Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اشتها
سلام پسرم جهار سال و نیم داره خیلی کم اشهاست شربت زینک و اپتایزر فایده نداشت شما براش ازمایش کلی نوشتین کم خونی و ویتامین د کم داشت لطف میکنید یه شربت اشتها خارجی معرفی کنید ، ممنون
- کوتاهی قد
باسلام آقای دکترخسته نباشین من پسری دارم ۷ساله ک قدش خیلی کوتاهه وزنشم کمه ولی خیلی ناراحتم براقدش ازبچگی هم کلیییی شربت ویتامین وتقویتی گرفتم اصلاااافایده نداشت میشه لطفا راهنمایی کنین ممنونم خداخیرتون بده
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
دخترم ۶ سالشه گلوش عفونت کرده،از داروخونه آزیترومایسین ۲۰۰ گرفتم نمیدونم دوزش رو چجوری بدم متناسب با سن
- سرماخوردگی کودک
سلام دکتر جان خداقوت ببخشید من خودم سرما خوردم دیشب سرم زدم امروز صبح پسرم که ۱۴ماه هست تب داره سرفه خشک میکنه لج داره دستور شما چیه نیاز به مراجعه هست؟؟
- سلام دخترم ۵سالشه وزن ۱۶کیلو چقدر باید بهش شربت سفالکسین بدم ممنون
سلام وقت بخیر دخترم پنج سال داره وزن ۱۶کیلو دکتر بهش سفالکسین ۱۲۵داده نگفته چقدر بهش بدم لطف کنین راهنمایی کنین ممنون
- یبوست
سلام آقای دکتر دخترم ۲سالونیمه یبوست داره وانواع شربت واکسی پلاس وسنا گل ولاکتولوز رو بهش دادم اثر نداشت لطفا راهنمایی کنید که پودر پیدرو لاکس اثر داره استفاده کنم یا خیر
- آزترومایسین
مقدار مصرف آزترومایسین۲۰۰ برای کودک ۴سال و۸ماه و وزن ۲۱ کیلو
- بیماری
سلام آقای دکتر من مسافرت هستم امروز بچه ۵سالم میگه گلوم درد میکنه ولی علایم دیگه ای ندارع فعلا چه دارویی بهش بدم؟
- عفونت چشم
سلام دکترخسته نباشیدمیدونم تینجافقط بایددرموردکودک سوال کردخیرببینید جواب منوبدیدمن خودم۳۵سالمه وچندروزپیش چشمم همش خارش وسوزش داشت وفرداش پلک بالام ورم کردوقرمزشدبعددوسه روزکمی ورمش خوابیدولی الان دست میزنم پشت چشمم یه چیزگردی هست توروخداراهنماییم کنیدبجان بچه هام شرایط دکتررفتنوندارم خیرببینیدخیلی میترسم
- سلام پسر من ۴ ماهشه بخاطری مشکلی کی داشت ختنه کردیم الان سری آلتش باد کرده
- قطره استامینوفن
سلام من به کودکم قطره پاراکید دادم که به مدت 2 ماه باز شده آیا مشکل خاصی دارد
- آب
با سلام نوزاد من ۶ ماه و نیم است و وزن آن ۸ کیلو گرم است روزی چند لیوان آب باید بخورد یا چند میلی لیتر؟
- سوزش ادرار کودک
سلام دخترم ۲ سالو ۲ ماهشه استفراغ و تب داشتن دوروز پیش و بهتر شدن اما مدام میگوید که پهلوم و ناحیه تناسیلیش درد میکنه وگریه میکند دردش انگار میگیره ول میکنه
- سلام اغای دکتر دخترم العان از روری زمین پودر فلفل قرمز ریخته بود خورد مشگلی پیش نمیاد یک سالشع
- جواب کالپروتکتین
به خاطر حرفه شما ازش ازمایش گرفتم اگه جوابه درستو حسابی نمیدین چرا مردمو سره کار میزارین 800 تومن حق ازمایشش بود فکر میدکنید نمیدونم پیش دکتر ویزیتش کنم چنتا دکتر رفتم نتیجه نگرفته وگرنه راهم دوره میومدم مطب حقه ویزیتتونم میدادم 😏😏
- ازیتروپایسین
پسرم ۱سالشه میشه بگین چقدر آزیترومایسین بدم بهش وهر چند ساعت بدم درضمن وزنش ۹ کیلو هست
- عدم راه رفتن کودک
سلام ،بچه ام یازده ماه و بیست روزه شه ،با کمک دست راه میره ،به کمک اجسام هم بلند میشه ،،سوال من اینه کی مستقل راه میره ؟؟ ایا دیر نشده راه رفتن؟؟ مرسی
- غذا
سلام خسته نباشین به کودک نه ماهه هر چند ساعت یه بار باید غذا داد لطفا جواب دهید؟؟ من هر دو ساعت یه بار بهش غذا میدم
- بثورات پوستی
سلام وقت بخیر، پسرم ۹ ساله است و بثورات روی پوست بدنش به جز سر بوجود آمده. تا دیروز قرص آزیترومایسین ۲۵۰ روزی یک عدد و قرص کوتریموکسازول هر ۱۲ ساعت برای درمان التهاب لوزه مصرف کرده. در حال حاضر امکان مراجعه به پزشک ندارم. قابل تشخیص نیست که کهیر است یا بیماری واگیردار.لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنون از لطف شما
- واکسن شش ماهگی؟
سلام وقت بخیر. به علت تعطیلی عیدمیشه چهاریاپنج روزواکسن شش ماهگی روزودتربزنم؟ اشکالی ندارد؟ ممنون ازپاسخگوییتون..

