Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغییر رنگ پوست
باسلام کودک من چهارده ماهشه ی جاهایی از پوست بازو تا آرنجش تیره شده خیلی نگرانم علتش چی میتونه باشه
- شربت سفکسیم به کودک سه ساله با وزن ۱۳ کیلو چقد بد؟!م
سلام شربت سفکسیم برای کودکی که وزنش ۱۳ کیلوست چه مقدار باید داده شود؟!
- قطره ملیکازیم
سلام و وقت بخیر نوزادم یک ماه و نیمه ام نفخ و تعداد دفع زیاد ، شل و سبز و محاطی داشت، با آروغ شیر می ریخت قطره ملیکازیم قبل شیردهی بهش میدم وضعیت بهتر شده، آیا استفاده از این قطره اشکال داره؟ بعد بدن خودش در تولید آنزیم مشکل پیدا نمی کنه؟
- ازمایش متابولیک
سلام آقای دکتر پسر خواهرم نه ماهش هست تشنج میکنه داروی لوبل مصرف میکنه نوار مغزش یکم مشکل داره ولی ام آر آی سالمه از نظر حرکتی و هوس عالیه ازمایش براش نوشتن پلاسما لاکتات هاش 23هست چند تا بالا هست آیا این بیماری متابولیکی هست درمان میشه ؟؟؟؟
- روغن زیتون
سلام جناب دکتر خداقوت مصرف روغن زیتون برای کودک ۱۵ماه مجاز هست؟
- سلام نوزاد۱۱ماهه دارم که سرماخورده بهش اموکسی سیلین ۱۲۵میدم یادم نبوده تویک وعده دوباردادم چیکارکنم
- دوز سفکسیم
سلام و خسته نباشید پسر من یک سال و چهار ماهه هست با وزن دوازده کیلوگرم.دیروز بردمش دکتر گفت ی مقدار عفونت داره سفکسیم ۱۰۰ نوشت من دوز و زمان رو فراموش کردم.میشه راهنمایی بفرمایید چند وقت ی بار چ مقدار دارو بدم
- تکرر ادرار
سلام و خسته نباشید آقای دکتر. دخترم ۵ سال و نیمشه.چند روزه زود به زود میره دستشویی.یه جورایی حساس شده،فکر میکنه دستشویی داره ولی بعضی وقتها اصلا نداره.یا اینکه حساس شده به اینکه شلوارش خیس بشه وقتی که خودشو میشوره.این حالت رفع میشه یا باید دارو استفاده کنه؟ممنون میشم راهنماییم کنین.سپاس
- عدم وزن گیری کودک یک ساله
باسلام پسرم با وزن 2850گرم متولد شد الان یک سال ویک ماه با وزن 8200 از نه ماهگی اصلا مزن گیری خوبی ندارد و روزی 2تا3بار دفع مدفوع شل داره و چرب هستند آیا امکان داره به همین دلیل وزنگیری خوب نداره البته اشتها خوردن هم ندارد.
- بیدار شدن مکرر از خواب
سلام.پسر دوساله من شبها تا صبح هر یک ساعت بیدار میشه گاهی شیر میخوره، گاهی گریه میکنه، گاهی پا میشه میشینه ، گاهی روی پا میذارم و به هر زحمتی دوباره میخوابونمش ولی یک ساعت دیگر دوباره بیدار میشه. از وقتی دنیا امده همین شکلیه و هر یک ساعت یکبار بیدار میشه در طول روز هم بسیار شیطون هست. خسته شده ام از این بیدار شدن های مکرر.
- اس امپرازول
سلام آقای دکتر بچم از ۱ماهگی اس امپرازول میدمش، دکتر برا۲۰ روز نوشته، چند وقت دیگه ادامه بدمش؟ و اینکه هنوز تک سرفه داره دارویی برای اون نمیشه داد؟
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- شربت
سلام شربت سیریزینو برای کودک ۳ سال ک عطسه وابریزش داره چند سی سی و هرچند ساعت ۱ بار باید بدم؟؟
- واکسن انفولانزا
سلام وقت بخیر پسرم ۴ سال و نیم داره لوزه هم داره . واکسن انفولانزا اولین باره میزنه چنددوز و به فاصله ی چند هفته بزنه؟
- درمورد تب
من دختر دوساله نیمه دارم از یکشنبه شبش تب کردتا دیشب،تبش رفت و برگشت بود،الانم تب نداره دوروزه تودماغی حرف میزنه،از دیشب تاحالا یکسره سرفه میکنه،ابریزش بینی هم داره،رنگ مدفوعشم تغییر کرده باید چکار کنم ،از غذا خوردن افتاده همش دل آب میخواد
- غورت دادن اب دهان وگریه کردن کودک
سلام پسرم آب دهن غورت میده گریه میوفته سینه نمیتونه مک بزنه همش گریه هلاک شد منم نمیتونم تشخیص بدم دلش درد میکنه یا گلوش یکسال وهشت ماهشه
- جواب ازمايش
سلام و وقت بخير خدمت شما ببخشيد خواستم بپرسم در جواب ازمايش چكاپ پسرم كه ٦ ساله هست LDL/HDL cholesterol: 1.0 eGFR : 252 نشان داده شده مربوط به چه چيزي ميباشد.
- عرق کردن و خون دماغ در خواب
باسلام.دخترم ۲ سال و ۷ ماهشه وقتی شب ها میخوابه با اینکه فقط یک لباس میپوشه و پنجره را باز میگذارم خیلی عرق میکنه از ناحیه ی گردن که گاهی دو بار در خواب لباسش را عوض میکنم و اینکه در تابستان حدود ۴ تا ۵ بار در خواب خون دماغ شده وزنش ۱۰ کیلو ۲۰۰ گرم .غذا خوردنش متوسط و اینکه ما در شهر ی زندگی میکنییم که اینجا هوای خنکی داره لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر از شما
- قدووزن
سلام من پسرم ۶ سالشه قدش ۱۰۸سانتی متروزنش۱۷ کیلو _۴سالش بود آزمایش کامل گرفتن دکتر گفت همه چی خوبه فقط آهن بدنش زیاده ک من اصلا بهش آهن ندادم دیگه /هیچ شربت اشتهایی یادارویی ندادم بهش الان فقط بخاطر قدووزنش ناراحتم_بیش فعالم نیست،و دیگه هیچ مشکلی نداره /پلوب اندازه یک کفگیرمیخوره سوپ یاخورشت دوست نداره فقط مرغ اونم یکم،اینجوری ویتامین بدنش چطوری تامین میشه لطفاراهنماییم کنین😭
- شربت تقویتی
سلام پسرم یکسال یک ماهش کم وزن براش ش بت مولتی ویتامین زینگ پلاس سانستول خریدم. آیا در کنار این شربت باید مولتی ویتامین رو که بهداری میده رو هم به پسرم بدم؟

