Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زينك
باسلام ايا قطره زينك سولفات براي نوزاد باعث الرژي ميشود؟ بعد مصرف قطره صورتش دونه هاي قرمز زد
- برفک دهان نوزاد
p> سلام پسر یک ماه ونیمه من حدود1ماه هست که دچاربرفک دهان شده،تاالان سه شیشه نیستاتین هم استفاده کردم ولی تغییری نکرده،باوجودرعایت نظافت وسایل شیردهی و تمیزکردن دهانش وحتی استفاده ازداروهای سنتی هنوزبرفکها هستن،هرچندمشکلی واسه شیرخوردن نداره ولی خیلی واسش ناراحتم.شیرخشکی هم که به صورت کمکی واسش استفاده میکنم نان1هست.درضمن شیرخودم روتوسط سرشیشه میدم چون مستقیما نمیتونه سینه روبگیره. می خواستم بدونم چیکاربایدکنم که رفع بشن. لطفا من و راهنمایی کنید. ممنون
- دل پیچه
سلام اقای دکتر بچه 20 ماهه برم یک بار دیروز بالا اورد و تب داشت بردم دگتر گفتن ویروس گرفته تایلوفن و دمیتزون داد ولی از دیشب یکسره دل پیچه میگیره و اسهال خلطی خیلی کوچولو کوچولو داره چه شربتی بدم بابت دل پیچه؟
- چرک کنار چشم
سلام پسرم سه ناهست کنار چشم راستش چرک جمع میشه، با پنبه و اب گرم شست و شو دادم فایده نداشت از قطره باکتی ماید هر شش ساعت به چشمش میزنم ولی فایده نداره بیشتر شده
- آبریزش زیاد آب دهان کودک دو سال و نیم
- آبله كرعان نوزاد ٢٠ روزه
سلام دختر ٢٠ روزه دارم امروز فهميدم آبله مرغان گرفته أم آيا نوزادم هم خواهد گرفت و خطرناك است آقا مي توانم به أو شير دهم
- شربت آزیترومایسین برای وزن ۲۸ کیلو چقدر باید باشه
سرفه های خلطی شدید و گوش درد داره
- مسمومیت
دادن بیسکوییت مادر با اسانس عسل به کودک شش ماهه ضرر دارد و ایجاد مسمومیت میکند؟
- اروق گرفتن نوزاد
- پسرم ناخن هاش از ریشه میاد بیرون
- آیا ضرر دارد بچه سه ماهه شیر میدم
سلام آقا دکترمن یک بچه چهار ماهه دارم و میخوام برای چاقی صورت از قرص هیمالیا استفاده کنم آیا ضرر داردبچه شیر میدم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسرم 10روز دیگه 11 ماهشم تموم میشه 2هفته پیش که معاینه کردینش 9100 وزنش بود گفتم گهگاهی عطسه میکنه شما گفتین علائم سرماخوردگی نداره ولی برام شربت سیتریزین و قطره بینی نوشتین گفتین تو خونه داشته باش ولی نگفتین چقد بهش بدم الان گهگاهی عطسه و سرفه میکنه آبریزش از بینی هم داره تا شنبه هم که شما تشریف ندارین نمیدونم دارو رو چجوری مصرف کنم
- پرسیدن
سلام اقای دکتر دخترم الان پنج ماه داره چند روز هس روزی چند بار مدفوع میکنه چی بدم بهش خوبه الان بهش بی بی کر میدم ایا خوبه یا نه
- میزان غذای لازمبرای رشد قد و وزن
سلام آقای دکتز دختر یکسالو چهار ماهه ای دارم اول اینکه غذاش رو فقط میکس میخوره دوم مقدار کم میخوره چند وعده باید بجز شیر مادر غذا بدم بهش که رشد خوبی دلشته باشه
- ورود شی در بینی کودک
سلام دخترم 4سال و نیم هست 1ساعت پیش یک دکمه داخل بینیش کرد بعدم کمی دماغش خون اومد نمیذاره اصلا دست بزنم به دماغش چه کار باید بکنم
- نوزاد شش ماهه باخوردن یک بار شربت سندروس بالا میاره علت ودرمان لطفا
- ساعت خواب نوزاد یازده ماهه
سلام آقای دکتر خیته نباشید دختر من یازده ماهشه توی ۲۴ ساعت ۱۳ ساعت میخوابه کلا سوالم ابنه که شبا راس ساعت یازده خوابه ولی خواهرم خیلی تاکید میکنه که هورمون رشد از ساعت نه تاده ترشح میشه ومن تازه ساعت یازده بچم میخوابه آیا این درسته و میزان خوابش و ساعت خوابش رو تغییر بدم ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر🙏
- استفاده از شربت زینک
سلام میخواستم بدونم شربت زینک دکتر کیدز رو همراه شربت زینک سولفات تو یه روز به دختر یک سالم بدم ضرر دارد
- دادن شربت گیرمیچر
سلام آقای دکتر ببخشید میشه شربت گیرمچر به نوزاد ۲۷روزه که فاویسم داره داد یا چون هم گریه میکنه بعضی اوقات هم شبها نمیخوابه .
- چایی
سلام از چند ماهگی میتونم به بچه چایی کمرنگ بدم خیلی کم ؟ ممنون

