در این وبسایت اسهال توضیح داده شده است مطالعه کنید احتیاج به آنتیبیوتیک ندارد
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوسته سر
سلام آقای دکتر بچه 6 ماهه دارم شامپو فیروز برای سرش استفاده میکنم الان چندروزه روی سرش همون قسمت نرمی سر پوسته میده چیکار باید بکنم؟
- سرماخوردگی یا اومیکرون
سلام. خسته نباشید. من کلا بدن درد دارم و پشت سرم سنگینه گلوم میخاره مثل انفولانزا ماه پیش هم همین مدلی بودم گفتن سندرم پیش از قاعدهگی هست. ولی این بار دختر 8 سالم هم سر درد داره صبح بالا اورد الان فقط سر درد داره دختر کوچیکم که 2 سالشه طبق معمول هر ماه باید تب کنه. حالا همه با هم آیا اومیکرون گرفتیم؟ اینم بگم که جایی نرفتم دو هفته خونه هستم همسرم هم هیچ علایمی نداره
- تیرویید لب مرز درکودکان
سلام پسرم ۶سالش جواب آزمایش تیروییدش گفتن تیرویید لب مرز داره پلاکت خونشم بالاس tsh5.50 وt4-88.8وvitamin d25.1پلاکتش۴۹۷ بود آیا بعدن مشکل تیرویید منجر میشه چه دارو وغذایی باید مصرف بشه
- کتوتیفن
سلام اقای دکتر دخترم ۵ سال و ۷ ماهه ۱۸ کیلو سرفه میکنه دکتر کلاریترومایسین و کتوتیفن داده بعد در دستور کلاریترومایسین نوشته ۴ ساعت با کتوتیفن فاصله داشته باشه من نمیتونم ساعتشا تنظیم کنم گفته کتوتیفن هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی میشه ۱ بار در روز ۶ سی سی بدم. نئوتادین و مونته لوکاست هم میدم
- همانژیم کبد
سلام خسته نباشید ببخشید همانژیوم کبدی می تواند موجب کم خونی ناشی از فقر آهن شود؟
- سلام خسته نباشید برا سرفه خلط دار کودک هفت ساله چی بدم
سلام برا سرفه خلط دار کودک هفت ساله چی بدم
- غدد لنفاوی در گردن
پسر من ۴ساله است در گردنش یک برامدی اندازه بادام است دکتر گفت غدد لنفاوی والان ۴ماه هیچ تغییری نکرده ایا خطر ناک است
- سلام علت گرفتگی صدای کودک در نوزده ماهگی
- تب کودک ۲ساله
سلام خسته نباشید پسرم ازدیشب تب کرده اول رو۳۷ بود بعد تا ۳۸نیم رسید استادادم اما پایین نیومد باوجود کرونا دکتر میترسم ببرم چیکارکنم ممنونم
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر آقای دکتر دخترم عطسه و آبریزش بینی هم داره با شربت سفیکسیم خوب میشه ؟ شربت سرفه دکسترومتورفان نوشته نباید برای کودک ۴ سال زیر داد خطرناکه .۲.۵ سالشه بچم
- کبودی دور ناخن کودک
- پریود
من 1ماه و17روز دیگه تولد12سالگیمه به نظرتون کی پریود میشم جنسیت:دختر
- لرزش کف پا راست
سلام پسرم 6 سالشه لرزش کف پا راست در خواب داره تاحالا یک بار لرزش کرده مشکلش چیه
- کرونا
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسری دارم ۷ساله و دخترم ۴ساله ب مدت ۴روز پیش مامانم بودن بعد از گذشت یک هفته مامانم آزمایش داد که کرونا داره. ۵روز از آزمایش میگذره پسرم میگه گلوم درد میکنه و دمای بدنش ۳۷هست یکمم حالت تهوع داره. چی داروی بهش بدم
- مصرف لوپرامید برای فاویسم
سلام . آیا برای درمان اسهال کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم می توان از قرص لوپرامید استفاده کرد ؟
- شربت کلاویسیلین آی اس ۶۴۳
سلام وقتتون بخیر جناب دکتر میزان مصرف این شربت برای پسر بچه هفت ساله با وزن ۳۸ کیلوگرم چقدر است ؟
- تاریخ مصرف شربت
تاریخ مصرف شربت باز شده رو لطف میکنید بگید
- درمورد تغذیه کودک
سلام وقتتون بخیر من یک پسر ۹ساله دارم خیلی خیلی خیلی آروم غذا میخوره جویدن یه لقمه حتی۱۰دقیق طول میکشه وقتی با سرعت میخورم مخصوصا صبحانه بالا میاره من نمیدونم باید چیکار کنم وقت ناهار اشتهای خوبی داره ولی هنگام صبحانه و شام کلا یا اشتها ندارن یا غذای نونی بخوره دقیقا ۲یاعت نیم طول میکشه من نمیدونم چه مشکلی هست اگه ممکنه راهنماییم کنید
- تب
سلام کودک یک سال وهفت ماهه دارم شربت آزیترو مایسین ۲۰۰سه و نیم سی سی بهش دادم طبق نظر پزشک بعد ازچند ثانیه بالا اورد همراه غذایی کهخورده بودالان باید بازبهش بدم دارو رو یانه تا فردا
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر پسرم ۳ سالشه گرفتگی بینی با آبریزش زرد رنگ داره عطسه میکنه وگاهی سرفه ولی تب نمیکنه چه داروی بهش بدم

