Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره
سلام قطره ادزیر چقدر به بچه شش ماهه بدم ممنون
- تب و اسهال
سلام میشه برای تب و اسهال از چرک خشکن استفاده کرد
- گفتار
با سلام و خسته نباشید آقای دکتر ی سوالی داشتم پسر ۱۹ ماهه اگه در حد کلمه حرف بزنه و جمله دو کلمه ای نگه جای نگرانی هست؟پسرم تک کلمه ای خیلی زیاد میگه ولی بیشتر باید بگم تا تکرار کنه از اون همه کلمه ای که بلده از تعداد کمی استفاده میکنه تا چند ماهگی فرصت داره تا حرف بزنه؟
- لخته های سفید حاوی خون؟
سلام آقای دکتر
دختری دارم با سن پنج ماه و نوزده روز و وزن هفت کیلو و نهصد گرم. تو دو ماهگی عمل انواژیناسیون انجام داد
تقریبا یک ماه و نیم بعد از عملش لکهها ی قرمز تو مدفوعش دیدم
چند روز بود و قطع شد تا یکی دو هفته. بعد دوباره همون لکهها رو دیدم به علاوه لخته های سفید حاوی خون
آزمایش خون مخفیش مثبت بود(1+). دکتر گفت احتمالا حساسیت به پروتیین شیر هست و برای من پرهیز غذایی توصیه کرد.
الان شش روز گذشته و لخته ها نموندن و فقط نقاط ریز قرمز پررنگ باقی موندن.
نظر شما چیه آقای دکتر؟ ببخشید وقتتون رو گرفتم. - قطره آهن و مولتي ويتامين
سلام آقای دکتر پسرم ۵ماه و ۲۰روزشه معمولا قطره های مختلف بهش نمیسازه توی دفع دچار مشکل میشه براش قطره آدزیر تجویز کرین یبوست نشد ولی ۳۰قطره رو نمیخوره بالا میاره اوق میزنه یکسره گریه میکنه قطره دیگه ای هست که طعمش بهتر باشه؟
- خاراندن پشت گردن
سلام دکتر دخترم یازده ماهه هست همش پشت سرشو میخاره و پست گردنشو طوری که بعداز خارش قرمز میشه به دکترش گفتم گفت بچه ها موقع دندون درآوردن گردن و قورت و دماغشونو میخارن تا الان هم ۸ تا دندون درآورده ابن خارش بخاطره چیه ممکنه حساسیت داسته باشه البته چند وقتیه دکترش تشخیص رفلاکس داده چون عوق میزد ممکنه بخاطر رفلاکس باشه ؟؟؟؟
- قرمزی گوش
سلام آقای دکتر ببخشید من سه هفته پیش گوش دخترمو سوراخ کردم الان یک گوشش یکمی قرمز شده لطفا یه راهنمایی بکنید چی بهش بزنم خوب بشه. دیگه تو این روزا مطب نرم ممنون. 8 ماهشه
- پودر کیدی لاکت
سلام می خواستم بدونم مصرف پودر کیدی لاکت بدون تجویز پزشک برای فرزندم که ۶ سال است مشکلی دارد یا خیر
- جوش های ریز زیر پوستی
سلام آقای دکترببخشید پسرم ۵ماهش تموم شده کشاله هردورانش جوشهای ریز زیرپوستی داره پماد زینک اکسیدوکالاندولاایروکس وهیدروکورتیزون استفاده کردم هیچ تغییری نکرده پوشکشم عوض کردم میشه یه پماد مناسب معرفی کنید؟؟؟
- چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم به کودک شش ساله
چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم به کودک شش ساله ؟
- قطره اهن
من قطره اهن سیدرال میدم ایا عوارض نداره برای کودک هشت ماهم
- منطور از ۱ پیمانه چقدره
سلام اقای دکتر دخترم ۷ سالشه ،وزن ۲۱،دکتر شربت اموکسی کلاو ۴۵۷ داده هر ۱۲ ساعت ۱ پیمانه. ۱ پیمانه چقدره؟ ایا مقدارش برای دخترم درسته؟ ممنونم
- شیرخشک
سلام وقت بخیر. پسر ۴ سال و پنج ماهه دارم با وزن ۱۵ کیلو. طعم شیر پاستوریزه رو دوست نداره نمیخوره. ولی شیرموز پاکتی ها رو دوست داره. من بجای شیر پاستوریزه روزی دو لیوان شیرخشک آپتاکید پرونوترا برای بالای ۳ سال میدم. لازمه بازم ادامه بدم یا دیگه همون شیرموز پاکتی ها کفایت میکنه؟
- جوانه
سلام کودک یک ساله دارم میشه داخل سوپش پودر جوانه گندم یونجه بریزم مشکلی ایجاد نمیکنه
- آلرژی
سلام .خسته نباشید .پسر ۱۸ ماهه دارم که دو روز است که نوک انگشتان دستش برآمدگی های کوچک و متعددی از زیر پوست دیده میشه لطفا من رو راهنمایی کنید که دلیل این چیست و آیا کمبود ویتامین دارد یا آلرژی یا ویروس و .... ؟ ممنون
- سرماخوردگي
سلام وقت بخیر ممنونم که باحوصله جواب ما رومیدید آقای دکتر .تقریبا ۱ماه میشه دخترم سرماخورده شربت آزیترومایسین وبهش دادم یک ماه هنوز نشده .شربت کلارژن هم بهش یه شیشه دادم الان فقط گرفتگی بینی داره آبریزش کم داره ولی غلیظ.میخواستم بپرسم بازم میتونم آزیترومایسین بدم یا کلارژن؟؟ ۷ساله باوزن ۳۶ ممنونم
- کرونای کودکان
سلام خدمت جناب آقای دکتر خسته نباشید پسرم حدود ۴ساله سه ماه هستش نفسش تو خواب می گرفت مادرم کرونا داشت امدخانه ما پسرم بردم متخصص گفت علایم سرماخوردگی هستش کرونا نیست فرداش تب شدید کرد تبش کنترل کردم هی تبش بالا میرفتپاشور دارو نصف شب یک دفع بدنش شروع به لرزیدن کرد وخودش خیس کرد مسکن پاشور دادم دوباره یک ساعت بد همین کار تکرار شد لرز داشته یا تشنج خفیف کردهاز آن روز ناروایی بیشتر شده دکتر لطفا راهنمایی کنید ممنون
- Tfنوزاد و انوس بسته
سلام آقای دکتر نوزاد من آنوس بسته بود تا دوماه کلستومی بود حدود ۲کیلووزن گرفت وقتی آنوس باز کردن و کلستومی را بستن خیلی کم وزن میگیره یعنی الان ۱۴ ماهشه ۷ کیلو شده درواقع tfهم هست الان به نظر شما مشکل از چیه که درست وزن نمیگیره
- ورم گلو و لوزه
سلام پسرم چهار سالشه و ب علت سرما خوردگی زیاد لوزش ورم گرده شبا خوروسکی نفس میکشه چکار کنم تو خواب نفسش نگیره
- کم اشتهایی کودک
سلام خسته نباشید دخترم ۱۵ ماهش هست اشتهاش ۲هفته هست خیلی کم شده ناهار شام میان وعده نمیخوره چیکار کنم صبح که شیر میخوره دیگه ناهار شام نمیخوره تاشب شیر میخوره قبلا اینجور نبود ناهار شام میان وعده میخورد شربت اشتها اوری هست بدم بهش به جز زینک

