Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شکستگی
سلام دختری۳ماهه دارم بغلش میکنم کتفش صدا میده دررفتگی استخوانه دردی چیزی نداره ممنون
- سرماخوردگی نوزاد ده ماهه
سلام خسته نباشید پسرم ده ماهش از دیروز تب میکنه آبریزش بینی داره گلوشم بالا آمده بردم دکتر بهش اموکسی سیلین ۱۲۵ داد از دیروز دارم بهش میدم اصلا خوب نشده خیلی گریه میکنه چه داروی دیگه بهش بدم
- آ
سن ۱۷ ماهه هست وزنش هم تا ماه پیش ۸۱۰۰بود هنوز به تنهای نه وایمیسته نه راه میره ولی دست به وسیله میگیره راه میره نزدیک یک هفته هست شربت زینک کید بهش میدم با قطر آهن فروگلوبین
- عفونت گلو نوزاد
سلام من نوزاد دوماه ونیم دارم سرفه و گلو درد داره با سرفه کردن درد میگیره گلوش میشه چرک خشک کن بهم معرفی کنید
- شربت
سلام آقای دکتر گرامی طبق دستور شما به پسرم شربت آسماویت دادم دفعات قبل ایمونس ،کیندر ،فروگلوبین تجویز فرموده بودید این بار چه شربتی دستور میفرمایید و اینکه میتونم در کنارش زینک سولفات بهش بدم یا فقط یک نوع مجاز به استفاده هستم ،پسرم ۳ساله و نیمه هست. متشکرم
- بهبودی اسهال
پودرکیدی لاکت چندروزه تاثیرمیزاره واسهال خوب میشه
- استفراغ نوزاد۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه ام از دیشب هر چه شیر میخورد استفراغ میکنه و گریه و بیقراری هم میکنه تب نداشت ولی الان یه مختصر تب هم داره
- مقدار سفیکسیم
بچم آلتش ورم کرده و میگه درد داره و چ مقدار سفیکسیم بدم 4سالو نیمشه
- سرماخوردگی کودک 3ساله
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک 3هفتست سرماخورده.روز اول تب کرد بعد بردم دکتر سفیکسیم داد و برای آبریزشش سیتریزین دادن ک آبریزشش خوب نشد بعد الان 3روزه خودم رفتم براش سرماخوردگی کوریزان گرفتم آبریزشش بهترشده ولی قطع نشده.ادامه بدم این شربتو؟؟واینکه سرفه خلط دارم داره ک براش برم هگزین تجویز کردن هر 8ساعت میدم.آیا این داروها رو ادامه بدم؟؟
- پا درد
سلام پسری ََ12ساله دارم که یکسره سر درد وگه گداری پا درد باتوجه به اینکه قرص فنوباربیتال استفاده میکرد چه ویتامینی برای سر در د وپا دردش بهش بدم
- ازیترومایسین
سلام آقای دکتر. دیروز مطب مراجعه کردیم. پسرم تب داشت. فرمودید گوشش التهاب داره براش آزیترومایسین نوشتید. فرمودید روز اول ۵ سی سی روزهای بعد ۲/۵ سی سی. چند روز باید بهش بدم؟
- تب شدید
با عرض سلام پسر یک ساله دارم چهارروزه تبش بالاست دکتر شربت سفکسیم هر دوازده ساعت دونیم سی سی نوشته با شیاف هر شش ساعت استفاده می کنه ولی تبش هنوزم بالاست ایا باید شیاف استفاده کنه یا دوباره ببرمش دکتر
- شیردهی
با سلام خواستم بدونم که درطول شیردهی میتونم از شربت زینگ سولفات استفاده کنم بعد اگه استفاده کنم چه میزان باید باش با تشکر ازشما زنده باشین
- پیدرولاکس
سلام خسته نباشید من اولین بارمه دارم از این پودر برای پسر ۲ سال و ۹ ماهه ام استفاده میکنم ، درسته ک تنبلی روده میاره؟
- يبوست
باسلام نوزادي ٥ماهه دارم حدود ٢ماه است موقع شير خوردن ب شدت زور ميزدن.عادت هميشگي اوست.قرمز ميشود موقع شيرخوردم ولي مدفوع نميكند.هميشه با كمك مدفوع ميكندبه شدت صفت.متخصص أطفال بردم بي بي كر مصرف ميكند با پدي لاكت اما فرقي به حالش نكرده.شيرخشك إي آر مصرف ميكند.آلرژي هم دارد
- بیماری کودکان
با سلام یه پسر 7ماهه دارم که اصلا وزن اضافه نمیکنه وزن تولدش 3420 بوده الان 5 کیلو است واصلا غلط نمیزنه وبرای گرفتن اشیا تلاش نمیکنه
- آزمایش مدفوع کودک 2ساله
سلام و خسته نباشید،اقای دکتردر آزمایش مدفوع پسرم consistency:loose w.b.c 2-4 و بقیه موارد not seen،جواب آزمایش چه طوره؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام خسته نباشید ببخشید پسر من کم میخوابه سا نمیخوابه شیرم درست نمیخوره مشکلش چیه
- قطره آهن
سلام آقای دکتر ،بچه هایی که شیر خشک میخورن هم باید قطره هنو و مولتی بخورند؟ پسر من نه ماهشه و آپتامیل میخوره...باید قطره هم بدم؟ آخه مشکلی هست من قطره آهن ویتان میدام اسهال میشه...اگه باید قطره بدم...چه مارک قطره آهن و چه مارک قطره مولتی بگیرم تا اسهال نشه؟ تشکر
- سرفه خلط دار
با سلام دختر من پنج سالش هست ،سه هفته هست بعد از خوردن شربت اموکسی هنوز سرفه های خلط دار میزنه ،البته تعداد سرفه ها کم شده ولی همجنان سرفه ها هست ،ایا داروی جدید شروع کنم ؟

