Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن کودک
سلام اقای دکتر بچه من ده ماهشه وزنش ۶ نیم وقتی هم که دنیا اومده ۳کیلو سیصد مخواستم بدونه وزنش خیلی کم نیست شربت زینگ هم بهش مدم نظر شماچیه
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدمن به پسر4ماهم روزی نصف قرص اس امپرازول20میدم ولی پسرم همه روبالامیاره الان اگه بخوام پودرشوبخرم بهش بدمبایدهمون پودر اس امپرازول20بخرم بهش بدم؟بعدش طریقه مصرفشم توضیح میدیدممنون میشم ازلطفتون
- جایگزین شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور برای نوزاد2/5 ماهه
بعلت کمبود شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور وسهمیه بندی چه شیر خشکی پیشنهاد میدهید ممنونم
- واکسن
با سلام من دو روز پیش واکسن چهار ماهگی پسرم رو زدم از اون موقع تا حالا فقط جیغ میکشه خیلی بیقرار و نا آرومه انگار یه جاییش درد میکنه آیا این بیقراری طبیعی هست
- جوش سرسفید
- رفلکس معده
- باسلام کودک من 4ماه دارد اول شیرخشک نان بهش میدادم بالا میورد بعد شیرشو عوض کردم گیلوگیز خریدم بازم بالا اورد الان ببلاک arگرفتم بالا نمیاره یبوست گرفته نمیدونم چه کار کنم
- سرماخوردگی نوزاد دو ماهه
سلام ببخشید برای گرفتگی بینی نوزاد دوماهه باید چکار کنیم بعضی وقتا نمیتونه با دماغش نفس بکشه سرفه هم میکنه
- سلام خسته نباشید دختر من دوماهو نیم هستند میخواستم بپرسم قطره استامینوفن ضررندارد شبها بدم برای دل پیچش آرام میشود
- کوریزان
باسلام دخترم ۱۰ ماهشهتقریبا بعد از دو هفته دوباره سرما خورده شربت کوریزان بدم بهش مشکلی نداره البته دیفن هم میدم
- نوزاد ۹ ماه دختر
آقای دکتر دخترم رو ۵ رو پیش بردم دکتر ۹ ماهشه دکتر آزیترو مایسین با پلارژین و پودر سینکاست داده با آمپول کورتون گفت دوباره بیار معاینه اگه بهتر نشد ۲و۳از آمپولشو بزنه الان دکترش نیست از صبح هم هست سرفه میکنه از دیروز شیر کمتر میخوره چیکار کنم توروخدا جواب بدید
- دفع مدفوع نوزاد
نوزادم وارد ۴ ماهگی شده همیشه شکمش بعد از ۴ روز کار میکند اما این سری یه هفته هست کار نکرده آیا طبیعی است؟
- واکسن چهار ماهگی
سلام خسته نباشین،پسرم واکسن دو ماهگیشو به دلیل یه سری آزمایشات دو هفته دیر زد و تب و درد آنچنانی نداشت،میخوام بدونم واکسن چهار ماهگی شم درد نداره براش،آخه میگن اگه توی دو ماهگی درد نداشته یا تب نداشته تو چهار ماهگی هم همونجوریه
- ابریزش بینی
خسته نباشید.دخترم یکسال و نیمه ابریزش بینی گرفته روز دوم بعد از خواب که بیدار شد مخاطش سبز بود تا کم کم در طول روز باز معمولی و بی رنگ میشه.دو نوبت بهش کوریزان کودکان دادم.مخاط سبز یعنی سینوسش عفونت کرده و نیاز به انتی بیوتیک داره؟
- واکسن۱۸ ماهگی
سلام من دخترم ۱۸ ماهه شه باید واکسن ۱۸ ماهگی شو ۳ آذر میزد ولی بخاطر سرماخوردگی نزدم هنوزم ابریزش داره تا کی مجازم نزنم
- دردهای شکمی نوزاد
اقای دکتر دختر من ۶ ماهشه و فوق العاده نفخ شکمش بالاست حتی توی سونوگرافی که انجام دادیم نوشته احتباس گازهای شکمی زیاد من نمیدونم چیکار کنم مواد نفاخ نمیخورم و خیلی رعایت میکنم الرژی به م پروتئین گاوی هم داره واقعا هسته شدم اصلا اروم و قرار نداره
- تکان دادن دست
سلام وقت بخیر نوازد یک ماهه دست هاش رو بالا میبره و تکون میده از خواب بیدار میشه علتش چی میتونه باشه
- آب دهن
سلام دکترپسرم۱۰ماهو۱۵روزشه خیلی آب دهنش میادهمش جلوسینش خیس میشه علت وداروش چیه ممنون
- یبوست نوزاد ده ماه
سلام آقای دکتر نوزادم ده ماه و نه روزش هست و از چهار ماهگی یبوست داره چی کار کنم چی بهش بدم یبوستش برطرف بشه اصلا اسهال نشده تو این ده ماه؟
- ستادین دی سی برای نوزاد
دخترم چهار ماهشە بعضی اوقات بهش شڕبت ستادین میدم اگە علاءم سرماخوردگی داشت نیم میلی میدم مشکلی برای دخترم پیش نمیاد؟؟
- برگشتن کمر نوزاد
سلام من پسرم پنج ماهشه بخاطر یبوستش کره پاستوریزه دادم بهش و الان بشدت درد میکشه چیکار کنم کمک کنید لطفاٌ

