Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزادهفت ماهه
سلام اقای دکترخسته نباشین نوزادهفت ماهه دارم ک چشمش قرمزشده کمی تب داره دست ب گوشش هم میگیره ابریزش بینی هم داره میخواستم بببنم اموکسی سیلین خوبه براش یانه؟ ممنون میشم جواب بدین
- تیروئید
سلام پسرم۲سالشه و ازمایش خونش عفونت نشون داده 44 این میزان خطرناکه!؟؟ راه درمانش چیه!؟ تیروئیدشم 5.67 اون چی نرماله یا باید درمان بشه
- پلارژین…
سلام آقای دکترخسته نباشید.دخترم ۳سال نیم داره باوزن ۱۴کیلومیخواستم بدونم شربت پلارژین کیدز روهرچندساعت چند سی سی بهش بدم ممنونم
- دل درد کودکان
گریه شدید وزور زدن پیچ دادن خود
- کمبود
با سلام و عرض ادب کودک سیزده ماهه من کمبود ویتامین دی داره یعنی ویتامین دی خونش ۱۲ هست به هیچ وجه هم قطره مولتی و آد نمیخوره دارم دیوونه میشم تو رو خدا یه درمان توصیه کنید قرصی آمپولی چیزی
- تب نوزاد 8ماهه
سلام پسر من 7 ماهو یک هفته داره تب کرده قطره استامینوفن تلخ نمیخوره میشه یه قطره استامینوفن خوب معرفی کنید؟
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- پدیزان
سلام برای پسرم ۳ سال و ۳ ماه داره باوزن ۱۴ کیلو شربت پدیزان واسه سرماخوردگیش گرفتم چند سی سی باید بهش بدم اقای دکتر؟؟ ممنونم از لطفتون
- سرفه نوزاد ۱۰ ماهه
سلام نوزاد ۱۰ ماهه سرفه می زد بردم پیش متخصص دارو سالبوتامول داده و آزیترو ماسین وگفتن اگر بی قراری کردن آزیترو ماسین را استفاده کن الان آزیترو ماسین را شروع کردم سالبو تامول را قطع کنم یا هنوز استفاده کنم
- دور سر نوزاد ۶ ماهه
با سلام پسرم ۶ ماهه است موقع تولد ۳۴ سانتی متر دور سرش بود. حالا بردم بهداشت شده ۴۶ از بهداشت گفتند به خاطر دور سرش باید متخصص ببینه ایا دور سر پسرمن نرمال هست یا نه ممنونم خیلی نگرانم
- ادرار
سلام دکترجان پسرم پنج ماهشه اوایل خیلی ادرارمی کردولی الان چندساعت یه بارادرارمیکنهرنگشم زرده مشکلی داره خیلی نیترسم
- شیرخشک
سلام دختر۴۰ روزه م،آلرژی و رفلاکس داره شیرخشک اچ آ میخورد، دکتر برا رفلاکس شیرخشک ای آر تجویز کرده،با توجه به آلرژی داره این شیرخشک مناسبه؟ خودمم رژیم رو رعایت میکنم. ممنونم
- من دخترم یه ماهشه رفلاکس داره شیر ببللک ای ار میدادیم دکترش عوض کرده نان اچ ار دادا حالا رنک مدفوعش سبز شده جای نگرانی داره
- تعداد قطره آهن
سلام آقای دکتر دختر من با توجه به آزمایشی که داده یک مقدار کمخونی داشت دکتر گفت بجای ۱۵ قطره بیست قطره آهن بده من هم قطره آهنشو عوض کردم و قطره لبپوسفر گرفتم حالا چند میل باید بدم والا یک میل این قطره خودم حساب کردم ۱۵ قطره هم نمیشد
- یبوست
با سلام و خسته نباشید. پسرم 4 سال و 9 ماه سن داره و از حدودا سه سالگی بخاطر یبوست دکتر بهش شربت peg 40 درصد داد. از اون موقع هروقت دچار یبوست میشد بهش میدادم. میخواستم بدونم مصرف این مدت دارو عوارض داره و اینکه مدت زمانش چقدره؟ خیلی نگرانم بخاطر این مدت مصرف این دارو لطفا راهنماییم کنید ممنونم
- تداخل دارویی
دو روز هست برای پسرم به تجویز پزشک مترانیدازول نیدم الان سرما خورده میخواستم اموکسیی سیلین بدم خواستم ببینم چیکار باید بکنم داروی مترانیدازول رو قطع بکنم یا کنار هم میشه مصرف کرد؟
- اسهال استفراغ عجیب
سلام دکتر کودک۱۱ماه من ب مدت ۷روز اسهال و استفراغ و تب داشت ک الان۵روز بود کاملا خوب شده بود دوباره از دیشب شروع شده تب هم داره از شیر مادر تغذیه میشه علتش چی میتونه باشه؟؟
- ایا شربت زینک تاریخ یک ماه نوشته بعد از یک ماه باقی مانده را دور بیندازیم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر نوزاد۱۷روزه دارم ازکجابفهم سرما خورده
- سرماخوردگی کودک ۱/5ساله
سلام. دخترم یک سال و نیمشه دیشب اصلا تب و علایمی نداشت الان یهو تب کرده و گلوش گرفته صداش هم گرفته ممنون میشم راهنماییم کنید.

