Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فتق کودک
سلام اقای دکتر. پسرم ۲۰ روزه ست نافشیکمبیرونه، دمترگفت فتق خفیف داره، لازمه کاری انجام بدم، مثلا نافش روببندم؟ کلا چیکارکنم که خوبشه؟
- سفکسیم و دل پیچه
سلام دکتر برای پسر ۵ سلل و نیم من که دچار دل پیچه و اسهال شده شربت سفکسیم تجویز کرده آیا بنظر شما موثره و اسهالشو بیشتر نمیکن؟
- مدفوع زیاد نوزاد
نوزاد ده ماهه ازدیروز ۶ با شکمش کارکرده مشکلش چیه؟
- سرماخورد
سلام اقای دکتر بچم سرماخورده ۴ سالشه اولین روز یخورده گلودرد داره و مثل همیشه از فرداش خوب مبشه پلارژین بدم یا سیموسپان و سیتریزین؟
- همزمانی
سلام گاهی دارو با شیر همزمان یا بلافاصله بشه یا فاصله کمی از شیرخوردن با دارو یا دارو خوردن و شیر باشه اشکال داره؟ چقد زمان بین دو دارو که هردو هر۱۲ساعتن مثلا باید باشه
- ایمونس
با سلام شربت ایمونس که معرفی کردید برای کودکان ۴ سال روزی چند سی سی بدم؟
- تب کودک یکسالهسلام اقای دکتر وقتتون بخیر،ببخشیددخترم یکسالشه تب میکنه از نصف شب تا ۳۸و۶رفته و مدفوعش شله خیلی بی قراره چی بدم بهش؟
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر،ببخشیددخترم یکسالشه تب میکنه از نصف شبی ، تبش تا ۳۸و۶رفته و مدفوعش شله خیلی بی قراره چی بدم بهش؟
- قرص استئوکر برای فاویسم ضرر دارد
- سلام آقای دکتر قطره ای نیست که اهن و مولتی ویتامین باهم داشته باشه که نخایم جدا جدا به نوزاد بدیم
- سلام پسرمن ۴ساله هستش چشمش عفونت کرده صبح چشمش پر چرک بود مقدار اندازه از قطره باکتی ماید۱۰ رو بهم میگید چه اندازه براش استفاده کنم؟
- درباره نوزادم
دخترم ۹ماهشه اب ریزش بینی عطسه داره خیلی هم دکتربردم نمیدونم چراخوب نمیشه میشه راهنماییم کنیدممنون
- شربت سفکسیم ۱۰۰
میشه شربت سفکسیم واسه بچم بدم ۲سال و ۹ماه هستش ۲بار بردم دکتر بهش چرک خشک کن ندادن الان بد سرفه میکنه سرفه های خلط دار
- ادرار کم
سلام نوزاد پسر ۶ماهه ای دارم باوزن ۸.۵۰۰کیلو وقد ۶۸سانت ودورسر ۴۳ به تازگی شروع به دادن غذای کمکی کردم ازنظر فعالیت و تغذیه مشکلی نداره و خوابشم خوبه ولی مدتیه احساس میکنم ادرارش کم شده طوریکه توطول روز ۳یا ۴بار پوشکشو عوض میکنم درضمن التش فرورفتگی داره طوریکه فقط سرش پیداس و موقع تویض پوشک با کشیدن دست پیدامیشه ایا مشکلی هست
- دندونم درد میکنهه وعفونت کرده بچه شیر میدم
- سلام شربت زینک پلاس رو تا چه مدت باید استفاده کرد
سلام.دختر ۴و نیم ساله دارم وزن ۱۵ کیلو اشتهای کمی داره شربت زینک میتونه مصرف کنه چه میزان وتا چندوقت؟ باتشکر
- وزن نوزاد
سلام خسته نباشید نوزادی دارم وقت تولد وزن او 2کیلو 600بود الان بیست نه روز است و وزن 3کیلو330 است میخواستم ببینم میتونم بهش شیر خشک همراه با شیر خودم بدم تا وزن بگیر
- همه گيري ويروس كرونا
سلام آقاي دكتر اين درسته كه چه خونه بمونيك چه بيرون باشيم چه رعايت كنيم چه نكنيم همه اين ويروس رو خواهيم گرفت ؟من ك فقط منتظر دارو يا واكسن هستم وبه شدت نگران بچمم
- واکسن
سلام وقت بخیر، به فرزندم برای برفک دهان نیستاتین میدم، باید شنبه واکسن چهارماهگی بزنه، تداخل نداره مصرف نیستاتین با واکسن؟
- یبوست نوزاد
سلام پسرم تقریبا سه ماهشه هر روز دو سه دفعه مدفوع میکرد ولی الان چند روز مدفوع نکرده و خیلی زور میزنه
- کودکان
دختر من ۳ سال و۱۰ ماهش هست که دچار تنگی مجاری اشکی شده وخیلی از چشمم آب میاد وصبحها که بیدار میشه ازچشمم قی وچروک اومده. آیا حتما باید عمل بشه یابا دارو رفع میشه.؟؟میشه لطفا راهنماییم کنید. ممنونم

