Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- امیکرون
سلام پسرم شنبه صبح با تب و تشنج و حال بد بیمارستان بستری شد تب مکرر ۳۹ درجه با تشخیص دکتر امکیرون بود امروز مرخص شده و امروز تاریخ واکسن یک سالگی داشت ک نشد بزنه میخواستم بدونم کی میتونه واکسن یک سالگی رو بزنه چند روز باید بگذره ممنونم
- کرونا
سلام دکترتوروخداکمک من خودم نه جایی رفتم نه کسی دیدم الان دوروزه گلودردشدیدوسرفه خشک کم دارم دیشبم یبارتب تا38داشتم امروزرفتم دکترچقددارونوشته گفت اگه خوب نشدی دوروزدیگه بیا کمکم کنیداگه کروناداشته باشم بابچه 6ماهم چه کنم دوتاپسر10و15ساله هم دارم نمیدونم تست کرونام کجامیگیرن رشتی نیستم هیچجاهم بلدنیستم توروخدابچه هام نمیگیرن من همش این دوروزماسک. زدم ولی کسیوندارم که کمکم کنه که قرنطینه شم همه کارامئخودم انجام میدم راهنماییم کنیدخیرببینید
- سلام اقای دکتر دخترم الان هشت ماهه هستش شیر نان 2بهش میدم خیلی مشکل شکمش دارم همیشه یبوست داره ممکنه از شیرش باشه چه شیری دیگه میتونم بهش بدم
- زردی کف پا
سلام .پسرم ۱۲ ساله هست و زردی کف پا دارد آیا باید نگران شده وبه پزشک مراجعه کنم؟
- باسلام وخسته نباشید وقتتون بخیر.ببخشید آقای دکتر پسرم ۵ ماهشه خلط بینی داره وخیلی سرفه میکن چه داروی را براش تجویز میدهید ممنونم
- سلام ببخشید آقای دکتر دخت بچه ای ۷ماه دارم که دو سه روزی هست که سرفه میکند ولی از دیشب سرش داغ هست ولی دست هایش کرم وپاهاش سرد هست شکمش هم دو سه بار کار کرده بی تابی دارد علت در چیست
- لکه سفید روی ناخن
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر ۹ ماهه ام مدتی است روی بعضی از ناخن هایش لکه سفید وجود دارد آیا مساله مهمی است؟ ممکن است به خاطر کمبود زینک باشد؟ چون حدود ۲ ماه است که بهش قطره زینک نمیدم
- بریده بریده بودن ادرا نوزاد 5ماهه پسر
سلام آقای دکتر پسرمن ادرار بریده داره وقتی پوشک نداره دیدم و بشدت هم بیقراره ولی تب نداره امکان داره عفونت ادراری داشته باشه
- روغن زیتون
سلام جناب دکتر خداقوت مصرف روغن زیتون برای کودک ۱۵ماه مجاز هست؟
- بچه هام سرفه میکنن
کمک مون کنین ازسرفع راحت شن
- تب و استفراغ
سلام آقای دکتر. پسرم سیزده ماهشه. امروز ضبح بیدار شد شیر خورد. چند دقیقه بعد از شیر استفراغ کرد بردم صورتشو بشورم دوباره بالا آورد. کلا به مدت حدود ۲ دقیقه هر چند ثانیه یکم بالا اورد و یکم از بینی اش هم خارج شد و تب ۳۷/۷ داشت. استامینوفن دادم و بعد بردم کلینیک کودکان گیل. معاینه کردن و سرم و ضد تهوعددادن که چون بچم نمیموند عضلانی زدن. استامینوفن هم تجویز نکردن. فقط یه پدی لاکت دادن و گفتن اگه اسهال هم گرفت اینو بده. فعلا اسهال نداره. آخرین بار دیشب شکمش کار کرد که اسهال هم نبود. ۱۶ آذر یعنی سه هفته پیش واکسن یکسالگی رو زده بود. ممکنه بخاطر واکسن باشه یا ویروسه؟ هر ۶ ساعت استامینوفن بدم ؟
- سلام من دختری ۱۸ماهه دارم سی روز قبل اسهال شد بردم دکتر دارو دادن شربت مترونیدازول ک ۱۴روز مصرف شد شش روز بعداز قطع دارو دوباره اسهال شد یک بارم استفراغ کرد دکتر بهش پدی لاکت داد با شربت زینک الان دارو میخوره ولی یک هفته گذشته روزی دو یا سه بار دفع داره اما مدفوعش ی بار شل یک بارم آبکی ودرهردومورد خلط دیده میشه دلیلش چیه پنج روزمره هست ک سرما خورده
- یبوست نوزاد چهار ماهه
سلام من دخترم چهار ماهشه یبوست داره شیر ببلاک کامفورت میدم اثر نداره واینکه شیاف گلیسیرین زدم مدفوع نکرد
- مک نزدن ممتد نوزاد
با سلام نوزاد هفت ماهه ای دارم که از تولد تاکنون موقع شیر خوردن هر دو ثانیه شیشه را ول میکند و دوباره مک میزنه و تا خوردن آخر شیر به همین صورت است علت چه میتواند باشد؟
- مدفوع کودک ۳ساله
سلام آقای دکتر دختر من یک ماه دیگه میشه ۳ ساله چند روز میشه یک روز درمیان مدفوع میکنه و اصلا حالت یبوست نداره، مدفوع عادی هست ، نگرانم که آیا این موضوع مشکلی نداره؟
- اموکسی سیلین
سلام خسته نباشید برای بچه 1ساله با وزن 10کیلو چند سی سی باید اموکسی سیلین بهش بدم؟
- جوش الت نوزاد پسر
روی الت پسرم چند ماهه که جوش سر سفید زیر پوستی زده الان ۵ ماهشه باید چکار کنم
- مقدار مصرف سیفکسیم
با سلام دخترم هشت ماهه است و براش سفکسیم ۱۰۰نوشتن مقدار مصرفش چقدره با نچتسکر
- وجود خون در ادرار نوزاد سه روزه
سلام آقای دکتر پسرم سه روزش هست و رنگ ادرارش نارنجی دلیلش چیه؟ممکنه کلیه هاش مشکل داشته باشه؟و اینکه یکمم زردی داره
- انفولانزا
سلام ، کودکی دارم ۱۱ ماهه از تقریبا ۲ روز پیش تب کرد و حالت سرماخوردگی داشت وتب هم داشت از دیشب خس خس سینه دارد ولی تب ندارد بسیار بی حال و سرفه هم میکند چ باید بکنم . ممنون از لطف شما

