Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جیغ زدن وبیقراری نوزاد 5ماهه
سلام من پسرم الان 5ماهشو تموم کرده همش بیقراره گریه میکنه نیم ساعت میکشه بخوابونمش بعد نیم ساعت بیدا میشه 5دقیقه بازی میکنه خودش بعدش شروع میکنه به گ یه که حتی با بغل کردن هم خوب نمیشه جیغ هاش شبیه ناله هست انگار داره زجرمیکشه وقتی بیدا ه اصلا حوصله نداره مدام ناله میکنه باید حواسشو پرت کنم به چیزی تاناله نکنه که اونم یکی دوبارکارسازه خیلی سخت شیرمیخوره بردم متخصص بهش قطره کولیک داد ولی اصلا تاثیری نداشت خودم گریپ میکسچر و پدی لاکت هم گرفتم تأثیری نداشت استامینوفن هم تاثیر نمیزاره قبل ازاینا تو یه ماهگی گریه های وحشتناک میکرد بردمش دکتر گفت کولیک داره دی سیکل مین و دایمتکون داد خیلی خیلی آرومش کرد بعد که سه ماهش شد من شربتارو قطع کردم چون میگفتن کولیک سه ماهگی خوب میشه خودش بعدش باز اذیت میکرد تااینکه دوفته هست جیغ میکشه و اصلا غیرقابل تحمله یعنی من خودم به خاطر اینکه بچم زج میکشه وکاری از ستم ب نمیاد دیوونه میشم توروخدا کمک کنید
- خواب
سلام آقای دکتر دختر۳ ماهه ای دارم بعضی وقتا داخل خواب گریه می کنه ولی بیدارنمیشه دلیلش چیه ممنونم
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر.. من پسرم دوسال ونیمشه و۱۲کیلو وزن داره خواستم مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ رو براش بدونم که چقدر باید بهش بدم.. با تشکر
- شیر خشک
سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش و سه ماهه بهش شیر خشک نام میدم ولی نه تپل شد نه زیاد وزنی اضافه کرد میشه شیر خشکشو عوض کنم و بهش بیومیل بدم
- دندان قروچه کردن
پسر پنج سال و نیم داره و تو خواب دندان قروچه میکنه همیشه علت خاصی داره؟ پسرم لاغره و کم غذاست همیشه.
- غذا
سلام وقتتون بخیر برای بچه نهماهه میشه دوقطره روغن زیتون بریزم تو غذاش چون یبوست داره دوره نافشو که چرب میکنم همون روز خوبه باز دوباره یبوست میگیره
- رفلاکس نوزاد ورگه های خون درمدفوع نوزاد
- بیماری چشم
سلام.پسر۳ساله دارم سرماخورده وچشمش قرمزشده وعفونت سبزرنگ ازگوشه چشمش ظاهرمیشه .لطفابگین چیکارکنم؟؟
- ویتاگلوبین
باسلام.پسرم ۲۷ ماهه تحت نظر شما هست.از دوسالگی قطره اهن رو براش قطع کردین با توجه به قد ۸۶ و وزن ۱۲ کیلو و اینکه چند ماهه که در همین وزن هست خواستم بدونم مکمل نباید مصرف کنه؟و اینکه شربت ویتاگلوبین هم باعث یبوست میشه؟
- فاصله زمانی کپسول امپرازول
با سلام
به دخترم کپسول امپرازول میدم. مصرف کپسول امپرازول چند دقیقه با شیر دادن باید فاصله داشته باشد؟
- *
سلام، کارن کرفی پیش شما پرونده داره ، گوش درد گرفته شربت آزیترو مایسین و سیموسپان، برای گوش دردش چیکار کنم تا فردا بیارمش مطب، ممنون
- سلام نوزاد ۶ ماهه دارم سرما خورده سرفه داره چه شربتی بهش بدم؟
- آفت دهان
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالشه پشت لب پایینش افت زده چیکارباید بکنم قطره ای هست که بدم
- جوش قرمز
سلام آقای دکتر فرزند من داره دندون در میاره همش آب از دهانش میاد و اون قسمت زیر لبش که آب دهنش میاد قرمز شده،چ پمادی براش بزنم؟
- فاویسم و نوع شیر خشک
سلام روز خوش خسته نباشد دخترم ۲ ماهشه هم فاویسمی هست هم رفلاکس داره شیر خشک اپتامیل مصرف میکنه و حساسیت شدیدی داره به این شیر می تونم چه نوع شیری رو جایگزین کنم که واسه فاویسمش بد نباشه و سبک باشه و آلرژی نشون نده
- کپسول سفیکسم ۲۰۰
- کمبود وزن
دخترم سه ماهشه بردم شبکه بهداشت وزن کرد پنج کیلو هستش.گفتن کمبود وزن داره.فقط شیر خشک نان ۱ میخوره.نمیدونم چیکار کنم؟
- بی خوابی نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم دوماه ده روزشه خیلی کم خوابه روزاکه اصلا نمیخوابه اگرم بخوابه فقط پنج یاده دقیقه شبا هم ساعت دومیخوابه پنج وشیش صبح بیداره میخواستم بدونم میتونم بهش دیفین هیدرامین ساده بدم برای تنظیم خوابش ضررنداره واینکه چقدر باید بدم میشه هم ظهربدم هم شب.ممنون
- تعویض شیرخشک
باسلام نوزادم شیرخشک آپتامیلpdfاستفاده میکرد ب علت کمیاب شدن آپتامیل۱ب او ازامروز دادم آیامشکلی پیش نمیاد؟
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام آقای دکتر دخترم ۵ ماه و ۸ روزشه تا دو هفته پیش شیر خودم رو میخورد الان هر کاریش میکنم دیگه شیر نمیخواد فقط شبا گاهی اوقات میخوره شیرخشک هم که اصلا میخوره شیشه شیر رو نمیگیره چیکارش کنم توروخدا بهم کمک کنید خیلی نگرانم

