Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی بینی نوزاد ۵ ماهه
- دل دردی
سلام دکتر نوزاد ۲۵روزه ای دارم که گاهی زیر سینه غر میزنه و شیرمیخوره بعد ول میکنه سرشو عقب میبره گریه میکنه ایا دل درد میشه؟ازکجابفهمم باید و چی بدم بهش؟
- نوزاد دوماهه
سلام دکتر نوزاد دوماهه دختر که امروز ۱۸ اردیبهشت دوماهشه دقیق ۱۸اسفند در۳۶هفتگی دنیااومده وزن تولد ۱۷۷۰ قدش ۴۶ دور سر۳۱ وزن یکماهگی ۲۴۰۰ و قدش ۴۶ و دورسر۳۳ امروز دوماهشه وزنش ۲۶۰۰ قدش۵۰ و دورسر۳۵ ایا کمه یا نرماله راهنمایی کنید چه کنیم باید؟ شیرخشک ایزومیل میخوره و شیرمادر
- شیاف استامینوفن
سلام خسته نباشید. شیاف استامینوفن چه زمانی طول میکشه تا جذب بدن بشه و بعد از اون اگر مدفوع کرد نیاز به تکرار شیاف نباشه؟
- اسهال نوزاد
سلام خسته نباشید بچه من اسهال هست سبز رنگه مث کف میمونه۴ماهشه
- ازمایش
با سلم خسته نباشید نوزاد ۴ماهی دارم که از دوماهگی مدفوعش سبز لجنی شده تا الان بعد چند بار بستری ازمایش دادیم در ازمایش igaنوزادم الان ۷دکتر گفته خیلی پایین واین از سسیتم ایمنی بچه هستش خواستم بودنم دقیعا این چه بیماری وایا درمان داره یا تا نه
- اگزمای نوزاد
سلام آقای دکتر خدا خیرتون بده به خاطر شیوع کرونا نمیتونم دخترمو ببرم بیرون خواهش میکنم راهنماییم کنین. دخترم ۶ ماهشه و صورتش اگزمای خیلی شدیدی داره. قبلا بهتون گفتم و شما پماد آتوپیکس ایروکس رو پیشنهاد کردین که استفاده کردم و عالی بود ولی الان مدتی هست دوباره اگزماش خیلی بیشتر شده و تقریبا کل صورتش رو پوشونده و هرچی آتوپیکس ایروکس میزنم دیگه جواب نمیده نمیدونم چکار کنم. آتوپیکس ایروکس و زینک و کالاندولا زدم اما خوب نشده چکار کنم
- کولیک
سلام قطره روتفلور میدم داشتم ب دخترم میدادم بیشتراز 5 قطره شد چیکار کنم چیزی نمیشه ب بچم
- یبوست
سلام نوزاد دوماههدارمچهارروزشکمشکارنکردهچکارکنم
- قطره نيستاتين
سلام آقاي دكتر قطره نيستاتين براي برفك دهان بچم چند روز بايد استفاده كنم؟دكتر اين قطره رو داد ولي مدت زمانش رو نگفت دخترم ٥ ماهست
- اختلال خواب نوزاد ۷ ماهه
سلام.نوزاد پسرم که ۷ ماه و ۲ روزه هست شبها راحت نمیخوابید که گاها هر ۲۰ یا ۳۰ دقیقه بیدار میشد الان نزدیک یه ماهه شدیدتر شده و اصلا خواب راحت و عمیق نداره .کامل چند بار تا صبح بیدار میشه .موقع خواب وقتی که هوا تاریک میشه با اینکه شدیدا خوابش میاد به شدت مقاومت میکنه.چیکار کنیم.خیلی نگرانم دکترش میگه طبیعیه ولی خسته شدیم واقعا .چون خواب کافی نداره طول روز هم نا آروم میشه و جنب و جوش و گریه اش زیاد میشه .خواهشا راهنمایی بفرمایید آقای دکتر
- شنوایی سنجی
سلام وقت بخیر دختر سه ماه و نیمی. دارم که شنوایی سنجی سه ماهگی نبردم آیا ضروریه و اینکه الان میتونم ببرم دیر نشده به صدا ها عکس العمل نشون میده و در ظاهر مشکلی نداره
- مدفوع سبز نوزاد ٦ ماهه
سلام آقاي دكتر دخترم ٦ ماهشه از ٥ ماهگي غذاي كمكي رو شروع كردم والان سوپ و فرني و كته با ماهيچه ميخوره به صورت ميكس شده وزماني كه ٦ ماهش تمام شد و واكسن زد شروع كردم قطره آهن روزي ١٥ قطره و مولتي ويتامين ميخوره ولي چند روزيه از روزي كه قطره آهن ميدم رنگ مدفوعش سبز تيره ويكم سفت و يك روز درميان دفع داره آيا بخاطر قطره آهنه يا مشكل ديگه ايه؟ممنونم ازتون🙏
- واکسن آنفولانزا
سلتم. نوزادی که به تخم مرغ آلرژی داره میتونه واسن آنفولانزا بزنه؟
- کیپ شدن بینی نوزاد
سلام نوزاد من 14روزشه از دیروز تاحالا بینیش کیپ شده و گاهی اوقات اوغ میزنه و همش صدای مخاط بینیش میاد
- تست پوستي
بإسلام.نوزادي هفت ماهه دارم كه صورتش دوتا قرمزي اندازه سكه كنار هم هست.از ٤ماهگي..من قبلا نميدونستم بعضي وقتا اندازه نخود چيزي كه ميخوردم تو دهن دخترم ميزاشتم..دخترم لپ هاش سرخ تر ميشد.بهم ميگفتن چون صورتشو بوسيدن اينجوري شده..تازه فهميدم الرژيه..غذاي كمكي و قطره هرچي ميدم صورتشو چنگ ميزنه و چشماشو خيلي ميخاره..يك روزه بهش نه غذا دادم نه قطره اون قرمزي ها داره از بين ميره فقط شيرخشك اي آر ميخوره چون رفلاكس داره.. به نظر شما براي تست الرژي پوست دخترمو چن ماهگي ببرم بيمارستان تا ببينم به چيا حساسه دخترمن حتي به سرلاك برنج هم حساسه
- خون در مدفوع نوزاد
با سلام من دختر 4 ماهه دارم ک چن وقته بعضی اوقات داخل مدفوعش خون یا رگه خونی وجوددارد ب پزشک اطفال مراجعه کردم ک گفتند لبنیات گاوی مصرف نکنم و ی قطره پدی لاکت تجویز کردند با وجود این دستورات باز هم بعداز چند روز داخل مدفوع نوزادم رگهدخون مشاهده کردم لطفا راهنماییمدکنید متشکرم
- سرفه کودک ۲۶روزه
بچه من ۲۶ روزه هست از امروز سرفه همراه با خس خس داره چکار کنم.
- رنگ مدفوع
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماهه دارم رنگ مدفوعش قهوه ای شد . رنگ قهوه ای مدفوع علتش چیه؟
- معده
سلام آقای دکتر من نوزاد ۷۹ روزه ای دارم که از روز اول تولدش بعد هربار شیر خوردن ۲۰دقیقه روی دستام با زاویه ۳۰درجه نگهش میذاشتم تا شیر کاملا پایین بره و بالا نیاره همیشه تا به الان که حدود یک ربع یا ده دقیقه نگه میدارم نوزادم ۱۱روز دیگه ۳ماهه میشه میخواستم بدونم تا کی باید این روند رو ادامه بدم؟؟؟یعنی تا کی مری و معده نوزاد شل هست؟واقعا دیگه از پا در اومدم.

