Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت سرماخوردگی وسرفه
سلام اقای دکتر پسرم ۵ساله چند شب پیش بیرون هواسرد بود سرماخورد روز بعدش از ظهر به بعد شروع به تب کردن کرد بهش شربت استامینفون ودیفین هدرامین دادم تبش کنترل شد خیلی کم سرفه هم میکرد الان سرفه میکنه سرفه هاش هم خلط دار هست چی بهش بدم بیحال نیست بازی میکنه ولی سرفه های بدی میکنه . داداش ۱۰ماهه هم داره از دیروز ظهر تب بالای ۳۸و۳۹میکنه برای اونم شیاف استامینفون گذاشتم نمی دونم اونم سرماخورده یابه خاطر دندانش هست ۴تا دندان قبلا دراورده دندان پنجمش گوشت بالا امده یه زره نیش زده آیا اینم سرماخورده یا از دوندونش هست چی بهشون بدم ممنون میشم.
- حساسیت
سلام کودک من 9 ماهشه که به لبنیات از اول حساسیت داشته و خودم و او رژیم لبنیات داریم آیا میتونم به کودکم بیسکویت مادر بدم؟؟؟چون ممکنه داخل این بیسکوئیت از شیر خشک معمولی استفاده شده باشه
- _
سلام خسته نباشید ، پسر ۵ ساله دارم ۱۶ کیلو، یک هفته پیش دکتر بردمش ، گفتن عفونت گوش و گلو داره ، آموکسی کلاو ۳۱۲ هر ۸ ساعت ۵ سی سی بهش دادن ، الان دارو هاش تمام شده ولی هنوز گلودرد شدید داره نمیتونه آب دهنش رو قورت بده چکار کنم؟
- شربت سفیکسیم
اسهال پسرم 5ساله استشربت سفیکسیم 100برای اسهاال ضروری است.
- دیفن هید
سلام اقای دکتر دخترم ۳ سالشه و سرما خورده بهش شربت زیتروماکس داده دکتر واسه گلودرد الان ببخشید از دماغش مخاط سبز میاد شربت دیفن هیدرامین خوبه بدم؟؟ چون میاد تو دماغ وگوش اذیت میکنه
- قرمزی کف پای کودک ۱۶ ماه
سلام وقت بخیر الان چندوقته کف پای پسرم که ۱۶ ماهشه قرمز میشه وکمی هم داغ کم خون بو ن قطره اهن خارجی بهشمیدم
- سلام پسرم ۲سالو نیمشه زیرپاهاش زرده نشانه چیست اصلا آرمایش نداده
- شربت ویتاگلوبین
با سلام. دختری چهارساله دارم که کم اشتها و ضعیفه. بدون تجویز پزشک شربت ویتا گلوبین و شربت کلسی کیر میدم بهش.دخترم کم خونی و فقر اهن نداره.ممکنه مصرف این دو تا شربت براش مضر باشه.ممنون از راهنماییتون.
- شربت تقویتی مجاز در فاویسم
با سلام ، خداقوت، پسرم دو سال و دو ماه داره و یازده کیلو هست و فاویسمه، درجه اش هم گرفتیم زیاد بود، برای تقویت و استهاش چه شربتی مجازه؟ ممنونم از پاسختون
- عفونت ریه
پسرم چهار ماهشه سرفه میکنه و عطسه بردمش دکتر گفت عفونت ریه داره . چکار کنم ؟
- سرماخوردگی کودک
سلام.دختر1سالو4ماهه ام شباتوخواب اونقدرسرفه میکنه که بالا میاره.چکارکنم؟
- سرماخوردگی
دختر شش ساله ام سه روز سرفه زیاد میکند وابریزش بینی سبز رنگ است ولی تب ندارد احتیاج به چرک خشکن دارد؟
- آبمیوه
سلام. خسته نباشید. بچم تب داره. یسال و نیمه. براش آبمیوه میگیرم یکم با آب قاطی میکنم. مثل آب لیمو شیرین یکم شکر میریزم که بخوره. ضرر نداره؟ ممکنه بالا بیاره؟
- شیر بز
سلام عیدتون مبارک اقای دکتر بدا کودک ۲۲ماهه که الرژی به پروتین گاوی داره و باعث رفلاکس شدید و سرفه کودک شده مبشه شیر محلی بز داد ؟ عوارضی نداره ؟
- مصرف دارو
سلام پسرم تب و سرفه خیلی کم شربت سفیسیم ۱۰۰میدم براش وزنش ۱۵ سنش ۳ آیا چند سی سی بهش بدم
- نفخ نوزاد ۲۰ روزه
برای نفخ نوزادم پدی لاکت تجویز شده ولی استفراغ میکنه وقتی میخوره،ممنون میشم راهنمایی کنید.
- آیا قرص آفاکلاو ۶۲۵ برای فاویسم بد است
- بدخلقی
سلام پسرم 5سالشه خیلی جوشی و عصبیه چیکار کنم اروم بشه؟؟
- مورچه قرمز
با سلام مورچه قرمز داریم توی خونه که دخترم ۲ سال ۴ ماه و یکی دیگر از دختر هام ۸ سالشون هست مورچه گزیدتشون تمام بدنشون قرمز شده و میخاره و فردا باز دانه های جدید میزنه و بزرگ میشه و میخاره باید چه کار کنم
- ویتامین
سلام و خسته نباشید دکتر پسر من دوسال و هفت ماهش چه ویتامینی خوب بهش بدم ممنون

