Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسم
ایا قطره ای یا شربتی مخصوص یبوست نوزاد هست معرفی کنیدلطفا برای بچه ای که فاویسم دارد مناسب باشد
- بیماری پادرد کودک یکساله
سلام
ی کودک ۱ ساله داریم
هراز گاهی روزی چند بار میشه ک با اشاره ب پاش ناحیه مچ وکف گریه و بی تابی میکنه
هر چی هم نگا میکنم چیزی نیس فرو رفته باشه
لطفا جواب بدید - غلط خوردن نوزاد
باسلام ..غلط زدن زیادی نوزاد در خواب به چه دلیل هست ؟؟
- قطره اینفاکول
سلام اینفاکول که از سیسمونی فروشی تهیه شده و اصل هست میشه استفاده کرد برای نوزاد؟
- مریضی
با عرض سلام کوچولو ما ۳۵ روز دارد خیلی نا آرامی میکند شیر درست نمیخورد سلفه عدسه دارد بعد استفراغ میکند وحنجره اش خس خس میکند نظر میاد گلو درد است چه داروی براش بدهم میترسم ببرم دکتر
- قطره آهن ومولتی ویتامین
سلام آقای دکترممنون ازوقتی که میگذارید دخترم هشت ماهشه رفلاکس پنهانم داره ودارومیخوره هنوز.وقتی قطره آهن ومولتی روشروع کردم متوجه شدم فقط درصورتی قطره هاروبالانمیاره که معدش خالی باشه برای همین صبحاکه ازخواب بیدارمیشه هرردوروباهم میدم وچون داروی رفلاکسشم بایدناشتابخوره نیم ساعت بعدشم داروشومیدم که تانیم ساعت تاچهل دیقه بعدبتونم شیرشوبدم تاهم آهنش جذب شه هم داروش اثرکنه.سوالم اینکه آیااین روش درسته یانه چون معدش پدرمودرآورده...واینکه توآخرین کنترل قددخترم رشدنکرده بودو۶۴مونده بودبرای رشدقدش چی بدم بهش؟
- تاثیر واکسن کرونا بر شیر مادر
یا سلام. ایا زدن واکسن کرونای مادر. برای شیر خوار مشکلی ایجاد می کند؟
- سوختگی پای نوزاد
برای سوختگی پای نوزاد چهل و پنج روزه...چی پیشنهاد میدین؟ ایروکس و وازلین جواب نداده، بعد اسهال اینطور شده ..ممنون
- فاویسم
سلام دکتر دخترم تحت نظر شماس فردا باید واکسن چهار ماهگیشو بزنه فاویسم داره قطره آستامینوفن و توی نت خودم نوشته براشون ضرر داره ولی من بهش دادم 2ماهگیش الان8100 بهش بازم استامیفون بدم؟
- استفراغ نوزاد ۸ ماهه
نوزاد ۸ ماهه من روزی یکبار استفراغ میکنه و با توجه به سنش ۷/۵۰۰ کیلو بنظرتون مشکل گوارشی چیزی داره
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر .از دیروز برای پسرم سرلاک برنج گفتید شروع کنم روزی ۲ ۳ قاشق .از ماه بعد هم گفتید سوپ بدم بهش.خواستم ببینم حریره بادوم رو کی شروع کنم براش؟توی خونه درست کنم یا اینم آماده رو تهیه کنم ؟
- متخصص اطفال
سلام خسته نباشید پسرم ۳ روزه شه الت تناسلیش نوکش گرده بنظرتون مشکلی داره؟؟؟ خیلی نگرانم لطفا زودتر جواب بدید
- شیرخشک
سلام پسرپنج ماهشه رفلاکس داره.دیگه شیرخودمونمیخوره البته توخواب میخوره توبیداری نه.میخوام شیرخشک بدم بنطرشماچی بدم؟؟
- کش و قوس بیش از حد نوزاد در خواب
- کبودی ناخن نوزاد
سلام و خسته نباشین .دکتر دختر من نز چهل روزشه بالای ناخن های دست و دوتا انگشت شصت پاش بنفش رنگ مثل کبودی شده .علتش چیه باید چکار کرد ممنون میشم راهنمایی کنین
- مدفوع چسبناک
سلام پسرم پنج ماه و شش روزه تقریبا یک هفته است ک مدفوع نمی کنه وقتی ک بعد سه روز مدفوع میکنه خیلی خیلی چسبناک و زرده ایا مشکلی داره؟
- استفراغ بچه ۳ماهه
سلام من بچم ۳ماهشه خیلی میاره بالا تا شیر می خورع میارع بالا همش گشنس خیلی نگرانشم
- فشار و زور زدن بیش از حد نوزاد.. چرا نوزاد یک ماهه من بیش از حد زور میزند و رنگ صورت آن قرمز میشود؟
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشی آقای دکتر دخترم ۵ ماهشه سرفه و آبریزش بینی داره چه دارویی براش خوبه و نحوه ی مصرفش
- مدفوع ابکی
سلام نوزاد دوماهه ای دارم چندروزه مدفوعش شل وابکی هست وروده هاش صدا میده خودم هم قرص مترونیدازول مصرف میکنم که از عوارضش اسهال هست ممکنه دخترم اسهال شده باشه؟

