Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال نوزاد ۳ماهه
سلام پسرم ۳ماهشه از دیشب اسهال داره خیلی بوی بدی هم داره هر یک یا دو ساعت اسهال داره چه دارویی بهش بدم
- مک نزدن ممتد نوزاد
با سلام نوزاد هفت ماهه ای دارم که از تولد تاکنون موقع شیر خوردن هر دو ثانیه شیشه را ول میکند و دوباره مک میزنه و تا خوردن آخر شیر به همین صورت است علت چه میتواند باشد؟
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
با سلام دخترم پنج ماهه هست بینیش گرفته و اچشم هایش را میخارونه واب از چشماش میاد چه شربتی بدم بهتره
- عفونت ریه
سلام نوزاد هفت ماهه ای دارم که با تشخیص پزشک دچار عفونت ریه شده است و اموکسی کلاو و تیوفلین جی تجویز کرده است.آیا با این داروها خوب می شود؟
- رفلاکس
سلام دکتر جان پسرم سه ونیم ماهشه وزنش کمه بهطز رفلاکس پنهانش سرفه انگار چیزی تو گلوشه کن شسر خوردنو بی قراری های شبانه و موقع شیر خوردن اذیت شدن میگن باکلوفن بدید آیا بدم یا نه ضرر نداره
- کوچک بودن دورسر
دختر دوماه ونیمی دارم که درو سرش موقع تولد سی و چهار ونیم بوده ولی الان سی و هشت و نیم هستش خواستم بدونم آیا دور سرش کم نیست
- تعویض شیر خشک
سلام به پسرم ۸ماهه پپتی جونیور دادم الان نیست میخام شیر دیگه بدم بهش بهتره جایگزین چه شیری باشه
- فخ فخ بینی
سلام نوزادم ۸روزشه بینیش فخ فخ میکنه صدا میده چه کنم؟ موقع دفع حالت زور میزنه طبیعیه؟؟؟ و دوبار درروز دفع داره
- بیقراری نوزاد سه ماهه
نوزاد سه ماهه من با آنکه خواب خوب و آرامی دارد اما در مواقع بیداری بشدت بی قراری و گریه می کند. نمی دانم گریه ناشی از بیماری است یا طبیعت نوزاد من به این صورت است
- وزن نوزاد
باسلام دخترمن در 38هفته بدنیاامدباوزن3کیلوکه بعدازچندروز شد2800 و از پنج ماهگی رفلاکس داشت که الان خیلی بهترشده وزنش در موقع شش ماهگی 6600بود میخواستم بپرسم ایاوزنش نرماله یاخیر
- دیرنشستن نوزاد
سلام .من یه نوزاد دختر 8 ماهه دارم که از بدو تولد یک کیلو و هشتصد بوده الان پنج کیلو و ششصد هست . فقط باتکیه دادن میشینه و بعد از بیست دقیقه خسته میشه . غلت میزنه ولی چهار دست و پا راه نمیره . میخاستم بپرسم که دیر نشستنش طبیعیه یا مشکل داره ؟
- سرماخوردگی نوزاد
سلام آقای دکتر . برای نوزاد دوماه و پنج روزه که علائم سرماخوردگی (بی قراری و تغییر صدا )دارد باید چه کاری انجام داد؟
- دلدردودلپیچه درکودکان
با سلام دکتر دختر من ۲۰ روزس بی قراری میکنه و دلپیچه زیاد داره...چ شربتی میتونم بهش بدم.... واس آرام شدنش. با تشکر
- همانژیم نوزاد هشت ماهه
همانژیم کنار ابروی نوزاد من ورم کرده انگار باد کرده دلیلش چیه ایا دارو داره که ورمش از بین بره خیلی نگرانم تو رو خدا جواب بدید
- اسهال
پسر دو ماهه دارم که به مدت یک و نیم ماه شیرخشک ببلاک میخورد(البته روزی سه بار و بقیه اش با شیر مادر) و روزی یک بار مدفوع داشت اما دو هفته است که دچار اسهال شده، دکتربردم گفت از شیرخشکه و عوضش کرد و بیومیل آر داد اما فرقی نکرد دکتر دیگه بردم بیومیل ال اف داد اما بدتر شده وکاملا مدفوعش آبکی و۴،۵بار شده، نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟
- برامدگی های سفت پشت سر نوزاد سه ماهه ام
سلام من از یکماهگی متوجه برامدگی ها پشت سر نوزادم عقبتر از گوشش از هر دو طرف شدم یه طرف دو تا برامدگی های اندازه نخود داره که سفتن ولی زیر دست حرکت میکنه اونطرف بزرکتر از نخوده ولی یکیه . بعد پشت سرشم کج شده و یه جیز بزرگ سفت که حرکت نمیکنه هست همه اینا زیر پوسته یه طرف میخوابونمش و یه طرف سرش صاف و اونطرف نه نمیدونم این برامدگی سفت بزرگ پشت سرش از چیه
- موزدادن
سلام اقای دکتر امیرعباس اسهال داره میتونم بهش موز بدم چون نبردم واسه واکسن ۶ ماهگی نزده بخاطر مریضیش نبردم واکسن ۶ ماهگی نزدم هنوز خواستم ازتون بپرسم اقای دکترچون اسهال خشک میکنه
- چه درجه تبی رو با درجه دیجیتال باید ترسید
سلام خسته نباشید نوزاده دوماهه دارم هفته پیش تب کرد تبش تا ۳۹ رفت بعد با استامینفن و قطره بتامتازون و آمد پایین دکتر گفت گلوش عفونت کرده که برای عفونت هم شربت داد یک شبه خوب شد ولی دوباره الان تب کرده دمای بدنش با دیجیتال ۳۷.۶آقای دکتر چی کار کنم از چیه که دوباره تب کرده
- کشت ادرار مثبت
دختر 4ماهم ده روزه متوجه شدم عفونت ادراری داره. اول ب مدت دو روز سفکسیم تجویز شد بعد مجدد کشت ادرار داد مثبت بود.بعد هم کوتریماکسازول. 12500عدد کشتشه. هیچ علائمی نداره دخترم. تب. بی قراری موقع ادرار. باید حتما بستری بشه؟
- بثورات پوشکی نوزاد
باسلام نوزاد ۶ ماهه دارم در محل الت تناسلی دونه های ریز زده و پایین الت قرمز حتی جوش سر سفید درمانش چیه

