Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه الرژیک
سلام پسرم ۸ سالشه الرژی داره چند روزه سرفه هاش زیاد شده اسپری قرص هم مصرف میکنه ولی سرفه هاش زیاده مخصوصا شبها باید چکار کنم ؟؟ و چرا اینطور میشه ؟؟
- خون دماغ شدن کودک
کودک 7 ساله ای دارم که از دو سالگی هراز گاهی خون دماغ میشود. اما چند روزی میشود که هر روز از بینی اش خون میآید مقدار آن کم است و بعد از چند ثانیه نگه داشتن بند میاید. ایا خطرناک است. پدرش در کودکی خون دماغ میشده ایا ارثی است؟
- تب
سلام اقای دکترپسرم ۱۶ماهشه تب داره۳۷/۵ اصلا استامینوفن نمیتونه بخوره از همون نوزادیش نمیخورد همشو بالا میاره شیاف زدم واسش میتونم هر شش ساعت بزنم شیافو یا ضرر داره و اینکه پروفن میشه داد اگه بله چند سی سی خیلی ممنون ازتون
- استفاده از شربت آموکسی سیلین برا کودک یک ساله
آیا میتوان به کودک یک ساله که دچار سرماخوردگی و سرفههای خلط دار است شربت آموکسی سیلین داد
- وجود خون در ازمایش ادرار
سلام دخترم19ماهشه براش ازمایش ادرار انحام دادم تو ازمایشش خون دیده شده دکترش براش سونو نوشت تو سونو سنگی دیده نشد گفتن بعد یک ماه ازمایش و دوباره تکرار کنم اگه باز خون دیده شد ببرمش متخصص کلیه. من خیلی نگرانم یعنی کلیه بچه مشکلی داره
- شربت سفیکسیم
این شربت برای اسهال بچع یا استفراغ خوبه؟
- حساسیت به پروتئین گاوی در نوزاد سه ماهه
سلام.از یک ماهگی با آزمایش مدفوع فهمیدیم حساسیت به پروتئین گاوی داره الان سه ماهه است و ۶ کیلو و نیم وزنش. رژیم غذایی رعایت میکنم شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم.پپتی جونیور دادم دل درد شدید گرفت .پپتی دادم نمیخوره حتی با مخلوط کردن شکر.الان سوالم اینه اگه همین آپتامیل اچ آ رو بدم مشکلی براش پیش میاد؟ .و قطره مولتی ویتامین گفتن ندم فقط آ د این مطلب درسته مولتی حذف بشه؟ و قطره آ د بدون طعم گفتن باید بدم به این نوع حساس استفراغ میکنه میشه طعم دار بدم؟
- سلام و وقت بچه من ۱۳ماهشه و ابریزش بینی چرکی داره به همراه سدفه چرکی ۹کیلو هستش آزیترومایسین ۲۰۰چطوری بهش بدم
سلام و وقت بخیر دختر من ۱۳ماهشه و ۹کیلو سرفه چرکی و ابریزش بینی چرکی داره ازیترومایسین ۲۰۰رو چطوری بهس بدم
- حرف زدن
سلام خسته نباشید کودک ۱۴ ماهه پسر چند ماه پیس چند بار گفت بابا دیگه نگفت هر چقدر سعی کردم نگفتم الانم فقط وقتی داره بازی میکنه سرگرم خودشه بعضی کلمات مثل دده یا نه یا آره یا دای رو میگه همیشه نمیگه میخوام بدونم تا چه زمانی نرمال کم حرف زدن کودک چیکار کنم به حرف بیاد بابا مامان بگه
- سرما خوردگی
سلام دخترم سرما خورده و ابریزش و مخاط بینی و گلو داره دکتر گفت التهاب داره و سفیکسیم داده ولی سرفه میکنه بعد چند روز هنوزم سرفه داره تو توخواب بیشتر انگار یکم خلطی شده پروسپانم میدم پلارژینم نوشته اشکال نداره همزمان هر دوش ؟ایا اسپری سالباتامول میتونم بزنم
- ضدعفوني کننده
سلام آقاي دکتر کودک 13ماهه دارم که ايندفعه با سرماخوردگي ويروسي سينه پهلو شده و اطرافيان مدام سرما دارن و اصلا رعايت نميکنن ميتوانم از اسپره ي ضدعفوني کننده هوا در منزلمان استفاده کنم؟،براي کودک مشکلي ندارد؟؟
- خواب
سلام خسته نباشید کودک پسر ۱۳ ماهه همیشه تو خواب عرق زیاد میکرد الانم چند وقتیه متوجه میشم که خروپف میکنه وبعضی وقتا تو خواب بی قراری میکنه علتش چیه ؟
- سلام دخترم ۹ سال داره، و ۴۲ کیلو وزن داره، دکتر سفیکسیم ۲۰۰ تجویز کرده ، چه مقدار باید استفاده کنه؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر دخترمسه سالشه بهش ستادین دی دادم 5سی سی اشکال کنداره علائم سرماخوردگی داشت؟
- بادرود
سلام مادر بارداری که سینه اش خلط داره و داروهم خورده ولی خلط داره اگه قورت بده چیمیشه برا جنین مشکلی پیش میاره؟وکلا سرماخوردگیا رو جنین چه تاثیر داره
- آلرژی
سلام آقای دکتر خوردن حتی دو بند انگشت کیک برای نوزاد آلرژی به پروتئین گاوی باعث تشدید رفلاکس میشه؟چون دو روز بود بچه بهتر میخوابید دیروز کمی کیک خوردم باز رفلاکس میکنه دهنش کف میکنه. ممنون از راهنمایی تون
- مولتی ویتامین
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم ۲۲ماهشه شربت سانستول زینک رو دو سی سی روزانه و مولتی ویتامین پدیابست رو روزی یک و نیم سی سی میخوره اشکالی داره؟
- دندان ساییدن
سلام پسرم دوسال و یک ماهشه ،،روزی چند بار دندان هاشو بهم فشار میده ،صدایی ک ایجاد میشه خوشش میاد،،سوالم اینه ک چیکارکنم این کار انجام نده؟؟ ایا ضررداره؟؟ مرسی
- دوز مصرف سوسپانسیون سفکسیم ۱۰۰
میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۳ سال و ۹ ماه چقدر است؟ وزنش ۱۸.۵ کیلو است.میزان مصرف و چند ساعت یکبار؟
- زردی پای کودک
دختری ۶ ساله دارم نزدیک یک ماه همش سرما خورده است دکتر بردم نیگه ویروس خیلی سرفه می کنه تا دیشب دیدم پاهاش بیش از حد زرد شده دلیلش چیه ؟

