Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گوش درد ۲سال سه ماهشه
سلام ببخشیدپسر من مرتب گوشاش عفونت میکنه فقط پشت سر هم داروگردی میگیرم دلیلش چیه؟
- شربت ایموژن
ببخشید سوال دیگری داشتم در مورد شربت ایموژن بعد ازتمام شدن دوره مصرف باقیمانده شربت تا چه مدتی قابل استفاده میباشد؟
- اسهال
با سلام.دختر 11 ماهه دارم که چار روزه اسهال داره البته یکی دور روز استفراغ هم داشت که خدا رو شکر قط شد چن تا متخصص اطفال بردمش گفتن که باید دوره خودش رو طی کنه و راه درمانش جایگزین کردن مایعات از دست رفته اس و تا ده روز طبیعیه.و فقط کیدی لاکت ساشه ای داد که داخل ماست یا غذاش بریزم .خیلی نگرانم میشه راهنمایی کنین
- آسم و آلرژی
سلام خسته نباشد آقای دکتردخترم ۷ سالشه وزن ۲۵ کآلرژی داره زینظرمتخصص هستاسپری بنفش وقطره وقرص جویدنی مبخوره دوهفته خوبه دوباره سرفه هاش شروغ میشه شربت آزیترومایسین هم تجویز کرده تموم شده ولی هنو زخلط داره ممنون میشم راهنمایی کنید باتشکر
- اسهال
سلام آقای دکتر خسته نباشید،بچه من الان ۲۳ ماه و ۸ روزشه الان ۱۰ روزه اسهاله همه نوع دارو هم دادم ولی فایده نداره ۱۴ ماهــگی تا ۱۶ ماهگی هم اینجوری شد ک دکتر بردیم گفتن شیر بدون لاکتوز بدین ک بد گیر میاد یا بدون نسخه نمیدن اون مدت ریسورس جونیور دکتر دادن یه ماه دادیم تا ک خوب شد الان باز همونجوریه شیرم گیر نمیاد از شیر گرفتمش غذا هم اصلا هیچی نمیخوره حتی مزه هم نمیکنه من چکارش کنم واقعا کم آوردم&ممنون از لطفتون
- وزن گیری
ببخشیدپسرم ۸سالشه قد۱۳۵وزنش ۲۵کیلوهستش برای اینکه وزنش بالابره شیرخشک نیدوبزرگسال خوبه ممنون میشم شربت راسیب وفروگلوبین هم استفاده کرده ولی تاثیری نداشته
- مصرف همزمان شیاف وقطره استامینوفن در کودکان
- دارو
سلام و وقت بخیر میشه بعد از شربت اُستوکر به کودکم شیر پاستوریزه بدم و اینکه کودک من مشکل دفع زیاد مدفوع هم داره
- اسهال کودک
سلام پسر ۴ساله بنده ۵روزه اسهال آبکی شدید داره ویک روز تب ۳۸ درجه داشته و گاهی تهوع دارد دیروز پزشک اطفال مراجعه کردم دی سیکلومین و دایمتیکون و کیدی لاکت تجویز کرده من خودم پرو آر اس هم میدم بچه اصلا چیزی نمیخوره پزشک گفته تا شنبه صبر کنم بعد آزمایش بدم ولی بچه اسهالش بدتر شده آزیترو براش از امروز شروع کردم میخواستم ببینم جواب میده یا باید سفکسیم میدادم پنجشنبس و پزشک متخصص در دسترس نیست تا مراجعه کنم
- درمورد واکسن ها
سلام وقتتون بخیر کودکم ۱۸ ماهه هسته،به هیچ یک از واکسن هایی که زده هیچ علائمی نشان نمیدهد نه تب نه درد،حتی واکسن ۱۸ ماهگی،آیا مشکلی ندارد،ممنونم
- درد در پا
دخترم به مدت حدود 2 هفته شب ها موقع خواب در پاهایش احساس درد میکند.آزمایش دادیم عدد ویتامین D برابر 19.2 بوده است. نتیجه بقیه موارد مانند CBC , ... نرمال است
- یبوست
سلام دخترم 2سال و2ماه داره.الان چند وقته هرروز ،روزی یبار مدفوع میکنه ولی مدفوعش تکه تکه میاد آخراش.مثل گوسفند.نمیدونم حالا یبوسته یا دلیل دیگه ای داره.بعد دخترم شیرخشک میخوره.وشربت زینک سولفات ایرانیم میخوره.میتونه از اون باشه؟
- سرماخوردگی
سلام ببخشید پسر من پنج سال و نیم هستش از دیروز گلو درد داره و روی لوزه هاش چرک کرده بهترین آنتی بیوتیک چی میتونم بدم چون دوست ندارم اصلا تو این شرایط بیرون ببرمش با تشکر دو روز پیش هم تب داشت پروفن دادم
- سلام پسرم ۴سال و ۴ماهشه بهداز سرماخوردگی هنوز سرفهاش مانده چی بهش بدم زودتر خوب بشه س
سلام پسرم ۴سال و ۴ماهشه سرما خورده بود خوب شد ولی سرفهاش هنوز مانده چی بهش بدم زودتر خوب بشه سرفه. خلط دار داره
- آبله مرغان
دختر م 7 ساله هستش که از امروز صبح متوجه شدیم که آبله مرغان گرفته چه کارهایی رو باید انجام دهیم. سپاس
- آزیترومایسین ۲۰۰
سلام خسته نباشید. هفته پیش پسرم آوردم پیش شما. سرفه میکرد و تب داشت. براش ازیترومایسین ۲۰۰ نوشتید روز اول ۴.۵ سی سی بعد روزانه ۲ سی سی. میخواستم بپرسم آزیترومایسین رو چند روز باید بهش بدم؟ بهش پلارژین هم دادید. الان بازم سرفه خلط دار میکنه میتونم بجای پلارژین سیموسپان بدم؟
- واکسن یکسالگی
سلام.خسته نباشید آقای دکتر.اگرواکسن شش ماهگی کودک با تاخیر تزریق شد واکسن یکسالگی هم باید با تاخیر باشد ؟
- گل مژه
سلام آقای دکتر پسر دوساله دارم سال گذشته همین موقع گل مژه زد دکتر یادم نیست چه پمادی داده بودن وگفته بودن غدد پشت پلک بچه بسته است کمی و بخاطر همین طبیعیه گل مژه میزنه چشم پزشک هم برده بودم. ممنون میشم بگین چه دارو یا پماد یاقطره ای چه جوری استفاده کنم؟
- شربت ستادین دی
با سلام. دخترم دوسالشه، اول تب کرد و بعد بیحال شد. بردم دکتر در عرض پنج دقیقه گلاب بروت خیلی زیاد بالا آورد. دکتر براش آمپول تجویز کرد و زد. بعد یکم بهتر شد. اوردمش خونه و براش شربت ستادین دی گرفتم. ولی روی جعبه نوشته بای زید ۶ سال توصیه نمیشود. آیا میتونم به مقدار کم بهش بدم؟ اگه آره لطفا بگید چه مقدار و هر چند ساعت بهش بدم. ممنون
- ختنه
سلام وقت بخیر نوزادم رو ختنه کردم الان دوماهه مبگذره سر التش میره داخل کلا اصلا التت معلوم نمیشه بعد ختنه چرا اینطوریه ینی طبیهیه؟

