Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
پسرم ۱ سالو نیمشه و ۶ روزه اسهاله روز اول تب ۳۹ درجه داشت ک بعد یردز قط شد اما اسهالیش ادامه داره اول سبز و خلطی بود الان زرد شده نگران کم ابی بدنشم او ار اس هم نمیخوره چیکار کنم
- کودک بی اشتهایی ساله
سلام دخترم خیلی بی اشتهایی هیچی نمیخوره یک سالشه هفت کیلووسیصدهم وزنش کم هم قدش فقط اگر چیزی روزمین ببینه زودمیخورش یک سالش
- دانه روی چشم
سلام اقای دکتز 3 الی 4 روزه پشت پلک پسر یکساله ام دونه قرمز زده دونه مدل جدشه و کمی قرمز ولی همون اندازه که بدده هست بزرگتر نشده چه دارویی میتونم استفادع کنم ؟
- سلام برای رفع اسهال نوزاد هفت ماهه چه باید کرد
نوزاد هفت ماهه دارم که دکتر برای سرما خوردگی او آموکسی سیلین ۱۲۵ تجویز کرد بعد از دو روز اسهال شده آیا از این شربت هست
- زمين خوردن كودك
سلام آقاي دكتر وقتتون بخير
ببخشيد مزاحم شدم بنده يك سوالي داشتم اگه مشكلي نيس لطفا به بنده پاسخ دهيد.
ديروز پسر خواهرم كه يك سال و نه ماه داره محكم از ناحيه پيشاني سمت راست خورد زمين .خيلي صداي بد و بلندي داد.اولش گريه كرده وعصباني شده بود و من رو مي زد چون من باعثش شدم.اما كم كم آروم شد.وبه حالت عادي برگشت اما حدودا نيم ساعت بعدش حس كردم يه خورده آبريزش بيني داشته كه كسيم به اين موضوع دقتي نكرد.كه بعد ازاينكه پاك شدن ديگه نداشت.الان حدودا ٢٤ساعت از اون موقع گذشته. ومن هيچ علائمي غيراز اون نديدم اما دارم ديوونه ميشم.خيلي به هم ريختم و مي ترسم. شنيدم آبريزش بيني خيلي خطرناكه هرچند كم بود و ديگه هم تكرار نشد ولي دارم از نگراني مي ميرم. - اشتها
سلام وقت بخیر پسرم بیمارشماست ۵ سالشه اشتهاش بعضی وقتها کمه بنظرتون شربت سانستول بدم خوبه یا چیز دیگه برای اشتها
- کم وزنی نوزاد یه ساله
سلام خسته نباشید پسرم یک سالشه ولی وزنش خیلی کمه 7کیلوهست الان ممنون میشم راهنماییم کنین
- تهوع
سلام اقای دکتر برای دخترم که حالا تهوع داره دمیترون ۳/۵,سی سی ۸ساعتی میدم کافیع؟؟ بعد تا چند روز بهش بدم این شربتو؟؟ بعد میشه ۱۲ساعتی داد یا باید حتما ۸ساعتی باشه ؟؟دخترم پنج سالسه ۱۸کیلو وزنش ممنون
- قطره دایمتیکون
آیا دادن قطره دایمتیکون به نوزاد دوماهه هر ۸ ساعت نیم سی سی مجاز است؟ استفاده روزانه مشکلی ایجاد نمی کند؟
- شیرحشک
سلام و خسته نباشید اقای دکتر بچه سه ماهه دارم شیرخشک ببلاک 1 میخوره الان چندروزه بعضی اوقات میخواد بخوره قبلش گریه میکنه یا بازی درمیاره بعد میخوره دلیلش چی میتونه باشه؟
- سرما
سلام آقای دکتر ...پسرم دو سال و هشت ماه هستش چند روز قبل بوی بد دهان داشت که با دادن سفکسیم بهتر شد الان آب ریزش شدید به همراه اشک چشم هستش...آیا میتونم هر دوازده ساعت سفکسیم صد براش استفاده کنم..ویرای آبریزش چشم و بینی چه دارویی بگیرم.؟؟..ممنون از توجه شما..
- سلام آقای دکتر می تونم ب پسرم ۷ماهشه پودر سنجد بدم آخه چند روزه اسهال هست
میسلام آقای دکتر می تونم ب پسرم ۷ماهشه پودر سنجد بدم آخه چند روزه اسهال هست
- واکسن کووید مادران شیرده
با سلام و احترام من به دخترم که ۲۱ماهشه شیر میدم آیا میتونم واکسن بزنم و اینکه چه واکسنی بهتره ؟
- تب و سرفه
سلام ، پسرم ۳ سال و سه ماهشه ۴روز پیش به مدت ۲ روز تب کرد خیلی کم سرفه میکرد ولی از دیشب سرفه هاش بیشتر شده ،تو این مدت شربت پلارژین مصرف میکرد ، آیا لازمه آزیترومایسین بدم ؟
- جوش هاي چركي اطراف ناحيه تناسلي دخترم
سلام و خسته نباشيد دخترم هفت سال و نيم سن داره هفته پيش ميگفت كشاله رانش درد ميكنه وقتي چك كردم ديدم يه جوش چركي خيلي بزرگ زده روي قسمت پايين بدنش ، چركش رو خارج كردم و الكل زدم ديشب دوياره گفت اذيت ميشم نكاش كردم ديدم جوشاي چركي كوچيكتر از قبلي و پنج شش تا دونه زده بر اثر چي اينجوري شده هردفعه هم كه ميره دستشويي خودش رو ميشوره و خشك ميكنه لباس زيرش هم هرروز عوض ميشه
- سلام شربت سفکسیم 100برای بچه ام نوشته به خاطر عفونت ادرار باید چند روز مصرف کنه
سلام شربت سفکسیم 100برا بچه ام نوشته عفونت ادراری داره چند روز باید مصرف کنه
- ایروکاست برای افراد فاویسم
سلام وقتتون بخیر. قرص ایروکاست را افراد فاویسم میتونن مصرف کنن؟
- مقدار شربت آزیترومایسن۲۰۰ برای کودک ۶ ساله با وزن ۱۶ کیلو
سلام دخترم ۶ ساله با وزن ۱۶ کیلو شربت آزیترومایسین ۲۰۰ دکتر داره متصدی ننوشته چند سی سی بهش بدم
- در مورد سرماخوردگی
با سلام دختر نه ماه دارم یک هفته آبریزش داشت و بعد آبریزشش خوب شد و دچار کرفتگی صدا و سرفه میباشد لطفا راهنمایی کنید چه دارویی خوبه؟؟
- سلام پسرم یازده سال داره کلیندیوم سی استفاده کند
سلام پسرم یازده سال دارد وبیشتر معدش ترش میکنه وعصبی هست کلیندیوم سی می تواند مصرف کند یک بار ب او دادم خیلی از لحاظ روحی خوب شد

