Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دلدرد دلپیچه نوزاد؟
سلام من به دخترم ۱۸روزشه شیرخودمومیدم ،بعضی وقتا زورمیزنه خودش پیچ میده حتی وقتی پی پی داره هم این طوریه درصورتی که روزی ۶،۷باراسهال زردداره،،۵روزه شربت کولیکز وپدی لاکت میخوره
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید شیرخوار ۷ماهه از وقتی که غذای کمکی واسش شروع شده دچار یبوست شده چی باید بهش بدم؟؟؟توسوپش از سبزیجات جعفری گشنیز استفاده میکنم وهم سوپ وفرنی رقیق هستن
- سوراخ گوش
سلام آقای دکتر دخترم ۹ ماهشه امروز گوشش سوراخ کردیم مشکلی نیست تا دو هفته گوشواره طبی گوشش باشه بعد دو هفته طلا بندازم گوشش؟؟
- دست و پا زدن
سلام من یک دختر دارم که 3 ماهه تمام شده چند وقتی هست نصف شب در خواب خیلی ورجه ورجه می کنه دست به موهاش و چشماش می کشه می خواستم بدانم طبیعی ؟
- رفلاکس
سلام بچم ۳ماهشه بهش شیرخشک میدم بعد از نیم ساعت بریده بریده بالا میاره مشکل از شیرخشکه یا اضافه معدش هست ؟
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر طریقه مصرف آزیترو ماسین متخصص برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۸.۵ نوشته روزی ۴ میلی لیتر باید یک بار در روز بدهم یا نه
- آب میوه
َسلام دکترمیشه به نوزاد5ماهه آب سیب یاهویج بدیم پوره سیب هم همینطور
- نخوردن ویتامین
سلام خسته نباشید دخترم 4ماهشه هر وقت بهش ویتامین اد یا مولتی بدم تو خواب زور میزنه همش چیکار باید بکنم
- سلام نوزادیک ماه و نیمه دارم از بیست روزگی شیروان دادم رنگ مدفوعش سبز تیره یاشایدم سیاه بادانه های زردرنگ هست شیرخوب میخورد وزن گیری خوبی هم داردشیرش عوض کردم گیگوزمیدم هنوز مدفوعش تیره هست آیا مشکلی دارد
- مدفوع
سلام آقای دکتر اگر من ساعت ها غذا نخورده به نوزادم شیر بدهم ممکنه که باعث بشه مدفوع نوزادم کف کنه هنگام زدن و رنگش هم سبز بشه؟؟
- شیرخشک
سلام دخترم دوماه و ۱۵روزشه وزن تولدش ۲۵۰۰بود الان خیلی وزن نگرفته و تو ۲ملهکی ۴۲۰۰شد یه کم رفلاکس داره که شدید نیست بهش شیرخشک نان ۱دادم اوایل دل درد کرفت بهش نساخت الان شب ها و صبح ها پدی لاکت میدم خوبه تقریبا به تخم مرغ حساسیت داره بقیه چیزا رو نمی دونم بعضی مواقع یه جوش های ریزی میزنه که دلیلشو نمیدونم میخوام شیرخشک بدم همراه با شیر خودم چه شیر خشکی رو معرفی میکنید به غیر از اپتامیل پپتی جونیور چون بد مزه است نمی خوره ممنون از شما
- دادن قطره اهن
سلام اقای دکتروقت شمابخیرمیخواستم سوال کنم سرماخوردگی خفیف هم نباید قطره اهن داد؟یکسال دارد
- رفلاکس
سلام آقای دکتر پسرم سه ماه و ۲۰روزشه شیر نمیخوره فقط تو خواب اونم کم میشه قطره زیتو کید بهش بدم برای اشتهاش؟
- تب و بروز دونههای قرمز
سلام وقتتون بخیر الان دو شبه دخترم که یازده ماهش هس تب ۳۹ درجه داشته،با قطره و شیافت تبش رو اوردم پایین ،موقع خواب هم تبش شدت میگرفت اما الان روی بدنش و صورتش کلا دونههای قرمز ریخته بیرون،دلیلش چی میتونه باشه؟سرخک هس یا خیر
- رنگ سبز تیره مدفوع وآبکی
کودک من الان۱ماه هست که شیر نان۱میخوره ولی از روزی که این شیر رو شروع کردم شکمش روزی ۱بار یا ۱روز درمیان که کار میکند به رنگ سبز تیره وآب خالی به همراه کمی دانه های زرد رنگ است وقت شیر خوردن بیقراری میکند وبه نصبت قبل کم تر شیر میخورد ولی وزن گیری خوبی دارد وحال ظاهری اوخوب است وبازی میکند وسروحال است
- مدت زمان استفاده از قطره بینی
سلام دکتر ببخشید تا چند روز باید از قطره بینی سدیم کراید برای نوزاد دو ماه باید استفاده کرد و اگر بعد از این مدت خوب نشد چکار کنیم ممنون دکتر جان
- رانیتیدین
سلام .ببخشید نوزادم با خوردن شربت رانیتیدین که دکتر برای رفلاکس پنهانی اش تجویز کرده اسهال می گیرد چه دارویی را می توانم جایگزین ان کنم ؟؟
- کولیک
سلام آقای دکتر . پسرم کولیک داره .ده روز دیگه چهار ماهش تموم میشه با این حال هنوز گریه می کنه .می خواستم بدونم نظر شما چیه؟
- قرمزی بیضه
سلام. پسرم تو سه ماهه..پوست بیضه قسمت زیرش قرمز شده .. کم کم داره بیشتر میشه.. علتش چیه؟
- واکسن دوماهگی
سلام من دو روز دیگه واکسن دوماهگی پسرم رو باید بزنم خیلی استرس دارم باید قبل وبعد از واکسن چیکارکنم، آیا لازمه قبلش قطره استامینوفن بدم؟ وبعد از واکسن برای درد وتب چکاری انجام بدم که پسرم اذیت نشه، باتشکر

