Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم 6سالع وسه روزه سرفه های خلط دار و خشک میزنع بردم دکتر شربت سیفیسکیم صد داده الان از امروز خورده اما باز هم همونجوری سرفه میزنع خلط دار نگرانش هستم که به ریه هاش پخش نشده باشع
پسر 6سالع ام سه روزه که سرفه های خشک و خلطی داره امروز بردمش دکتر شربت سیفیسکیم 100ودو تا داروی دیگه داده دوبار دوازده ساعتع سیفیسکیم و اون داروی دیگه رومی 4و یکی 6 ساعتع رو دادم الان نصفه شب هستش همون جور سرفه میزنع میگم خدای نکرده ریه هایش رو در کیر نکرده باشه خیلی نگرانم
- سلام ی پسر پنج ساله دارم مشکل اسم والرژی داره الان دوهفتس مریضه سرفه های شدید خشک وخلطی داره ی ددر قرص آزیترومایسین خورده خوب نشد الان دوباره تب وسرفه داره دکترش قرص سفکسیم ۲۰۰نوشته خواستم بدونم چن ساعتی چقدبدم خوبه
- با سلام نوزاد ۳ماه دارم صورتش یه سمتش قرمز میشه میتونی راهنمایم کنی ممنون میشم
- سلام پسرم 14 ماهشه و آبریزش بینی سبزرنگ دارد چه دارویی باید بخورد
- سرما خوردگی
سلام دکتر جان دخترم ۹ ماهشه سرفه داره به صورت خلطی تنگی نفس داره شربت برم هزگین بدم موردی داره یا خیر
- زردی نوزاد
- پرده گوش
ایاباجیغ زدن اطرافیان روی سرنوزاد پرده گوش نوزاد ممکن است که پاره شود؟یاباصدای زیاد آهنگ در مجالس؟علایمش چیست؟
- تب
سلام خانم/اقا دکتر خوب هستید وقتتون بخیر ببخشید مزاحم شدم خانم/اقا دکتر بچه ما هم تبش خیلی بالاست هم چشاش میسوزه میشه لطف کنید اگه زحمتی نیست بگید باید چکار کنیم؟
- قند. کودک
سلام. خسته نباشید آزمایش برا کمبود ویتامین دی مدرسه خواست. ما هم آزمایش کلی گرفتیم دخترم 9ذسالش هست آزمایش رو براتون میارم. فقط یه چیزی. قند رو زده 109 قندش بالا هست این نگرانم کرده ناشتا نبود. نمیدونستم یعنی آزمایش قند هم هست شبش هم مهمونی بود حسابی شیرینی خورد. دلیل میشه یا نه
- ناخن های شکننده
دخترم پنج سالشه و ناخن های شکننده ولایه لایه شده ای داره له همراه ریزش موی شدید ازچه قطره ای باید استفاده کنم
- شکاف
سلام جناب آقای دکتر وقت شما بخیر. پسرم بیست ماه دارد و پزشکش جنابعالی میباشید. چند روزی هست که متوجه شدم بین مقعد و آلت پسرم شکاف باریک و کوتاهیی ایجاد شده است. آقای دکتر الان پنج شنبه هست و دسترسی بهتون ندارم. لطفا راهنماییم بفرمایید که مشکل چیست و ما چه کمکی میتونیم به پسرم بکنیم؟ یک دنیا سپاس و قدردانی از عنایت شما
- سلام بچم ۴۰ روزشه میتونم بهش اموکسی سیلین بدن اخه سینش خیلی صدا میده نمیزاره نفس بکشه
- سلام وقتتون بخیر دختر 3سال 5ماه دارم چند وقتی هست داخل مدفوع خلت میبینم نشانه ی چیست
- اسهال استفراغ
پسرم چند روز هست بی اشتها و اسهال و استفراغ داره چیکار کنم
- سرماخوردگی کودکان
سلام دخترم ۵ساله اش خروسک گرفته صداش خیلی گرفته سرفه های خشک داره تب داشت بالا میاورد دکتر بردم ازیترو ۱۰۰ داد ۸ سیسی وشربت گایافنزین هر ۸ ساعت ۵ سیسی دگزامتازون نصفش زد ولی خوب نشده میشه اگرنیاز داروی دیگه بدید ۱۵ کیلو دخترم
- خس خس سینه و خلط گلو
سلام ببخشید دخترم چهار ماهشه سینه خرخر میکنه به نظر شما چه چیزی براش خوبع
- مقدارمصرف شربت سفکسیم برای کودکا
دخترم ۵سالشه باوزن ۱۵کیلو.دکتربراش شربت سفکسیم ۱۰۰تجویزکرده بادوز۳سی سی هر۱۲ساعت اماتبش قطع نمیشه.بنظرشمامقدارش رو درست گفتن؟
- ارامش
سلام دکتر دخترم ۱۴ماهشه برای راحت دراوردن دندوناش چقدر شربت استئوکر میتونم بدم بهش؟درروز چندسیسی؟
- ماهیچه
سلام اقای دکتروقت بخیرپسرم۸ماهشه اصلا مرغ دوست نداره چه ماهیچه ای میتونم تو سوپ بریزم بهش بدم؟
- گوش نوزاد
سلام ببخشید پسر یازده ماهی دارم که موقع خواب خیلی گوشاشو میکشه و میخارونه تاحدی که نمیتونه زود به خواب بره دکتر هم بردمش ازمایش ازش گرفتن عفونت نداره گوشاشو نگاه کردن میگن کمی واکس داره بنظرتون چرا گوشاشو میشکشه ؟ چی کار کنم لطفاً راهنماییم کنید خیلی اذیته بچم ؟

