Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره میلکازیم
سلام آقای دکتر اینکه با رژیم سختی که دارم و دخترم به شیرخشک پپتی و پپتی جونیور حساسیت داده و رفلاکس بدتر شد یعنی به لاکتوز حساسیت داره؟؟قطره میلکازیم بدم؟
- کودکان
سلام دخترم ۱۴ ماههستبینیش گرفته نمیتونه بخوبی نفس بکشه ریزشبینی هم داره نه کیلو وزن داره گفتمچه مقدار شربت سفیکسیم ۱۰۰ بهش بدم ؟
- تغذیه درسرماخوردگی
سلام دکترخداقوت ببخشید میشه هنگام سرماخوردگی به کودک موز داد پسرم دوسالست و خیلی دوست داره نمیدونم خوب براش یا نه؟متشکرم
- سلام ببخشید دختر من چهارسالشه دستش لایه در مونده بود ناخنش کلا کبود شده بود الانم از ته افتاد خواستم ببینم دوباره در میاد لطفا جوابشو بدین
- معرفی شربت براکودکان
سلام خسته نباشید.. یه دختر ۲سال ونیم دارم که دندون هاش پوسیدگی پیدا کرده.. میخاستم یه مولتی ویتامین خیلی خوب ک بیشتر حاوی کلسیم و ویتامین دی باشه و برای سلامت دندون هاش موثر باشه معرفی کنید ممنون و مچکر
- سلام بچه من سه سال نیم هست کف دست پاهاش همش زرده پوستش بعضی مواقع زرد میشه
- مقدارمصرف سفکسیم۱۰۰
انگشت اشاره پسر ۸ سالم شکسته و زخم شده دکتر آتل بسته و سفکسیم۱۰۰ نوشته ۱۲ ساعت ولی مقداری را ننوشته وزن ۲۵ کیلوگرم است
- شب ادراری
سلام پسری۱۰ساله دارم که مشکل هیپوس پادیاس داردبعدازعمل که در۲سالگی انجام داده شب ادرای داردآیامشکل شب ادراری ازبیماری وعملش است وآیاقرصی هست که پیشنهادبدهیدتاشب ادراریش قطع شودچون بزرگ شده خودش خجالت میکشد ممنون
- قرص جوشان ویتامین سی برای فاویسم
سلام . آیا کودکی که فاویسم دارد می تواند از قرص جوشان ویتامین سی 1000 استفاده کند؟
- کش و قوسو زور زدن شدید
بچه یما یک سال و شش ماهشه. الان بشدت بی دلیل یا خودش دراز میکشه رو زمین و یا وقتس بغلش میکنید به بدنش قوسمیده و زور میزنه به حدی که اینقدر طولش میده که عرق میکنه.دلیلش چی میتونه باشه؟
- “
درود، کارن کرفی هستم چند روز قبل سرما خورده بود آوردم پیش شما الان خوب شده الان خلط داره که میریزه چه شربتی بهش بدم خلط خوب شه شما نیوتادین استامینوفن بهش دادن ، ممنون.
- سرفه
سلام آقای دکتر،بچه من 5سالشه چند دوره انتی بیوتیک استفاده کرده،آیا امکان داره از آمپول بتامتازون استفاده کنه؟
- شیرپاستوریزه
سلام آقای دکتر.دخترم سه سالشه باوزن ۱۳ کیلوتا۲سال نیم بهش شیرخشک گیگوز۲ میدادم الان یک هفته ای هست بهش شیرپاستوریزه میدم ولی بدنش همه دانه های قرمزشبیه جوش زده .میخواستم بدونم چه شیری بهش بدم ممنونم
- مغزواعصاب
پسری دارم 8ساله بعدازاینکه باسر ازبارفیکس پرتاپ شدن وهمون موقع سی تی اسکن دربیمارستان میلاد تهران واسشون انجام شد مشکلی نداشتن چندماه بعدهم همینطور حدود 8ماه بعد بخاطر اینکه هرازگاهی کمی سردرد داشتن MRI درخواست شد جواب اون هم الحمدلله سالم بود ولی نوارمغزی که ازبچه گرفته شد دکترمیگه ازسال گذشته تاالان این بچه داره نامحسوس تشنج میکنه وضریب هوشیش میاد پایین ولی شمامتوجه نمیشید الان داروی لاموتریژین روبا یک چهارم واسش شروع کردن تا به 2عددبرسه بعدازچندین ماه میخواستم نظرتون رو بپرسم آقای دکتر خیلی زود کلامش وحرفی که میخواد بزنه روفراموش میکنه ومتاسفانه یادش میره غیراز داروخوردن چکارمیتونیم واسش بکنیم مثلا چه ورزشی خداخیرتون بده ممنونم
- آلرژی و کهیر
سلام آقای دکتر دخترم شش سالشه آلرژی داره گاهی کهیر میزنه و در حال مصرف شربت هیدروکسی زین هست هفته ای ۵ سی سی اما چند روزه که به شددددت کهیر میزنه انگار علائمش برگشته و دوز شربت ش رو باید بیشتر کنم خاستم بپرسم تا چه مقدار میتونم بهش بدم و چند میل و روزی چند بار ؟ شش سالشه و ۲۰ کیلو هست
- دونه قرمز
سلام آقای دکتر دخترمن ۹ماهشه و حدود ۷ماهگی دونه ای زیر بغلش ک واکسن ب ث ژ زدن مساهده کردم ولی هنوز اون دونه هست و قرمزه زیر سینه اش.آسا باید ب پزشک مراجعه کنم
- شب ادراری
باسلام پسر من ۵ سالش مشکل شب ادراری داره اول اسپری دسموپرسین و در هر دو بینی یکبار میزدم جواب نمیداد بعد سه بارش کردم و تا وقتی میزنم خشک خواستم بدونم تا چند وقت چقد دوز دارو استفاده کنم رفع بشه شنیدم تا سه ماه میشه ممنون
- درمورد کمبود ویتامین b12
سلام اقا دکتر گفتین مشکل گوارشی ینی چجوری باش؟ پسرم نزدیک ۱۹ ماهش ولی هنوز از ۱۰،۲۰ روز بالا میاره اسهال اینا نمیشه ، بازم ازمایش کل بگیرین یا فقط درمورد این ویتامین؟؟؟
- شربت اشتها
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسر ۵ ساله دارم اشتهاش خیلی کم شده میخوام بدونم چه شربتی بدم بهش خوب باشه ؟ و اینکه ومولتی ویتامین آرژی پلاس هم میخوره که برای رشد قد هم مناسبه آیا نیتوته دو تا مولتی ویتامینها رو باهم بخوره؟
- شربت ایمیونیس
سلام وقتتون بخیر مامان آیهان انصاری هستم امروز اومدم مطب چون فرمودین سیستم ایمنی بدنش ضعیفه بخاطر اضافه وزنش میخواستم بدونم شربت ایمیونیس بدم بهش یا لازم نیست .

