Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیره
سلام اقای دکتر پسرم ۶ماهس یک ماهی میشه ک غذای کمکی شرو کردم و الان ک ۶ماهس من تو فرنیش شیره انگور و انجیر میریزم خاسم بدونم اشکالی ندارد
- دل درد ویروسی واستفراغ
سلام آقای دکتر دخترم استفراغ شدید ودلدرد داره از شنبه تاحالا دوروز خوب بود یه روز بد دکتر براش سفکسیم ۲۰۰ نوشته هر ۱۲ساعت یک عدد وزن دخترم حدود ۲۷ کیلو هستش ایا دوز دارو زیادنیست؟
- قرص آزیترومایسین ۲۵۰ برای کودک ۶ ساله که ۲۱ کیلو هست مشکلی نیست؟
برای کودک ۶ ساله که ۲۱ کیلو هست مشکلی نیست؟ نوع مصرف چقدر هست و چند روز؟
- نوزاد ۱۸ ماهه کرونا گرفته با تب ۳۹ درجه و موعد واکسن ۱۸ ماهه است کی واکسن بزنه
- دخترم وزنش کمه
سلام خسته نباشید من دخترم ۸ ماهشه سرماخورده بود دکترش بهش آفاکسیم شربت داده ولی اسهال شدید گرفته وقتی دارو رو خورده ایا چیکار کنم
- کم خونی مادر زادی
سلام .به بچه یکسال و هشت ماه ام از اول قطره آهن و مولتی ندادم فاویسمی هم هست بخاطر همین ندادم بش کمبود ویتامین دی و کم خونی شدید داره تالاسمی هم هست یه آزمایش گرفتم گفتن از نوع مینور هس دکتر آزمایش مجدد هم داده میشه راهنمای کنید چه دارو های بدم قطره اهن ویتامین دی و مولتی رو بدم مشکلی نداره
- سلام آقای دکتر دخترم رو اصلا تو افتاب نمیبرمش ایا لازمه ویتامین دی بهش بدم
- در مورد با نوازاد کولیکی ورفلاکس معده
سلام پسرم دوماهه است ازهمون اول کولیک و رفلاکس معده داشت و استفراغ میکرد ازهمون یه ماهگی متوجه شدم که داره دندون در میاره چون جاشون سفتو سفید شده بود و دقیقا 60روزگی نوکشون زد بیرون دندون پزشکی گفت باید اینا و ژل بزنم و کشیده بشند من میگم اینا شیری هستند ولی تا حالا ندیده نظر شما چیه؟ در مورد نا آرامی میتونم هر شب ۳ تا قطره استامینوفن بدم؟ لطفاً راهنمایی کنید
- سلام آقای دکتر ،دخترم ۳ماهش تمام وبه ۴ ماهی ،رفته واکسن بهش ،زدن،نزدیک یک هفته ،هست،دخترم نزدیک مغرب شروع میکنه به گریه ،کردن تاساعت ۱۲،آروم نمیشه،پای که واکسن ،رازمین،میزاره،ولی،به،زور،فکر،کنم،واکسن خوب نزدن،یا،میترسه نمیدانم،چکارش،کنیم،
- یبوست
سلام وقتتون بخیر ببخشید من بچم ۵ ماهشه تو ده روز همش یه بار دلش کار کرده فک کنم یبوست گرفته رفتم داروخانه براش شربت میموماگ ۸ درقد نوشته میشه بهش بدم؟اگه میشه چقدر بدم؟؟
- میزان مصرف شربت سفکسیم
باسلام و احترام دخترم 4سال وپنچ ماه داره سه روز تب بالا 40درجه داشته بردم دکتر ایپو پروفن داد گفت هر 6ساعت بهش بده بهترنشد امروز واکسن تب تزریق کردیم میخواستم از شما بپرس سفیکسیم 100براش خوبه یا آفاکسیم چون دکتر براش هیچی نداده ممنون
- التهاب لوزه
سلام،پسر من ۹ ساله است ۵۸ کیلو است،و التهاب لوزه دارد نه تب دارد نه سرفه،فقط بعضی وقتها حالت سردرد و تهوع خفیف دارد و کمی گلویش قرمز شده و بعضی وقتها با اینکه مسواک میزند از دهانش بوی بد می آید .چه دارویی و چه مقدار بدهم؟ از شما بخاطر راهنماییهای خوبتان تشکر میکنم.
- پستانک
سلام .ببخشید دکتر نوزاد چهار ماهه ای دارم که مدام دستش را می خورد اگر به پستانک بدهم بهتر است یا همین که دستش را بخورد .در ضمندر ابتدا خیلی سخت سینه را گرفته برای شیر خوردن وهر از گاهی سینه را پس میزند .
- شربت زینک سولفات
سلام خسته نباشید. دخترم ۱۰ ماهشه و موقع دارو خوردن بالا میاره. آیا میتونم قطره زینک سولفات رو داخل شیرخشکش قاطی کنم و بهش بدم؟ قطره آهن رو هم میتونم قاطی کنم؟ قطره آهن لیپوزوفر
- شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ رو برای کو ک ۲۱ ماهه چقد باید بدم؟
- کارنکردن شکم
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم ۸ماهشه ۳روز شکمش کارنکرد بعضی وقتاحس میکنم ی زور ریزی میزنه ولی بعدش خبری نیس تاچند روز شکمش کارنکنه طبیعی؟
- سلام سربت ازیترومایسین برای عفونت مجاری ادرار نوزاد چهارماهه خوبه؟؟
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر به غذای کودک 9 ماهه میشه پیاز و قارچ اضافه کرد؟
- واکسن
سلام آقای دکتر اگر بچه ۵ ساله سرمای خفیف داشته باشه یعنی فقط ابریزش میتونه واکسن انفولانزا تزریق کنه؟
- دختر شش سالشه ادرار بزرگ دوروز است نکرده چی باید بهش بدم اقای دکتر

