Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشد بدن کودک و بهبود سرماخوردگی
سلام ببخشید دختر من یک سال و شیش ماهشه غذا درس حسابی نمیخوره الانم مریض شده سرفه ی خشک داره چیکار کنم برا رشد بدنش و قوی شدنش؟
- قطع شیرشبانه چگون است
پسرم 9ماهه هست وزن 8کیلوگرم چگونه شیر شب رابرای پسرم قطع کنم؟
- تاخیرواکسن ی سالگیش
الان نزدیک دوهفتس پسرم سرما خورده موندم ببرواکسنشوبزنم ی ن اگع این واکسن ی سالگیش دیربشع مشکل ایراد دارعمن بردمش دکتر آمپورزده شربت آزیسترماسین نوشته ولی هنوز سینش خس خس میکنه چی بدم بهش اقادکتر خوب بشه
- سلامخسته نباشید مم نوزاد دختر دارم اروقتی دنیاامده معدش روزی ۶بار گاهی هم بیشتر کارمیکنه دکترم بردم بهتر نشده ایا خطرناکه ممنون میشم ج بدین
- شربت سرماخوردگی کودکان
سلام وقت بخیر پسرم ۴ سالشه سرماخورده شربت پلارژین و سیتریزین و سیموسپان میدم خوبه یانه؟ پلاررین بهتره یا شربت کوریزان؟
- نیش حشرات
سلام وقت بخیر دختر یکساله ای دارم که به نیش حشرات مخصوصا کک حساسیت داره و جای نیش قرمز و متورم میشه و بعداز مدتی آب زرد زیر پوستش جمع میشه تا مدت طولانی هم جای نیش سیاه میمونه و نمیره دارو یا واکسنی هست که استفاده کنه و حشرات اذیتش نکنن یا خارش و تورمش رو کمتر کنه چون روستا زندگی میکنیم فصل گرما کک زیاده
- سیپروهپتادین
دختر من 7 سال کامل دارد ک وزن او 20.800 است و خوراک خیلی کمی دارد و تحرک زیاد اگر به او سیپرو هپتادین بدهم مشکلی پیش نمی آید
- کودکان
سلام خسته نباشین پسرم ۴.۵هستش یه مدته میگه دلم درد میکنه حالت تهوع داره بی اشتها شده لاغر شده هفته ی پیش ازمایش خون ادار مدفوع انجام داد فقط کمبود اهن وویتامینd داشت بهش دارو داد توی ادارش خون دیده شده من که خودم ندیدم اصلا براش سونو نوشت دیروز انجام داد بازم مشکلی نداشت ولی الان بازم پسرم میگه دلم دردمیکنه حالت تهوع داره کم اشتها شده الان دو روزه میگه پاهام درد میکنه
- 11ماهه
سلام دکتر بچم 11ماهشه غذا قورت نمیده و داخل دهنش نگه میداره یا میریزش بیرون یا نگه میداره از اولم کم شیر میخورد اشتها نداره
- بیماری پوستی
بچه 18ماهه ام مدام پاهاش و اطراف آلتش حالت جوش جوش میریزه بیرون وتاروی زانوهایش پختی شکم ودستاش پخش میشه بعد ی مدت که خوب میشهع دوباره میریزه بیرون از5.6ماهگی تا الان همینطور هست باوجود اینکه پوشکش نمیکنم علتش چیه ممنون
- سلام من پسرم بردم دکتر چشمش قی گرفته بود ۶ سالشه براش قطره باکتی ماید ۱۰ داد گیرم نیومد ۲۰ گرفتم الان ریختم داخل چشمش آیا ضرر داره
- استفراغ کودک ۲ ساله
با سلام پسر دو سال و دو ماهه من در حتلت عادی سر حال و خوب است اما گاها وقتی می خوابد استفراغ می کند و استفراغ می کند و همه محتویات معده را تخلیه میکند اما در بیداری اتفاق نمی افتد دلیل آن چیست؟ پسرم فوق العاده شلوغ کار و پر جنب و جوش است اما بعد از استفراغ بسیار بی حال و آرام میشود و هیچ چیز نمیخورد.
- تیرگی واژن
سلام دختره من هشت سالش هست کناره واژن یعنی پوستش سیاه شده مو هاش هم سیاه البته نصفش انجوری شده علتش چی هست؟
- عصب
سلام آقای دکتر بچه ایی که تا دوسال پای تلویزیون بوده حالا بعضی چیزاش غیر عادی بود بردن دکتر نوار مغز گرف گفته بود اعصاب حسیش از کار افتاده سوال من اینه میشه عصبی که از کار بیفته درمان شه یا برا همیشه از بین میره
- بیش فعالی
دخترم 4 سالشه قرص رسپریدون مصرف میکنه الان مدتیه که دیگه قرص تاثیر نمیکنه خیلی اذیت میکنه چکار کنم
- واکسن 18ماهگی
سلام دکتر جان.. من پسرم تب تشنج کرد و بستری شد و اب نخاع گرفته شد و تشخیص دادن تبخال مغزی 21 روز دوره درمان کامل شد و الان خداروشکر خوبه حالش باهوش و بازیگوش بعد الان واکسن 18ماهگی داره عایا مشکلی ایجاد نمیکنه بزنم...چون داروی آسیکلویر250تزریق میکردن.. الان واکسن 18ماهگی بزنم یا بعد دوهفته یا سه هفته زده بشه بهتره؟؟ فرداهم مرخص میشه از بیمارستان ممنون 🌹 🌹 🌹 🌹
- فسفر بالا
کودک دو ماهه ازمایش گرفتیم ازش فسفرش ۶/۵بود ایا فسفرش بالا هستش یا مجددا نیار به ازمایش هست ..با تشکر
- مقدارمصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰برای ۵سال
- مدفوع سفید
سلام. مدفوع بچه ۲ سال و ۴ ماهشه کرم رنگه... ازمایش مدفوعش rbc۲ -۳ ...wbc ۱-۲ آیا نگران کننده است؟ کیدی لاکت زینک میخوره چون اولش اسهال داشت ببخشید الان یبوست یا ترکیب ابکی و سفت هست مدفوعش... لازمه پود کیدی لاکت رو ادامه بدم
- مسمومیت
سلام وقتتون بخیر. پسرم14ماهشه پمادکالامین برای نیش پشه گرفته بودم براش اونو فشارداده رو لباسشو زمین بود یکمم دورلبش اگه خورده باشه عوارضش چیه؟چیکار کنم؟فقط شیر دادم بهش

