Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل دردنوزاد
سلام برای دل درد نوزاد دوماهه میشه عرق نعنا داد
- عفونت ادرارنوزاد
سلام میخواستم بدونم عفونت ادرار ر نوزادان 5ماهه چه علائمی داره آیا باید نوزاد همه علائم رو داشته باشه تا شک کنیم یا بودن یک علامت کافیه
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- سرماخوردگی وسرفه نوزاد ۱۸روزه
باسلام وخسته نباشید نوزاد ۱۸روزه دارم بدلیل سرماخوردگی پدر ومادر بیماری به نوزاد منتقل شده و ونوزادم دارای گرفتگی بینی وحلق وخروج اخلاط سبز رنگ از بینی و سرفه همانند بزرگسالان هست ولی خوب شیر میخوره وبه نظرم حال عمومی هم خوب هست برای رفع سرفه وگرفتگی واخلاط چه کار باید انجام بدهیم ممنون تشکر
- شیاف استامینوفن
سلامم پسرم هفته دیگه واکسن 4ماهگی داره اما الان تب کرده میتونم شیاف بزارم بجهی قطره براش؟
- سیب زمینی
سلام دخترم ده ماهشه سیب زمینی با گوشت چرخ کرده پختم بعد با غذاساز پوره میکنم دو روزه بهش میدم شبا نمیخوابه همش گریه میکنه میگیرم بغل پاهاشو جمع میکنه تو شکمش؟ممکنه به سیب زمینی حساسیت داشته باشه؟
- مدت استفاده از قطره بینی
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهس همزمان با قطره چشم قطره بینی هم باید استفاده کرد؟تا یکسالگی بایدصبر کنم .سوالم اینه که قطره بینی تاریخ اعتبار داره آخه بیشتراز یکماهو نیم شده تموم نشده میشه همچنان استفاده کرد ؟م
- وزن کودک
سلام دخترمن 1 سال 7 ماهشه وزن تولد 2850 بود الان 9500 هست آیا وزنش نرماله
- موی سر
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر من میخوام برای تقویت و پوسته سر دخترم به موهای بچه ام که ۵ماهشه روغن زیتون بزنم میخواستم بپرسم روغن زیتون خوراکی مخصوص سرخ کردنی و سالاد که از سوپر مارکت ها تهیه میکنیم میشه زد به موهای نوزاد؟؟
- مدفوع زیاد نوزاد
نوزاد ده ماهه ازدیروز ۶ با شکمش کارکرده مشکلش چیه؟
- کم اشتهایی نوزاد 53روزه
سلام اقای دکتر پسر من یه هفتس اشتهاس به مرور کم و کمتر میشه این دو روز به زور شیر میخوره از دیشب تا الان فقط دو درجه خورده بردیمش پیش متخصص اطفال وزن و قدش رو گرفت گفت خوبه منم گفتم این وزن و قد خوب مال قبل بی اشتهاییه به وضوح دارم میبینم بچم داره ضعیف میشه پاسخ روشنی ندادن و دارویی تجویز نکردن نظر شما چیه
- شیرخشک
دخترمن 4ماه 12روزاست سیرنمیشه شیرخودم میدادم الان شیرخشک گرفتیم اسمش نان هست شیرخودمم میدم آیا این شیرخشک خوبه میگن سنگینه
- واکسن آنفولانزا
سلتم. نوزادی که به تخم مرغ آلرژی داره میتونه واسن آنفولانزا بزنه؟
- قطره نفخ شکم
سلام وقت بخیر دکتر به نوزادام بخاطر نفخ شکم قطره داد روی قطره نوشه زیر شش ماه ندهید نوزادام ۲۱ روزش است مشکلی نیست بهش بدم باتشکر
- نفخ نوزاد یکماهه
سلام دخترم الان۴۳روزشه نفخ داره خیلی ب خودش فشارمیاره تا بادشکمش خالی بشه بعدمدفوع نمیکنه تا تحریکش نکنیم با روغن زیتون چوب پنبه مقعدشو باید باز کنیم تامدفوع کنه قطره روتفلور باقطره پدی لاکت.شربت گریپ میسچر.قطره کولیک ایزم دادم شیرخشک ببلاکم دادم ولی مدفوع نمیکنه چکارش کنم خودش مدفوعو کنه
- Zaditen
بإسلام.دخترم ٣روز ديگه وارد هشت ماهگي ميشه الان وزنش ٩كيلو نهصد گرمه وزن تولد٤٢٠٠ الرژي داره كه خارش چشم و كهير صورت و استفراغ داره دكتر براش zaditen تجويز كرده هر ١٢ساعت ٣سي سي ٣سي سي زياد نيست آقاي دكتر خًاستم خيالم راحت بشه؟
- تب بالا
سلام خواهرزاده من ۱۵ ماهشه بعد ی تب بللا بی حال میشه و دهنش قفل میشه بعد دو دقیقه میتونن دهنشو باز کنن دکترم هیچ تشخیص نداده ودوروزبستری بود توازمایشای خون و کشت و عکس قفسه سینه مشکلی نداشت.چند روزه بی اشتهاس.یبوست داره و دوبار هم بالا اورده.
- ریزش موی نوزاد
موی نوزادم ریزش پیدا کرده؟ نوزادم یک ماهشه و پسره. علتش چیه؟ نگران کننده است؟ دست که می زنم میاد تو دستم یا می خوام آروغش رو بگیرم میچسبه به لباسم.بیشتر هم قسمت جلویی موهاشه
- رفلاکس پنهان
سلام خسته نباشید نوزادم از وقتی ب دنیا اومد همش زبونشو در میاورد و انگار ی چیزی همش تو دهنش داره مزه مزه میکنه و چند بارم جهشی بالا اورد البته الان ک ۴۶روزشه این کاراش کمتر شده بالا هم نمیاره ولی وقتی اروغ میزنه یا سکسکه میکنه بعضی وقتا حس میکنم شیر تا گلوش بالا میاد ولی بالا نمیاره اگ زیر سرشم بالا نباشه سینش خس خس میکنه ایا نیاز هس درمان بشه؟
- سفت کار کردن شکم نوزاد دو ماهه
نوزادم شکمش سفت کار میکنه فقط شیر خودمو میدم هر وقت میخواد ذستشویی کنه با زور زیاد دف میکنه چیکار کنم؟

