Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- روز پزشک
سلام آقای دکتر. روز پزشک بر شما مبارک الهی همیشه سلامت و تندرست باشید.
- آمپول بتا متازون
کودک۹ماهه م ۴ روز تب داشت که باتزیق یک چهارم بتامتازون تبش قطع شد ولی الان ۲ روزه بی حاله هی میخوابه.ممکنه عوارض آمپول باشه
- ضایه پوستی
سلام خسته نباشید پسر ۴ماهه من اززمانی که به دنیا اومده شربت سفالکسین مصرف می کند وتقریبا ارهمان زمان بدنش شروع به دونه های قرمز زدن کرده متخصص آلرژی بردم می گوید شیرمادرقطع شود وشیرخشک تجویز می کند دکتر دیگر این تجویز رارد کرده حالا من چکارکنم مشکلات پوستی پسرم برطرف شود ممنونم
- بیقراری نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم چهل روزه چندروزه خیلی بیقراری میکنه وقتی هم ک میخاد دشویی کنه خیلی زور میکنه بعدم گریش میگیره ممکنه نفخ داشته باشه
- دندان
سلام و خسته نباشید آقای دکتر بچه من 5 ماهشه خیلی دستش رو داخل دهنش میبره و باتمام وجود دستش رو میخوره و الان دوروزه گریه زیاد میکنه دکتر بردم گفتن هیچ مشکلی نداره شاید بخاطر لثه هستش . بنظرتون ژل بی حس کننده لقه میتونم بگیرم و از الان استفاده کنم؟
- پیدرولاکس
سلام من دخترم روبردم دکتر بهش پیدرولاکس داده واسه شقاق مقعد دکتر گفت پیدرولاکس اصلا ضرر نداردگفتم میترسم واسه آینده اش ضررداشته باشه گفت با خیال راحت بهش بده ضرر ندارد .درسته ....ممنون
- نوزاد سه ماهه دارم خیلی گریه میکنه وبیقراره
- مدفوع نکردن نوزاد
با سلام نوزادی ۵۳ روزه دارم که به مدت ۴ روزه مدفوع نکرده دلیلش چیه
- استفاده از ادویه
آیا میتوان از ادویه زردچوبه برا نوزاد هشت ماه و پانزده روز استفاده کرد ؟
- استفراغ
سلام دختر ۴ماهم،شیرخشک پپتی چونیور رو بالا میاره حساسیت به پروتئین گاوی داره الان سومین روزه بهش میدم .وزن تولد ۳۴۰۰ ۴ماهگی۵۸۰۰
- فاویسم و قطره پاراکید
پسرم فاویسم داره،فردا وکسن چهار ماهگی رو قراره بزنه میتونم بهش استامینوفن پاراکید بدم و چند قطره باید بهش بدم.
- تغذیه خوب برای کودک دو ساله
- چهار دست و پا
سلام نوزاد نه ماه بصورت چهار دست و پا نمیره میره جلو اما بصورت حلزونی یعنی حرکتش کلا ب این شکله یا دوباره بصورت چهار دست و پا هم میره
- مالیدن صورت چشای نوزاد۹ ماهه
دخترم ۸ نیمه هرروزصبح یه تایمی توخواب وول وول میکنه چشاش صورتشومیماله غرمیزنه نمیخابه چندتادکترم بردم خوب نشده توروخداکمکم کنین
- دندان کودک
- سلام دکتر پسر من چند روز سرفه زد بعدش تب کرد شربت ایبوبروفن دادم تبش قطع شد الان روی دستش بازوش جوش قرمز رنگ زده مشکل چیه
- شربت کلاویسیلین
سلام برای بچه ۴ ساله با وزن ۱۴ کیلو دکتر گفتن روزانه دوبار ۵ سی سی شربت کلاویسیلین ۶۴۳ بدهم.مقدارس رو زیاد نگفته?بچه سرما خوردگی داره
- قطره آهن
سلام آقاي دكتر دختر من يكسالو نيم داره تو ١٢ ماهگي آزمايش دادم خيلي كم كمخوني داره طوري كه دكترش گفت اگه ١٥ قطره آهن ميدي از اين ب بعد ٣٠ قطرش كن حالا يوالم اينه كه با قطره چكون چند ميل بايد داد؟قطرش ليپوزفر هست
- جوش ابدار
باسلام وخسته نباشید من بچم 10روزه هستش از روزی که به دنیا اومده روی بدنش جوش ابدار و چرک زردمیده باید چکارش کنم خطری که واس بچه دارید یاخیر
- سرفه
سلام اقای دکتر پسرم سرفه میکنه خلط دار .سینه اش خلط داره چیکار کنیم

