Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سینه نوزاد ۶ماه
رفتیم عکس گرفتن از سینه نوزاد گفتن عفونت داره کم براش انتی بیوتیک نوشتن برای ۱۰ روز انجام دادیم ولی گاهی از اوقات خس خس داره
- سلام نوزاد چهار روز داریم. فقط گریه میکنه. وسرما خورده شیر نمیخوره.
- سلام دکتر من دخترم معدش کار نمیکنه ۴۰ روزشه باید چیکار کنم
- مقدار دارو
سلام دکتر پسرم یکساله هست چه مقدار شربت زینک بهش بدم
- آزمایش نوزاد 11 ماهه
سلام ببخشید شما گفتید آزمایش بده چه آزمایشی باید بدهدر مورد سوال قبلی.
- سلام
خواهر زادم چهار ماهشه این دوروزه شیر نمیخوره (شیرخشک استفاده میکنه) وفقط گریه میکنه ؛بعضیا میگن دندون درمیاره چرا شیر رونمیخوره علتش چیه ؟ لطفا جواب بدین 🙏
- سلام نوازد من دختر هست از بدو تولد داخل نهایه تناسلی فکر کنم اسمش مبهل هست رنگش خیلی تیره هست الان آخرهای چهار ماه هستش
از بدو تولد مبهل تیره دهشه
- شیر نخوردن نوزاد 4ماهه
سلام بچم تازه 3 ماهش تموم شده خیلی شیرخشک و خوب و زیاد میخورد اما بعد از واکسن 2 ماهگی 48 ساعت بعدش یه شب خوابید صبح بیدار شد خیلی سخت شیر خورد به سختی شیر بهش میدم همش با زبونش میده بیرون زبونش و میچرخونه نصف قبل شیر میخوره اونم با فاصله زمانی زیاد میخواستم ببینم دلیلش چیه مگه میشه یهوییی بچه انقد کم شیر بخوره اونم به زور الان 20 روزه اینجوریه
- شیر خشک
سلام پسرم امروز شش ماهش تموم میشه تا الان شیر اپتامیل پپتی خورده امروز دکترش به خاطر وزنگیری نامناسب گفت که بهش اپتامیل pdf بدم گفتش بعد اینکه وزنش رسید به نمودار سبز قطع کن و اپتامیل معمولی بده دکتر مگه این شیر مخصوص نوزادان نارس بعد از ترخیص از بیمارستان نیست ؟اشکال نداره الان که پسرم ۶ ماهش شده این شیرو براش شروع کنم بهش بدم مشکلی پیش نمیاد ؟ممنون میشم راهنمایی کنین 🌺🌺
- دوز سفکسیم برای نواز ۸ ماه چقدر است
نواز ۸ماه دارم دکتر بردم دارو سیتریزن و سرماخوردگی داده ولی الان سرفه خلتی میکنه میخوام بدونم دوز سفکسیم چقدر بگیرم
- قی کردن چشم
با سلام و خسته نباشید من یه پسر دارم 12روز داره و چشمش خیلی قی میکنه و رنگش زرده پیش متخصص بردمش براش قطره باکتی ماید10 براش نوشته حالا میخواستم بپرسم با توجه به سنش این قطره براش مناسب هست یا نه و یا اگه راه دیگه ای است راهنمایی کنید باتشکر
- سرماخوردگی کودک 8ماه
سلام پسری 8ماه دارم خیلی سرفه میکنه وآبریزیش بینی شدید داره داروبهش چی بدم
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر دخترم بیمار شماست 7 ماهش هست کی بیارمش برای واکسن آنفولانزا شما برام مینویسید یا بگیرم بیارم
- تب
سلام بچم 8ماهشه از دیروز تب داره تا ۳۸ و نیم هم بالا رفت ابریزش بینی داره اب دهنشم هم میریزه دهنش با سرش بیشتر داغه چیکار کنم دارو دارم میدم بهتر میشه دوباره تب میکنه
- نوزاد
من نوزاد ۱۵روزه دارم خواستم ببینم ازچه روزی باید بهش قطره ویتامین اد بدم و چند قطره درروز؟؟؟؟
- بادکردن شکم نوزاد
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر من دوروزه شکمش خیلی خیلی بادمیکنه چیکارکنم
- واکسن آنفولانزا
سلام ایا نوزاد یازده ماهه باید واکسن آنفولانزا بزنه
- رفلاکس
سلام آقای دکتز،پسر من ۱۰ ماهشه برای رفلاکسش کپسول امپرازول داخلشو نیدم روزانه بهش ولی چون دون دونه هیجوره نمیخوره میخواستم بدونم میتونم لهش کنم با شیر بهش بدم؟
- دختر بچه نوزاد یک ماهه نفخ داره
- عدم وزن گیری
با سلام نوزاد ۵ ماهه ام در هنگام تولد ۳۷۵۰ گرم بود با شیر خشک تغذیه میشه و روزانه حدودا ۷۰۰ میلی لیتر مصرف میکنه ولی انتهای ۵ ماهگی دو برابر وزن اولیه(۷۵۰۰ گرم) نشده و ۵۰۰ گرم کم داره ایا ممکنه مشکل خاصی داشته باشه؟

