Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمان سرفه های خلطی سینه
سلام . برای سرفه های شدید و خلطی چی کارکنم . کمی هم گوش هاش سنگین شده یه هفته قبل هم آنتیبیوتیک مصرف کرده برای عفونت کلیه
- کم خونی وکم وزنی پسر بچه ۸ ساله
کم خونی وکم وزنی پسر بچه ۸ ساله شربت نمی خوره. ایا میشه قرص داد؟
- سرفه
سلام خسته نباشیددکترپسرم 10سالشه یه 3هفته سرفه خلط دارمیزنه خیلی کمه دیفن هم بهش دادم بهترنشدتبم نداره
- وزن کودک
سلام جناب دکتر خداقوت ببخشید پسرم با وزن۳کیلو به دنیا اومد الان۱۴ماه هست وزنش۸۳۰۰شده از ده ماهگی داره دوتا دوتا دندون درمیاره به نظرشما نیاز به پزشک تغذیه داره؟موقع غذا خوردن هم فقط میگه خودم غذا بخورم الان دندون اسیاب پایین و بالا رو داره درمیاره ضعیف شده
- سلام خسته نباشید دختر من ۴ ساله هست دوهفته ای میشه میگه دور نافم درد میکنه حالت تهوع هم داره البته دوهفته پیش فست فود بهش دادیم استفراغ کرد و اسهال هم داشت متخصص بردیم شربت دی سیگلومین تجویز کرد دادیم ولی الان هم بعضی موقع ها میگه دلم درد میکنه حالت تهوع دارم علت از چیست ممنون
- تب کودک
دخترم ۲۲ ماهشه و دوروزه تب داره،فکر کنیم گلوش عفونت کرده و بهش شربت استامینوفن و سرماخوردگی به همراه آزیترومایسین دادیم ولی چون اشتها نداره و چیزی نمیخوره شربت رو استفراق میکنه،لطفا راهنمایی کنید چگار کنیم
- زور زدن کودک
سلام و خسته نباشید،پسرم ۳ سال و نیم داره با وزن،۱۵ کیلو و ۳۵۰،مدتیه،همش قبل مدفوع زور میزنه،همش میگه دست شویی دارم،میره دست شویی زور میزنه،یه کم مدفوع نرم میکنه،میگه تموم شد شاید ۱۰ بار در روز این کار رو میکنه.اقای دکتر یبوست داره یعنی؟مدفوعش نرمه,اما شکمش یه کم باد کرده،چون هر سری میره دست شویی یه کم مدفوع میکنه،۱۰ بار در روز مدفوع کم میکنه اما زور هم میزنه،نمیدونم یعنی یبوست داره؟یا دل پیچه؟یا انگله؟ممنون میشم جواب بدین،شب ها دندون قورچه هم میکنه،همیشه هم داره با خاک های باغچه مون بازی میکنه،خاک بازی کارشه،یک دفعه هم فروردین ماه انگل گرفته بود بردم دکتر دارو داد خوب شد،اون موقع هم شکمش باد کرده بود بعد مترونیدازول خورد خوب شد،ممنون میشم راهنمایی کنید،تشکر
- واکسن
برای فرزند سه سالو ده ماهه میتوان واکسن پره ونار تزریق کرد؟ چند دوز؟
- ادرار نکردن نوزاد
سلام آقای دکتر من پسرم از زمانی ک باردار بودم ی کلیه نداشت و پسرم با ی کلیه ب دنیا اومد در ۲۹ هفته زایمان کردم الان سوالی ک ذهن منو درگیر کرده پسرم در طول روز ادرارش خوبه اما همیشه شب از ساعت ۹ شب میخوابه تا صب ساعت ۶ صبح ک در طول این چند ساعت هم کم شیر میخوره دوبار بیدار میشه برای شیر و من وقتی پوشکشو بتز میکنم میبینم ک کاملا پوشک تمیزه و بچه اصلا ادرار نکرده حتی ی بار این خطر ناکه ؟
- ابله مرغان
سلام. پسرم یک هفته پیش تب وعلائم سرماخوردگی داشت. بعدازان الان 4روزه مدام تب میکنه و دونه های قرمز باتاول آبکی زده بردم دکتر کوا موکسی کلاو. استامینوفن و پمادداد، 2روزه استفراغ زیاد میکنه لطفا راهنمایی کنیدممنون
- دیفن هیدرامین
شربت دیفن هیدرامین کامپاند برای کودک شش ساله فاویسم دار ضرر دارد
- آنزیم کبدی
با سلام و احترام انزیم کبدی دختر سه ماه ast 78 و alt ۶۷ هست ؟؟ خیلی نگران هستیم ...
- سرفه
ایا امپول دگزامتازون میشه برا کودک ۴ ساله؟
- دیابت کودکان
سلام پسرم شام خورد و کاکاغو خورد بعد دوساعت قمدششو گرفتم 196بود پسرم هشت سالشه
- یبوست پسر دو ساله ونیمه
سلام خسته نباشید پسر دو سال ونیمه دارم مدتیه گاهه دچار یبوست میشه که خیلی اذیتش میکنه داروی خانگی مثل آلو و خاکشیر هم استفاده کرده یکی دو روز خوب میشه دوباره یبوست میگیره نمیدونم چکار کنم یه ماه پیش هم بخاطر ویروس روده ای بعد از آزمایش و سنوگرافی گاز روده ای تشخیص دادن و انتی بیوتیک و شربت نی نی لاکس برا یبوست دادن که یبوستش اصلا خوب نشد با این شربت ممنون میشم راهنماییم کنید
- فاویسم
فکسوفنادین و مونته لوکاست برای فاویسم مضر است؟
- سلام من پسرم بردم دکتر چشمش قی گرفته بود ۶ سالشه براش قطره باکتی ماید ۱۰ داد گیرم نیومد ۲۰ گرفتم الان ریختم داخل چشمش آیا ضرر داره
- دخترم یک هفته ی سرفه میکنه خلط سبز از سینش کنده میشه از بینی هم ترشحات سفید و سبز داره .شربت آموکسی سیلین خوبه؟
- اسهال و کم وزنی
سلام پسرم ۳ ماهشه و حدودآ یک ماهه که اسهال میکنه و وزنش هم جلو نمیره از چه شیر خشکی استفاده کنم درضمن وقتی شیر میخوره دل درد میگیره
- سرفه
سلام پسر من 2سال و نیم هستش دخترم هم 4سال العان 3روزه سرفه خلط دار دارن با تب 37.5 و آبریزش بینی دخترم نبش قطع شده شربت استامینوفن و سرماخوردگی می دم بهشون ولی نمی دونم آزیترومایسین رو چند سی سی بدم دخترم 14کیلو وپسرم 10کیلو هستش یه نوزاد 29روزه هم داریم که سرفه می کنه

