشید دخترم۲ونیم سال داره سرماخورده بود تب داشت الان تبش قطع شده ودارواستامینوفن هر ۶ ساعت میدم بخاطر بدن دردش ،الان خیلی بیحاله وکلا میخوابه هیچ چیزی نمیخوره به نظرتون طبیعی هست وبخاطر بیماری؟
- باقیمانده انتی بیوتیک
سلام، دخترم ۷ ساله هست با وزن تقرببا ۱۹، دکتر برای سرفه های شدید و بی وقفه ش ازیترو ۲۰۰ نوشت بمدت ۵ روز، روز اول ۵ سی سی و چار روز بعد ۳ سی سی، دیروز روز اخر مصرف دارو بود ولی نصف دارو باقیمانده!!!طبیعیه یا حتما تا اخر دارو باید مصرف بشه؟؟؟؟؟
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دختر من هفت ماهه است از ماه پیش مرکز بهداشت قطره آهن فریرون داده که استفاده میکنم با توجه به اینکه دخترم دوتا دندان داره و البته من بعد از قطره بهش آب میدم و دندانشو تمیز میکنم ولی خیلی نگران سیاه شدن دندانهاش هستم آیا راهی برای سیاه نشدن وجود دارد؟
- مقدار مصرف شربت سفکسیم برای کودک
مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک باسن۴سال و۷ماه و وزن ۲۰ کیلو
- فاویسم
پسرم ۳سال و ۹ ماهش فاویسم داره دکتر قبلیش میگف نمیتونه ویتامین های ک زینک و ویتامین سی داره بخوره . ولی امروز یه دکتر بردم ک واسش مولتی ویتامین شربت زینک دکتر کیدز نوشته ک ویتامین c.k2.d3.. و ب کمپلس داره میتونم بدم . دکترش ک گفت میتونی بدی ربطی ب فاویسم ندارن
- تیروئید
سلام پسرم۲سالشه و ازمایش خونش عفونت نشون داده 44 این میزان خطرناکه!؟؟ راه درمانش چیه!؟ تیروئیدشم 5.67 اون چی نرماله یا باید درمان بشه
- عفونت گلو
پسرم دهانش آف زده و گلوش چرک کرده توی خونه سفالکسین ۲۵۰ دارم اشکال نداره مصرف کنم؟
- درد گلو
سلام آقای دکتر ، دختر ۸ ساله من باوزن ۴۰ کیلو چند روز است گلودرد دارد و کمی قرمز شده است چه دارویی صلاح میدانید و چقدر؟
- مقدا ونحوه مصرف شربت اآموکسی سیلین
مقدار ونحوه مصرف شربت آموکسی سیلین برای کودک ۱ساله و سه ماهه با وزن ۱۱کیلو
- یبوست کودک ۲ ساله
- قورت دادن هسته زردآلو
سلام دخترم دو و نیم سالشه هسته زردآلو قورت داده هیچ علایمی ندارد شکمش هم کار میکنه ولی ۶ روز گذشته و هنوز دفع نشده چیکارکنم؟
- شربت هیدروکسی زین
سلام کودک ۳ ماهه الان سه هفتس شبا یک قطره چکان کامل میدم ضرری نداره؟

